Nyt lobpui turHA likunta!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/84624- ... n-liikunta

Mitä **** miNäkin oolen tuhlannut aikanoi turhaan liikutntaan. Kipbisch!

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Saako viiniä juomalla lisää lihasmassaa haluamiin kehon alueisiin ja saako sillä pidettyä rasvaprosentin rajoissa ottaen huomioon viinien huomattavan energiamäärän.

Sitä en kiistä etteikö kohtuullinen alkoholinkäyttö olisi terveydelle jossain määrin eduksi, mutta on älytöntä väittää ryyppäämisen olevan terveellisempää kuin liikunta.

Vierailija
Reiska

Provo.

Myönnetään. Jos itse joisin joka päivä 3 dl (!) viiniä, en kyllä jaksaisi harrastaa liikuntaa niin paljon kuin tällä hetkellä.

Kolme desilitraahan on melkein puoli pullollista, määrä joka meikäläisessä ainakin saa aikaan vetämättömän olon seuraavaksi päiväksi.

Harjoituksen puutetta ehkä?

Vierailija
Carloz
KBolt
Spiritus Fortis...eli "suomalainen keskikuiva valkoviini"...

Pitää röörit puhtaana!

Lopettakaa tollanen lapsellinen jauhatus.
Kysyin ihan selvästi, minkä merkkinen punaviini se oli, jolla saatiin nuo tulokset.

Itse kyllä tiedän paremmin kuin kukaan teistä, miltä pirtu maistuu, tai miltä tuntuu juoda puolipulloa vodkaa yhdellä huikalla. Mulla on kokemusta niin monelta alueelta, että siihen ei edes ooppera riittäisi.

Olen nyt muutaman viikon ajan syönyt tummia viinirypäleitä; onko kukaan tutkinut, pitääkö rypäleet käyttää viiniksi vai riittääkö tuohon terveysvaikutukseen rypäleiden syönti?

Tietääkseni vain punaviinillä on tuo edellä mainittu vaikute.

Vierailija
mensaani

Muistan muutaman vuoden takaa tsekkiläisen tutkimuksen, jonka mukaan oluen juonnilla (yllätysyllätys) saavutettiin noita samoja terveysvaikutuksia.

Tutkimuksessa tähdennettiin, että sopiva vuorokausiannos olisi n. puoli litraa olutta eli raakasti vähemmän puhtaana alkoholina mitattuna kuin tässä (puna?)viini-casessa. En muista, että siinä tutkimuksessa olisi eritelty oluen juontia sukupuolen mukaan.

Joku muu ehkä muistaa kyseisen tutkimuksen paremmin?

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Eikös alkoholi muutenkin pidä röörit puhtaana? Patologit sen tietää, juopoilla kuolleilla on aina ihan kirkkaat verisuonet, ihmisistä puhtaimmat. Olen kuullut. Mutta siitä ei saisi kertoa julkisesti koska ihmiset ymmärtäisi väärin ja alkaisi dokaamaan entistä enemmän.

くそっ!

Vierailija
Carloz
mensaani

Muistan muutaman vuoden takaa tsekkiläisen tutkimuksen, jonka mukaan oluen juonnilla (yllätysyllätys) saavutettiin noita samoja terveysvaikutuksia.

Tutkimuksessa tähdennettiin, että sopiva vuorokausiannos olisi n. puoli litraa olutta eli raakasti vähemmän puhtaana alkoholina mitattuna kuin tässä (puna?)viini-casessa. En muista, että siinä tutkimuksessa olisi eritelty oluen juontia sukupuolen mukaan.

Joku muu ehkä muistaa kyseisen tutkimuksen paremmin?

Samaa minäkin olen kuullut. Muistaakseni oli vielä japanilaistutkimus joka osoitti oluen syöpää ehkäisevästä vaikutuksesta. En muista oluen ainesosaa, mutta alkoivat tutkimaan kuinka sitä voisi enemmän rikastaa olueen.
Sen lisäksi olen kuullut tutkimuksesta jonka mukaan alkoholi itse olisi se terveystekijä. Eli sama mitä juo kunhan juo kohtuullisesti.

Sitten oli vielä tutkimus että ei se viini pelkästään, mutta ne tuoreet rypäleetkin jne...

Näitä tutkimuksia on loputtomasti.
Kukahan noita tutkimuksia buffaa?

Tvomas
Seuraa 
Viestejä2371
Liittynyt24.3.2009

Otetaas taas.

Tänään olin salilla ja huomenna myös. Oon oollu ennenkin. Se on aika huumetta. Lisäravinteitakin on. Beeta-allamiini ja kreatiini toimii. Ihan varmuuden vuoksi otetaas taas oluthörppy että kaikki mahdolliset terveysvaikutukset tulee hyödynnettyä.

Röööyh.

P.S. rypäleitäkin on.

Pakkoruotsi on yleissyövyttävä aine.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009
Ronron
Eikös alkoholi muutenkin pidä röörit puhtaana? Patologit sen tietää, juopoilla kuolleilla on aina ihan kirkkaat verisuonet, ihmisistä puhtaimmat. Olen kuullut. Mutta siitä ei saisi kertoa julkisesti koska ihmiset ymmärtäisi väärin ja alkaisi dokaamaan entistä enemmän.

???

Isäni joi itsensä hengiltä ja obduktioraportissa sanottiin että suonet olivat rasvaiset. Jotenkin olen muutenkin ollut käsittävinäni että runsas alkoholin käyttö rasvoittaa elimistöä, eikö siitä juonnu rasvamaksakin (mikä se sitten lieneekään)?

Viimeiset vuodet varsinkin isävainaa kyllä veti mitä vaan, eli korvikkeita takuulla litratolkulla, myös.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Rasvamaksa

Jaaha.

Vierailija
Carloz
http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/84624-yllattava-tutkimus-viini-hyodylli...

Mitä **** miNäkin oolen tuhlannut aikanoi turhaan liikutntaan. Kipbisch!

Itse noudatan keskitietä, eli sekä liikun, syön terveellisesti että juon päivässä lasillisen-pari punaviiniä tai kuohuviiniä, joiden molempien on todettu auttavan mm. verenkiertoelimistöä. Olutta otan myös välillä, koska senkin on todettu olevan terveellistä rajoitetusti nautittuna. Tosin naisten luusto kuulemma hyötyy oluesta enemmän. Ja viinirypäleitä sekä rypälemehujakin tulee välillä juotua.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

En tiedä, voi olla niinkin. Olen vaan kuullut että juopoilla on kaikkein puhtaimmat verisuonet. Ehkä se alkoholi liuottaa kaikki rasvat pois sieltä tai sitten se kun ne ei juuri syö.. paha sanoa. Pitäisiköhän kokeilla, vetäisi parin kuukauden putken ihan kunnolla ja menisi sen jälkeen tutkituttamaan verisuonet.

くそっ!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat