Ihmisten nimet

Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Outoja nimiä on ihmisillä... Suomessa on kaksi ihmistä joiden nimi on Kalu. Toinen on mies ja toinen on nainen.

http://verkkopalvelut.vrk.fi/Nimipalvel ... lt.asp?L=1

Hämmentää.

Sivut

Kommentit (49)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Tässä kaikkien aikojen suosituimmat nimet (miehet:)
Juhani 335893
Johannes 239786
Olavi 220302
Antero 182349
Tapani 153402
Kalevi 142086
Tapio 135275
Matti 127414
Mikael 112374
Ilmari 111624

Naiset:

Maria 360792
Helena 167319
Johanna 144112
Anneli 144005
Kaarina 130557
Marjatta 122893
Anna 112855
Liisa 100920
Annikki 97147
Hannele 91821

Hämmentää.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Tämän vuoden suosituimmat:
Poijjaat:

Mikael 10
Johannes 8
Olavi 8
Ilmari 7
Aleksi 6
Elias 6
Lauri 6
Antero 5
Juhani 5
Kristian 5

Tytöt:

Sofia 16
Maria 13
Amanda 9
Emilia 9
Olivia 7
Aino 6
Ilona 6
Julia 6
Lumi 5
Aleksandra 4

Hämmentää.

Vierailija

Onko Vispilä tuntenut joskus Reettaa?
Saattoi olla Reija sittenkin muisteluissani. Pirustako näitä Riittoja enää muistaa.

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Liittynyt8.12.2007

Suomessa syntyi vuosien 1900 ja 1919 välillä yksi Natsi.
1980-99 yksi Haisu

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

Vierailija

Oudoista nimistä tuli mieleen, olen ihmetellyt jo jonkin aikaa joidenkin vanhempien intoa antaa lapsilleen aivan idioottinimiä. Näyttäisi olevan vallalla kahta koulukuntaa näissä nykypäivän idioottinimeäjävanhemmissa: hipit ja ulkomaalaisintoilijat. Hipit antavat lapselleen jonkin itse keksimänsä vinkuvonku-nimen omaa tärkeyttään maailmalle toitottaakseen ja ulkomaalaisintoilijat nimeävät pikku taaperonsa pikku-Giorgioksi, Alexanderiksi tai Lucaksi tms. Hieman ihmetyttää kun vanhemmat ovat Anneli Virtanen ja Teppo Laitinen ja poikansa on Giorgio Jesus William Alexander Laitinen. Itsellä tulisi tuollaisen tapauksen kohdalla mieleen tarkistaa isän ja lapsen silmien ja hiusten värit sekä udella, että onkos lapsen äiti nuorempana paljonkin matkustellut tyttöporukalla etelä-Euroopassa.

Eikä yhtään paremmin mene noilla hipeilläkään kun heidän itse keksimistä mukanokkelista nimistä ei voi edes sukupuolta arvata. Epämääräisiä peräkkäin lätkittyjä vokaaleita ja konsonantteja, joiden yhdistelmä kuullostaa joltain hamsterin hellittelylööperiltä. Kannattaisi hieman miettiä siinä nimeämisessäkin sitä, että ylivoimaisesti suurimman osan elämäänsä se syntynyt yksilö tulee olemaan aikuinen. Mene siinä sitten aikuisena raavaana miehenä hakemaan jotain huippuduunia jostain firmasta kun nimi on joku Keukeu tai esitteleppä itsesi mahdolliselle kumppaniehdokkaalle nimellä Namussukka tai Syyssade.

Kaikenlaisia sitä onkin. Ei ole maailma muuttunut sitten antiikin ajan roomalaisen, edelleenkin on pakko voivotella aikoja ja tapoja.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
iileskotti
Oudoista nimistä tuli mieleen, olen ihmetellyt jo jonkin aikaa joidenkin vanhempien intoa antaa lapsilleen aivan idioottinimiä.

Minulla oli aikoinaan kolleega, jolle vanhemmat olivat antaneet etunimet "Sulo Sointu Sävel".

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat