Minkä kuvan olette saanut ulkomaalaisista netissä?

Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005

Kerron sitten oman mielipiteen, mutta ensin haluaisin teidän mielipiteen.

Halki, poikki, pinoon - pois mielestä.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija
deep'n'dark

No. Menin yhden ulkomaalaisen kanssa naimisiin "tavattuani" hänet netissä

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Seurustelin noin 5 vuotta internetissä tapaamani ulkomaalaisen naisen kanssa. Emme menneet naimisiin. Tappouhkauksia sain sekä itselleni että perheelleni.

Kiehtova, villi kokemus. Ehkä epäsuomalaiset ovat kuumempia?

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

bergepanther
Seuraa 
Viestejä4819
Liittynyt5.11.2008

No ulkomalaisista voi saada vaikka minkäläisen kuvan (nim.kokemusta on ) mutta kohtuullisen samanlaisilta tuntuvat niin eri puolilla Eurooppa, Venäjällä, Amerikassa kuin Aasiassa. Olen ollut koko jonkin verran tekemisissä joka puolen ihmisten kanssa (osa työtä osa ei) ja sanoisin että yhtä hienoja tai huonoja kuin mekin

Toope
Seuraa 
Viestejä23176
Liittynyt23.7.2006

Ulkomaalaisia on noin 7 miljardia verrattuna kotoiseen viiteen miljoonaan. Toki heissäkin hyviä tyyppejä joskus on.

Taidan kyllä enemmän tykätä näistä paikallisista.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija

Ööh, on tässä muutakin tullut kierrettyä kuin tahkoa, suosittelen tapaamaan ne ulkomaalaiset ihan face to face.

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Pelottavin keskustelufoorumi missä olen vierallut osui silmiini joskus kun en ollut syntynyt vielä tiede.fi palstalle ja olin suomi24.fi:ssä.

NImittäin joku helvetin islamaiheisen palstan rekisteröitymiskysymykset oli jostain ihan koraanista. Katuosoitetta, puhelinnumeroa yms. kysyttiin.

Kas kun ei kysytty, miten haluaa kuolla, kivittämällä vai hirttämällä!

Siis muuten mulla ei ole arabeja yms. lämpimämpien maiden tummahiuksisia partasuita vastaan jos vain ovat maltillisia vakaumuksissaan, tai mielummin ateisteja.

-

bergepanther
Seuraa 
Viestejä4819
Liittynyt5.11.2008
Toope
Ulkomaalaisia on noin 7 miljardia verrattuna kotoiseen viiteen miljoonaan. Toki heissäkin hyviä tyyppejä joskus on.

Taidan kyllä enemmän tykätä näistä paikallisista.

Aika hyvin sanottu muuten, itse puhun about 12 ihmisestä

Vierailija
baal1984
Pelottavin keskustelufoorumi missä olen vierallut osui silmiini joskus kun en ollut syntynyt vielä tiede.fi palstalle ja olin suomi24.fi:ssä.

NImittäin joku helvetin islamaiheisen palstan rekisteröitymiskysymykset oli jostain ihan koraanista. Katuosoitetta, puhelinnumeroa yms. kysyttiin.

Kas kun ei kysytty, miten haluaa kuolla, kivittämällä vai hirttämällä!

Siis muuten mulla ei ole arabeja yms. lämpimämpien maiden tummahiuksisia partasuita vastaan jos vain ovat maltillisia vakaumuksissaan, tai mielummin ateisteja.

Ei helvetti, ja ihan mielelläni ketjuusi kirjoittelin, voisitko poistua tältä foorumilta, Kiitos.

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008
sikakoira

Ei helvetti, ja ihan mielelläni ketjuusi kirjoittelin, voisitko poistua tältä foorumilta, Kiitos.

En poistu minnnekään täältä ennen kuin minut poistetaan täältä. Mutta minua itseäni, ja varmaan joitakin muutakin kirjoittelijaa pelottaisi ottaa kritisoiva kanta islamiin jos joutuis pelkäämään nukkumaan menoa. Kysymyksen asettelun konteksti, koski nimen omaan, netissä koettua ulkomaalaisten kohtaamista.

Sivari aikana mulla oli kenialainen kämppis hyvin meillä meni siihen asti kunnes möläytin etten halua kenialaista vaimoa vaan ottaisin mielummin shiiamuslimin. Luin netistä että shiian silpovat vähemmän koska turbaanipäät opettavat sen tuottavan enemmän nautintoja miehelle. Tuolloin kävin vielä vakaumuskellisesti kirkoissa.Syy oli se etten haluais kajota pilluttomaan ympärileikattuun naiseen. Tästä kikujuheimon temperamenttinen kähäräpää loukkaantui.

-

Vierailija
baal1984
sikakoira

En poistu minnnekään täältä ennen kuin minut poistetaan täältä. Mutta minua itseäni, ja varmaan joitakin muutakin kirjoittelijaa pelottaisi ottaa kritisoiva kanta islamiin jos joutuis pelkäämään nukkumaan menoa. Kysymyksen asettelun konteksti, koski nimen omaan, netissä koettua ulkomaalaisten kohtaamista.

Sivari aikana mulla oli kenialainen kämppis hyvin meillä meni siihen asti kunnes möläytin etten halua kenialaista vaimoa vaan ottaisin mielummin shiiamuslimin. Luin netistä että shiian silpovat vähemmän koska turbaanipäät opettavat sen tuottavan enemmän nautintoja miehelle. Tuolloin kävin vielä vakaumuskellisesti kirkoissa.Syy oli se etten haluais kajota pilluttomaan ympärileikattuun naiseen. Tästä kikujuheimon temperamenttinen kähäräpää loukkaantui.

Vierailija
baal1984
sikakoira

LOL , nuo kulttuuritavat kyllä synnyttävät oikeastikin erimielisyyksiä. Venäjällä käydessä kaveri sai turpiinsa vain, koska tuli moittineensa venäläisiä ruokia melko heikkotasoisiksi
Enpäs tietänyt shiia ja sunnien ympärileikkaustapojen erosta... mistäs tuollaista luettavaa löytyy? Keniassa taitaisi muutenkin olla todennäköisempää saada kristitty vaimo tai sitten joku vanhan heimouskonnon kannattaja... Vai onkos islamilaiset sitten levinneet sinne ihan joukolla viime aikoina... käsittääkseni heitä on enemmän muutamassa muussa afrikan maassa.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
deep'n'dark

No nii, kerro jo! Ei jaksa oottaa enää.

Puhilla ei ole paljookaa ulkomaalaisista kokemuksia. No oon mää tietty pelatessani netissä saanut semmoisen kuvan erilaisista maista, että esimerkiksi ranskalaiset on ihan saatanan surkeita pelaamaan, mutta ne on urheita ja taistelee loppuun asti aina. Saksalaiset rupee aina sönköttämään ennen kuin ne lähtee. Ryssät tappaa kaikki. Sitten päästään suomalaisiin jotka ruikuttaa kokoajan ja lähtee kesken matsin. Yleensä pelin pilaajia. Sen takia jos on mahdollista, niin potkin suomalaiset(paitsi mun kaverit) pihalle häiritsemästä pelejä.

Sit ihan muuten keskustelemalla, niin kyllä ne ihmiset vaikuttaa olevan melkosamanlaisia muuallakin. Amerikassa näyttäs olevan aika samantyylistä porukkaa kuin täälläkin. Ja sitten islam ja muslimi keskustelut on samanlaisia muuallakin kuin täällä, että joku trollaa muslimina(kuten täällä esim. Taha.) ja sitten keskustelu jankkaa samaa rataa kokoajan päivästä ja vuodesta toiseen sen trollin ja muiden välillä.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat