Julkinen anteeksipyyntö !

Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

Olen ollut huomaavinani viime aikoina, että eräät ystävinäni pitämäni ihmiset ovat lakanneet vastaamasta minulle. Heräsi kauhea epäilys, että heitä on täällä nimimerkkien suojassa ja olen tahattomasti loukannut. Jos noin, nöyrin anteeksipyyntöni.
Minä saatan sanoa pahasti (en koskaan kuitenkaan hyvästi), jos
en tunne nimimerkin taakse kätkeytynyttä persoonaa, tämä pitää ottaa huomioon ja hyväksyä. Jos olette anonyymeinä, saatte anonyymin tylyn kohtelun, katson vain asiaa, en henkilöä ! Saatan olla väärässäkin, mikä ei olisi epätavallista .

Kommentit (14)

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047
Liittynyt3.9.2009

minä olen välillä huomannut aivan samaa, tällä foorumilla ei siihen ole kyllä ketun häntää tekemistä. näyttäisi siltä, että vaikeneminen on nykypäivän trendi, jos aihepiiriin ei haluta ottaa kantaa.

"Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."

offmind
Seuraa 
Viestejä14545
Liittynyt19.8.2008
Hannu Tanskanen
Minä saatan sanoa pahasti (en koskaan kuitenkaan hyvästi), jos en tunne nimimerkin taakse kätkeytynyttä persoonaa

Et taida kyetä ymmärtämään tuollaisen asenteen vääristyneisyyttä?

“He was a dreamer, a thinker, a speculative philosopher...or, as his wife would have it, an idiot.” Douglas Adams

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047
Liittynyt3.9.2009
offmind
Hannu Tanskanen
Minä saatan sanoa pahasti (en koskaan kuitenkaan hyvästi), jos en tunne nimimerkin taakse kätkeytynyttä persoonaa

Et taida kyetä ymmärtämään tuollaisen asenteen vääristyneisyyttä?

ehkä Hannu tarkoittaa, että sanoo asiat kuten ne ovat, kaunistelematta ja kenkiä nuolematta ?

"Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."

Finlandes
Seuraa 
Viestejä1399
Liittynyt19.6.2005

Bushmannilla on taas vaihteeksi syklin parempi puoli menossa.

Valitettavasti sairauden kuvaan kuuluu myös se toinen syklin osa.

Pohjakosketus noin kahdessa viikossa.

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009
Phony
Hannu Tanskanen
Ja enkö ole aina luotettavasti palannut ?

Valitettavasti!

Jahas, olet tuota mieltä? No, arvostan rehellistä mielipidettä. Joku puolueeton arvioija saattaisi tuosta päätellä, ettet ole sopiva valvojaksi ilmiselvän puolueellisuutesi johdosta, mutta sellaiseen ylellisyyteenhän ei Erkon konsernila taida olla varaa.

Toisaalta, kun minun valintamahdollisuuteni jäävät pirun ja perkeleen väliin, niin parempihan sinä olet kuin tuo aids, joka
salakavalasti heittää kirjoituskiellon aina varoittamatta, se tarvitsee kai heikolle itsetunnolleen tällaista vahvistusta ellei saa peräti orkkuja teostaan . Mummosta en uskalla sanoa mitään, elämässä ja seksissä pettynyttä naista pahempaa hirviötä ei maailmanhistoria tunne vaikka mentäisiin pre-kambriin asti.

Ja onhan sinulla terve ilmastokanta, vaikka fillarilla ajatkin !

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009
Finlandes
Bushmannilla on taas vaihteeksi syklin parempi puoli menossa.

Valitettavasti sairauden kuvaan kuuluu myös se toinen syklin osa.

Pohjakosketus noin kahdessa viikossa.

Nythän me tiedämme, kuinka paljon näitä feikkilääkäreitä ja kyökkipsykologeja maassa onkaan. Muistutan, että diagnoosin teko ilman laillistetun lääkärin papereita on rikos. Tosin jos tekijällä itsellään on todettu (josta tässä todiste) mielenterveyden häiriö (amamneesi: näkee muut hulluina), se
katsotaan lieventäväksi asianhaaraksi.

jepajee
Seuraa 
Viestejä22001
Liittynyt29.12.2009

Ei toi ole mikään anteeksipyntö. Itseäni ei pätkääkään haittaa kirjoittelusi. Olen kokenut elämässä pahempaakin, joten toleranssini on todella korkea kirjoitusasua ja trollaamista kohtaan, muttei tiedostamatonta typeryyttä, jota narsismiksi kutsutaan. Ymmärrän idiootin yhtäläiset oikeudet ja siten vajaa-älyisen omaan napaan tuijottelijan potentiaalisen uhan oman elämäntapani laillisena tuhoajana, joten hirveästi ei naurata lukea jatkuvasti yhä huolestuttavampia mielipiteitä, jotka omaan ylemmyyteensä luottava, enemmistöön kuuluva narsisti ohittaa olankohautuksen ja käkätyksen saattelemana.

Syöt itseltäsi uskottavuuden vetoamalla anonymiteetin aiheuttamaan despotismin harjoittamisen mahdottomuuteen.

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009
jees
Ei toi ole mikään anteeksipyntö. Itseäni ei pätkääkään haittaa kirjoittelusi. Olen kokenut elämässä pahempaakin, joten toleranssini on todella korkea kirjoitusasua ja trollaamista kohtaan, muttei tiedostamatonta typeryyttä, jota narsismiksi kutsutaan. Ymmärrän idiootin yhtäläiset oikeudet ja siten vajaa-älyisen omaan napaan tuijottelijan potentiaalisen uhan oman elämäntapani laillisena tuhoajana, joten hirveästi ei naurata lukea jatkuvasti yhä huolestuttavampia mielipiteitä, jotka omaan ylemmyyteensä luottava, enemmistöön kuuluva narsisti ohittaa olankohautuksen ja käkätyksen saattelemana.

Syöt itseltäsi uskottavuuden vetoamalla anonymiteetin aiheuttamaan despotismin harjoittamisen mahdottomuuteen.

Soitatko tuon uudelleen ja puolella nopeudella ?

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009
jees
Hannu Tanskanen

Soitatko tuon uudelleen ja puolella nopeudella ?

Pyydät anteeksi sitä ettet kykene harjoittamaan despotismia anonyymissä ympäristössä.

Käytöstavat ja despotismi on kaksi eri asiaa, joita erottaa veteen piirretty viiva. Ehkä et ollut paikalla kun rajaa vedettiin..

Sanotko vielä suomeksi ?

Uusimmat

Suosituimmat