Google Street View toimii nyt myös Suomessa!

Seuraa 
Viestejä1782
Liittynyt13.9.2006

Street View toimii nyt myös suomessa

http://maps.google.com/maps?f=q&source= ... 12,,1,0.94

Sivut

Kommentit (77)

Olbe
Seuraa 
Viestejä1447
Liittynyt16.3.2005

Esimerkkinä eduskuntatalo

Tähän jää koukkuun. Vieläpä kun palvelu on todella helppokäyttöinen: klikkailemalla pääsee paikasta toiseen, ja hiirellä pystyy zoomaamaan ja kiertämään "kameraa".

Vinkki: loitonna kartta tarpeeksi suureksi, sen jälkeen raahaa (mutta älä vielä päästä irti) vasemmassa yläkulmassa oleva keltainen ukko kartalle, niin näet sinisellä värillä, mitkä kaikki alueet ovat kuvattuina.

Olbe
Seuraa 
Viestejä1447
Liittynyt16.3.2005

Olin viime kesällä kävelemässä kadulla pääkaupunkiseudulla, kun huomasin Googlen kuvausauton ajavan ohi. Pysähdyin hetkeksi ja hymyilin autolle. Auto jatkoi menoaan.

Nyt kun tarkemmin tutkin, niin ko. tienpätkä on jätetty palvelusta pois n. 200 metrin matkalta. Tätä on vaikea olla ottamatta henkilökohtaisesti!

petsku
Seuraa 
Viestejä1473
Liittynyt6.6.2009
Finlandes
Jep. Bongasin jo itseni.

Onko muilla jo osumia itsestä / tutuista?

Itseni ja veljen bongasin. Käsimerkkimme kuitenkin jäivät ilmeisesti kuvien välille.

Vierailija

Ihan vekkuli. Mutta... kadunnimet on RUOTSIKSI! Mitäh!? Monessa katunäkymässä katu on siis ainoastaan ruotsiksi.

..Ja itseasiassa ei pelkästään Helsingissä tai muissa vähemmistökunnissa vaan ympäri Suomea, JOPA Sallassa on katuja käännetty ruotsiksi!?

Kaikella kunnioituksella kaksikielisiä kuntia kohtaan, jos kylä on ruotsinkielinen niin why not - mutta tämä on kyllä aika naurettavaa ja uskomattoman sekavaa.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

No kiitti vaan Google, kävitte sitten kuvaamassa meiä parkkipaikalla ja suoraan mun ikkunaan päin. Kotirauha stana!

Toni Betoni
Kaikella kunnioituksella kaksikielisiä kuntia kohtaan, jos kylä on ruotsinkielinen niin why not - mutta tämä on kyllä aika naurettavaa ja uskomattoman sekavaa.
Suomi on tasapuolisesti kolmikielinen maa. Tulossa on myös englanninkieliset kadun nimet.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Wiisas
Seuraa 
Viestejä3197
Liittynyt22.11.2007

Meillä ei ihan pihaan asti ole uskallettu tulla, muutoin aloin tuntemaan itseni lähes taajamalaiseksi. Miehen liiterin maalausprojekti näkyy olevan ihan alkutekijöissään ja kukkanen postilaatikkolla kukoistaa. Onneksi oli nurmikot/heinikot leikattu, aika siistiltä näytti ympäristö.

Naapurin mies näkyy, muutoin kylätie on tyhjä. En ollut töissä, helppo todeta, kun ei ollut auto parkissa. Veljen auto oli kotonaan, ei ollut sekään töissä. Aika outoa.

"kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu"

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

No yyh...just mun kadun jättäny välistä. :/ Mut näkyy talo sentäs jonkun verra.

Voikohan noita googlen herroja käskeä blurraamaan kasvot jos sattuu näkemään oman naaman?

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Wiisas
Seuraa 
Viestejä3197
Liittynyt22.11.2007
TERÄS NALLEPUH
Voikohan noita googlen herroja käskeä blurraamaan kasvot jos sattuu näkemään oman naaman?

Käsittääkseni sieltä saa pyynnöstä pois itsensä ja vaikka autonsa.

"kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu"

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
Wiisas
TERÄS NALLEPUH

Mutta saako sinne pyynnöstä autonsa lisättyä? Nyt näkyy, että en ole ollut kotona, vaikka olisi pitänyt.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Hitsi että on magee tää jutska. Kiva tutkia eri paikkoja. Voih... Äh..Ny ei riitä aika enää mihinkää ku tälläki pitää tutkia joka paikkaa.

Wiisas
TERÄS NALLEPUH

Ok, no onneksi ei vielä ainakaan ole sattunut minua näkymään kuvissa. tosin olen kyllä joskus nähnyt googlen auton kuvailemassa.. :/ En oo sitä aluetta vielä kerinny tsekata.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Viinankylväjä
Seuraa 
Viestejä476
Liittynyt15.1.2009
Toni Betoni
Ihan vekkuli. Mutta... kadunnimet on RUOTSIKSI! Mitäh!? Monessa katunäkymässä katu on siis ainoastaan ruotsiksi.

Ihmettelin samaa. Joensuussa oli kanssa ainakin yksi silta ruotsiksi, vaikka en ole nähnyt missään aiemmin ruotsinkielisiä käännöksiä Joensuun katujen nimistä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat