Ristiriitaiset kirjoittajat

Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Kuka on teidän mielestänne palstan ristiriitaisin kirjoittaja? Keneen ette oikein saa otetta? Ketä ette kykene lokeroimaan? Kenestä ajattelette että "ompa fiksu!" kunnes taas seuraavan viestin luettuanne ajattelette että "miten noin fiksu voi tuollai kirjottaa?!"

Itselleni eniten päänvaivaa aiheuttaa Ertsu. Yhdessä viestissä olen 100 % samaa mieltä hänen kanssaan kunnes yht'äkkiä luen jotain (omasta mielestäni) täysin järjetöntä mitä hän on kirjoittanut. En osaa olla mitään mieltä hänestä myöskään kirjoittajana. Tieteellinen antinsa ei ole suuren suurta, mutta ei myöskään olematonta. Hän ei syyllisty ad hominemeihin, ainakaan paljoa. Taitaa olla varmaan viimeinen palstan kirjoittajista, jota kohtaan minulla ei ole minkäänlaisia ennakkoasenteita. Luen hänen viestinsä aina kontekstissa, ja vastaan jos vastaamista on.

Huomatkaa, että tarkoitus ei ole arvostella kenenkään mielipiteitä. Tarkoitus on kertoa, miksi joku kirjoittaja hämmentää teitä.

(Modet saapi poistaa jos on liian provokatiivinen/mauton.)

Toivoisin pientä analyysiä itse kultakin, kuinka kokee jonkun toisen kirjoittajan?

Hämmentää.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

eräs kakka spesialisti...
puhuu 96% pelkkää sontaa...
ja yhtääkkiä onkin terävä ja älykäs
kommentti johonkin hieman älykkyyttä
vaativaan keskusteluun...

miten ja miksi esittää teiniä
angstiuhoa.... kun kuitenkin haluaa
jäädä kiinni älykkyydestä...

ormituista...

asdf
Seuraa 
Viestejä11078
Liittynyt16.3.2005
Javert
Säikeen aloittaja juo harva se päivä kalijaa, mutta vaikuttaa pisnisihmiseltä, ristiriitaista.

Ristiriitaista, koska ei juo joka päivä kaljaa?

Vierailija
Samum anker
Minä ainakin vaikutan ristiriitaiselta koska en kännissä muista mitä olen selvin päin puhunut.

Jos olisit engelsmanni, niin et sanoisi halvattua sanaa rististä, vaan jupisit jotakin conflictista
Miksi vain suomessa puhutaan riidan yhteydessä rististä; Olemmeko ristillinen kansa?

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
asdf
Javert
Säikeen aloittaja juo harva se päivä kalijaa, mutta vaikuttaa pisnisihmiseltä, ristiriitaista.

Ristiriitaista, koska ei juo joka päivä kaljaa?

Tai jos mää en ookkaan pisnesihminen?

Hämmentää.

Vierailija
Samum anker
spin0
Muuten... tietääkö kala olevansa vedessä?

Tietää koska se juo sitä aina aamulla. Paitsi hait.

Tietääkö hai olevansa kala?

Vierailija

Kuka ei ole ristiriitainen kirjoittaja?
Joku joka jankuttaa: "Hauki on kala"?

Elämä ja oleminenhan on aika paradoksaalista. Kun yhteen suuntaan kumartaa niin toiseen pyllistää, se aiheuttaa ristiriitoja.
Jos ei oo dogmaatikko niin voi päivittää mielipiteitään ja vaihtaa niitä, olla jopa epävarma, jne.

Sanotaan vaikka niin että se joka on ristiriitainen ajattelee kait omilla aivoillaan eikä oo joku lahkolainen?

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Eikös ristiriitainen ole sellainen joka vaikkapa valistaa ihmisen aiheuttamasta ilmastonmuutoksesta ja tuomitsee ihmiset saastuttamisesta ja valojen turhasta päällä pitämisestä, mutta sitten kuitenkin toisessa topicissa kerskailee kuinka omistaa kaksi Hummeria ja 10000 heppaisen jahdin joita käyttää säännöllisesti. Eihän sellainen ole järkevää?

くそっ!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat