PC-ongelmia

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Penska oli Habossa ja joku lupasi ties mitä kunhan näpyttelee xxxx/C37475=93, mikähän oli homman juju?

Kommentit (8)

Vierailija
Romu-Simo
Penska oli Habossa ja joku lupasi ties mitä kunhan näpyttelee xxxx/C37475=93, mikähän oli homman juju?

Anna penskalle piiskaa ja evää PC-lupa kuukaudeksi!

U R grounded !

Vierailija
thuga101
Romu-Simo

Anna penskalle piiskaa ja evää PC-lupa kuukaudeksi!

U R grounded !

Mikä komentorivi se oli, kävikö joku koneella?

Vierailija

Epäilisinpäs tuon [numerosarja]/C37475:n olevan ohjainkortti, jolloin esitetty xxxx/C37475=93 on pelkästään oletusasetusten muutoskäsky.

Luvattu ”ties mikä” olisi tällöin ”sikamagee näyttö”, jossa on esimerkiksi enemmän värejä.

Tämä on kumminkin oivallinen tekosyy antaa muksulle selkään, jos jotain oli aikaisemmin ollut hampaankolossa.

Vierailija
Romu-Simo

Joko kyseessä oli joku viaton jekku jolla haluttiin vain vedättää penskaasi, tai sitten yritys käyttää hyväksi järjestelmän heikkouksia. Joka tapauksessa ei kannata uskoa kaikkea mitä netissä luvataan, toivottavasti penskasi tietää tämän.

CE-hyväksytty
Lapsen pahoinpitely on rikos.

Kenen tahansa pahoinpitely on rikos.

Vierailija
Romu-Simo

Jos tuohon x:ien paikalle pitäisi kirjoittaa joku nettiosoite, niin silloin todennäköisesti kirjautuu käynti johonkin laskuriin, josta tuon "vinkin" antaja hyötyy jotenkin. Saman tyylisiä osoitteen loppuosia tuppaa olemaan joillakin pokeriaiheisilla keskustelupalstoilla "hyvinnä nettivinkkeinä". Loppuosan perusteella osoitteessa oleva nettipalvelu tunnistaa suosittelijan ja maksaa joitain ropoja tälle markkinoinnista.

Itse muistan aina huolellisesti kopioida osoitteen ilman moista lopputunnusta, jos satun linkistä kiinnostumaan.

Mitä minä kenenkään oluita maksamaan, menkööt oikeisiin töihin.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009
iileskotti
Romu-Simo
Loppuosan perusteella osoitteessa oleva nettipalvelu tunnistaa suosittelijan ja maksaa joitain ropoja tälle markkinoinnista.

Itse muistan aina huolellisesti kopioida osoitteen ilman moista lopputunnusta, jos satun linkistä kiinnostumaan.

Ilkeää. Itsekin teen tiliä jakamalla linkkejä. Lähettelen engl. kielisille foorumeille linkkejä tyyliin my huge boobs, ja sitten satoja idiootteja tekee mulle rahaa.

Mainosyhteistyösopimuksen mukaan tuollainen huijaava linkittely on kiellettyä. Mutta sopimuksethan on melko yksipuoleisia, rahaa tulee vain mikäli rahanvälittäjä niin antaa tapahtuvan.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Uusimmat

Suosituimmat