Nälkälakkoilija Marko Sihvonen

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Onkos palstalaisille Marko Sihvonen ja hänen ajamansa asia tuttu?
Kaveri on ollut nyt 20 päivää nälkälakossa asuntovaunussa eduskuntatalon edessä. Ruoka alkaa kuulemma maittaa sitten, kun korruptoitunut eduskuntamme eroaa. Ukon sappi kiehahti ilmeisesti pohjavesialueiden väkipakolla yksityistämisen johdosta, jota on nyt kaikessa hiljaisuudessa hänen mukaansa toteutettu jo hyvän aikaa. Suomesta kun löytyy maailman parasta vettä melkolailla runsaina esiintyminä.
Tapauksessa on myös ajatuksia herättäviä piirteitä, kuten tämä laiton pidätys: http://www.youtube.com/watch?v=FwDhMN-mu7w
Myös näitä pätkiä on youtubesta poistettu "jonkun" toimesta (Markon mukaan).
Jännä piirre episodissa on myös se, ettei kyseinen tempaus ole saanut suomen mediassa juurikaan huomiota, mutta tapausta on uutisoitu (Markon mukaan) venäjällä, ruotsissa, jenkeissä ja muualla päin eurooppaa.
Itse pidin Sihvosta jonkin sortin hermoilevana kylähulluna, mutta kaverin juttuihin tutustuessani (http://www.supportmarkosihvonen.com/) on pakko myöntää, että ukolla on kieltämättä jonkinlainen pointti touhussaan. Vielä hieman provosoivampi, yltiöpatrioottinen pätkä Maukan edesottamuksista: http://www.youtube.com/watch?v=WHk6FrK2 ... re=related
Mitäs ajatuksia heräilee Sihvosen touhuista raadin korvienvälin harmaan massan syövereissä? Itse allekirjoitan täysin nuo korruptioläpät, erotahan niiden siellä hallituksessa pitäisi!

Sivut

Kommentit (25)

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047
Liittynyt3.9.2009

http://talousdemokratia.blogspot.com/20 ... meksi.html koko järjestelmä kaipaa pikaisia uudistuksia, jos haluamme yhteistä hyvää enemmän kaikille. jos haluamme tarjota orjuuttamme työpanoksena kouralliselle pankkiireja ja muille paljon vallanvälinettä omistaville ylimielisille hulluille niin sitten muutokseen ei ole tarvis.

"Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."

Vierailija

En jaksa tutustua materiaaliin, mutta yksin ku nälkälakkoilee hallitustaan vastaan ni on ihan hullu, jos vaikkapa zeitgeistfanit saatais nälkälakkoon, ni sit se ei olis nii hullu?

Vierailija
Aivopieru

Kaveri on ollut nyt 20 päivää nälkälakossa asuntovaunussa eduskuntatalon edessä. Ruoka alkaa kuulemma maittaa sitten, kun korruptoitunut eduskuntamme eroaa.

En oo perillä. Mikä pohjavesijuttu on menossa?

20 päivää alkaa olla jo kriittisillä rajoilla. Kohta tulee noutaja.

Vierailija
mensaani
Aivopieru
Onkos palstalaisille Marko Sihvonen ja hänen ajamansa asia tuttu?

Kävin katsastamassa. Syy löytyy tuolta:
http://sinenmaa.blogspot.com/2010/02/ra ... sissa.html

Mielestäni huonosti jäsennelty tuo Markon mielenilmaus.
Valtaosalle jää epäselväksi miksi se jannu siellä nälkäilee.

Noista vesivarojen myynnistä pitäis saada faktat esiin ja sillä pitäis lähtee liikkelle. Perustelut kun löytyy löytyy tukeakin.
Kukaan ei lähde kaveria jeesaamaan jos on epävarmuutta että mitähän se nyt ajaa.

Eli faktat, esimerkit ja näytöt esiin vesihommista ja kaikesta muusta.

Niillä sitten pitää lähestyä mediaa, käynnistää kampanja internetissä tukijoukoin ja lähestyä kirjeitse ja puhelimitse kaikkia mahdollisia medioita euroopassa ja muualla maailmalla.

Tämä pläni olis pitäny toteuttaa jo heti alusta lähtien.
Selväsanainen viestintä ja agenda heti alkuun. Ihmiset on oikeesti laiskoja kaivamaan tiedot itse.

Vierailija

Ei muuta kun yleisönosastoon kirjottelemaan ja hallitukselta vastausta penäämään että mitäs on menossa?

Jotta, mitäs nää monikansalliset yhtiöt häärää meidän vesivarannoissa.

Naksuttaja
Seuraa 
Viestejä1324
Liittynyt1.11.2008

Mitä nyt muron ketjuun, turjalaisen blogiin ja support-porukan blogiin olen tutustunut, niin perushuomionhakuiselta satunnaistoiminnolta vaikuttaa.

Ehkä New World Order haluaa, että Marko osallistuu vaaleihin, jolloin protestiäänet ohjautuisivat kaverille, joka ei kuitenkaan saisi mitään aikaiseksi.

Olihan tuossa jotain hellyttävän hyväntahtoista. Tokkopa Marko kuitenkaan nälkään kuolee. Ennemmin netin puutteeseen.

"Hetkinen, voinko kirjoittaa tuon muistiin?" Arthur kysyi innoissaan ja etsi kynää taskustaan.
"Se on saatavilla lentoasemalla", vanhus sanoi. "Tätä on siellä telinekaupalla."
(Adams: Enimmäkseen harmiton)

Vierailija
Gabriel
Aivopieru

Kaveri on ollut nyt 20 päivää nälkälakossa asuntovaunussa eduskuntatalon edessä. Ruoka alkaa kuulemma maittaa sitten, kun korruptoitunut eduskuntamme eroaa.

En oo perillä. Mikä pohjavesijuttu on menossa?

20 päivää alkaa olla jo kriittisillä rajoilla. Kohta tulee noutaja.

Onkos se sitten iso menetys jos se noutaja tulee? kuolee ihan omaa tyhmyyttään tuo mies.

Vierailija
taucalm
http://riikkasoyring.blogit.uusisuomi.fi/2010/03/ lisää vesiasiaa. aktivoitukaa ihmiset, kyllä ne vedet oikeasti ollaan myymässä pois.

Kyllä niitä vesivaroja saa kaupallisesti hyödyntää, mutta niin että se näkyy kuntalaisten veroäyrissä alentavasti.

- Ei niiin että monikansalliset yhtiöt omivat suomen vesivarta kaupalliseen käyttöön.

- Ei niin että suomi menettää määräämisoukeutensa omiin vesivaroihinsa ja siitä mahdollisesti saatavaan kaupalliseen hyötyy.

- Ei niin että EU päättää kuinka suomen vesivaroja käytetään.

Suomen vesivarat on suomen ja suomalaisten kansallista omaisuutta. Suomen ja suomalaisten tulee siitä saada hyöty jos niitä kaupallisesti hyödynnetään.

Kai täällä jotain lehtimiehiäkin on lukemassa. Ei muuta ku kissaa pöydälle. Nyt olis oiva tilaisuus harjoittaa tutkivaa journalismia ja kaivaa esille kuinka asia oikeesti on.

Vierailija

Tää vesihomma on uskomaton farssi. Minä en ainakaan tajua markon ja riikan hommasta yhtään mitään. Kaikki on sekavaa ja kaoottista jne.

Mutta omalta osaltani keksin jo ongelmaan ratkaisun! Nyt salaliittouskovaiset kuulolle tulee:

JYMYPALJASTUS!!!!

MINÄ olen sopinut IPCC:n kautta omistusoikeuden tiettyyn osuuteen Atlantin valtameren pintavedestä Keski-Atlantilla. Ja mitä se meinaa? Sitä, että:

MINÄ OMISTAN SADEVEDEN!

Joka ikisen tipan. Että leikkikää te sitten vesivarannoillanne mitä haluatte mutta sadeveden omistajana minulle kuuluu täysi korvaus siitä, että täydennän varastojanne. Niin ja kenenkäs vesi sinne vesivoimalan turbiiniin meneekään - minun pikku veteni murjotaan turbiineissa, saatte maksaa siitä extraa!

Ensi viikolla menen neuvottelemaan ilmakehän ostamisesta Suomen alueella. Sitten saatte maksaa hengityksestä: sentti sisäänvedosta ja kaksi uloshönkäyksestä (koska olette pilanneet ilmaa CO2:lla).

Pitäisi vielä ottaa selvää miten saisin auringon säteilyn omistukseeni.........

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat