Vaihto-oppilaat vs. valloittajat

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Yllättävä teesini on, että on vain kahdenlaista maahanmuuttoa.

1) Väliaikainen vierailu eli vaihto-oppilaat

2) Pysyvä valloitus eli valloittajat

Jos olet sitä mieltä että on olemassa kolmas tie, niin pyydän että kerrot sen meille kaikille.

Ulkomailla työskentely on aina valloittamista, koska kaikki yritystoiminta on valloittamista. Jos työntekijä/sotilas ei sitä ymmärrä, niin se on ihan tyypillistä. Kertoo jotain heistä. Subjekti on firma tai hallitus, sotilas on pelkkä shakkinappula.

Jos valtio haluaa hankkiutua jostain porukasta eroon, esim ukrainalaisista, niin se voi lähettää heidät Raatteen tielle. Meidän ei olisi pitänyt hoidella heitä.

Se mitä meidän kuuluisi hoidella, on ne lähettäjät. Moskovassa, Mogadishussa, Hararessa jne. Tähän olen päätynyt.

Kommentit (3)

Vierailija

Olen siis ilmeisesti päätynyt siihen, että EU miehittää Somalian ja Irakin, käyttäen halvinta mahdollista kielitaitoista työvoimaa.

Eli heidän omia kansalaisiaan, jotka ovat jo Euroopassa työttöminä, odottamassa että heille kerrotaan elämän tarkoitus.

Afganistanissa me ollaan jo. Valloittajina. Koska toinen vaihtoehto olisi se, että he (ja muut kehitysmaat) valloittavat meidät. Se taas olisi evoluution vastaista eli rikos Äiti Maata (Gaia, kuten Vihreät sanovat riiteissään) kohtaan.

Vierailija

No niin, menihän viesti perille. Toivoisin että nämä lähtijät tuntevat sikäläisen kulttuurin natiivisti.

Suomi osallistumassa sotilaalliseen Somalia-operaatioon
julkaistu tänään klo 13:29
Hallitus esittää, että Suomi osallistuisi EU:n sotilaalliseen Somalia-operaatioon enintään kymmenellä henkilöllä. Tasavallan presidentti Tarja Halosen on tarkoitus päättää asiasta huomenna. Operaation tarkoituksena on kouluttaa Somalian turvallisuusjoukkoja.

http://yle.fi/uutiset/talous_ja_politii ... 58848.html

Vierailija

On olemassa kaksi ryhmää, vaihto-opiskelijat ja valloittajat. Siitä olen samaa mieltä. Muuten kaikki kirjoittamasi meni yli ymmärrykseni. Saattaa johtua verisuontesi sisällöstä kirjoitushetkellä...

Uusimmat

Suosituimmat