Voi tätä ilon päivää!

Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Lost jatkuu.

Kommentit (11)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Siitä vaan ei tosin enää oikein tajua mitään, ku tapahtuu nii ihmeellisiä juttuja.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Empä koskaan ole moista katsonut. Kannattaako katsoa nyt tää kausi vai pitääkö aiemmat kaudet katsoa ensin?

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Ei varmaan kannata hypätä pulkkaan enää tässä vaiheessa. Eli olisi pitänyt katsoa kaikki kaudet. Saahan ne tiätty dvd-paketteina ja bluraynakin ainakin viimeisimmät kaudet, että siitä vaan sitten jos tykkää

- oudoista tarinankäänteistä
- arvoituksista jotka eivät ihan heti selviä
- survival-vaarista
- mystiikasta ja SciFistä (ei SciFi aina ole pelkkää avaruutta!)
- komeista miehistä ja/tai hyvännäköisistä naisista

Toimii parhaiten kaverin kanssa kimpassa katsottuna.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Kyllähän tuo mun makuun vaikuttaisi olevan. Jäänyt vain katsomatta, sillä en seuraa sarjoja TV:n välityksellä.

Nojoo... 101 jaksoa näkemättä... onko niin hyvä että kannattaa katsoa kaikki?

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

On se ainakin minun mielestäni, ja mieheni. Näkemiini muihin lemppareihini verrattuna yhtä hyvä kuin Spooks ja Heroes sekä X-Fileiden melkein parhaat jaksot, parempi kuin Fringe, moninverroin parempi kuin Joyrneyman, yhtä hyvä kuin Dexter, parempi kuin Flash Forward.

Mutta makuasiahan tämä toki on.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Itelläni on kyllä aika paljon jääny välistä lostia. Kylhän se varmasti vaikeuttaa seuraamista jos ei oo etes ekaa kautta kattonu. Kakkos kausi kyllä tais olla siinä mielessä turha, että siinä ei tainnu tulla loppujen lopuksi mitään uutta, että ilman sen kauden tietoja kyl pärjää iha hyvi. En kyl muista enää muita oikee että missä mitäki on ollu, ku niitä on nii paljo. Taitaa ne loput olla jo tärkeämpiä juonen seurattavuuden kannalta.

Dexter on kyllä kuningas sarja. Täytyy vain toivoa että nelonen näyttäisisi ne muutkin kaudet.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Juu. Jos nelonen tekee oharit niin saa kuulla kunniansa.

Mihinkähän muuten 4400-sarja katosi? Olisin kyllä mieluusti nähnyt lisääkin, loppuiko tuotanto vai eikö nelonen enää ostanut? Entäs sitten se sarja missä jysäytettiin atuumipommeja ympäri USA:ta? En muista nimeään, enkä kauhea fani ollut, mutta niin vain poissaolollaan loistaa sekin.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

4400 varmaan ei kerännyt katsojia tarpeeksi. Tai en tiedä. Mutta kyllä siitä pitäisi olla vielä yksi kausi näyttämättä.

Se atomipommi sarja tais olla Jericho. Se ei kyllä ollu kovinkaa hyvä ohjelma. Ois ollu parempi jos ois kuvattu jossai raunioisessa kaupungissa monenlaisten ihmisten selviytymistä. Nyt se on vain kuin joku pieni talo preerialla modernilla aikakaudella.
Siitä on vissii vaa tehty 1,5 kautta. Joten ei ollu kovinkaan hyvä menestys ohjelma. Suomessa on taidettu näyttää vain eka kausi, mutta nelosella pitäisi olla oikeudet toiseenkin kauteen kait. Ainakin jos rivien välistä lukee tästä: . Viimeinen kausi sarjasta jäi hyvin lyhyeksi käsikirjoittajien lakon takia. Yritämme etsiä sille sopivan esityspaikan, mutta vielä en valitettavasti osaa sanoa, koska viimeiset jaksot nähdään.
Tosin en tiedä sitten että milloinka toi vastaus on annettu.

Se kyllä vituttaa kovasti kun Odyssey 5 ei tehty kuin yksi kausi. Se oli aika jännä ja erikoinen sarja. Se oli se missä joku hiukkaskiihdytin oli aiheuttanu maailman lopun ja jotkut sukkulahemmot selvisi hengissä kun ne oli samaan aikaan avaruudessa ja sitten joku avaruusmöhkäle vei ne ajassa taaksepäin, ennenkuin se tapahtui ja niiden piti yrittää estää se maailmanlopun tapahtuminen. Vähä niinku salaiset kansiot että tuli kaikenlaista jänniä jutskia vastaan, mutta missä oli kuitenkin päämäärä.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Saw
Kyllähän tuo mun makuun vaikuttaisi olevan. Jäänyt vain katsomatta, sillä en seuraa sarjoja TV:n välityksellä.

Nojoo... 101 jaksoa näkemättä... onko niin hyvä että kannattaa katsoa kaikki?

Hanki ekakausi. Jos on hyvä, niin jatka, ja jos ei niin sitten ei kannata jatkaa. 14,95 maksaa eka kausi cdonissa. Eli ei paljookaan. alle euro per tunti.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Kappas, tuohan voisi tilata, ja jatkokausia saa myös tarjoushintaan.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Odysseu 5 oli siitä nerokas että sen hahmot eivät olleet mitään pölvästejä. Yleensähän kun seuraa tv-sarjaa niin saattaa itse olla kokoajan hahmojen edellä ja tietää vallan hyvin mitä näiden pitäisi tehdä tai mitä tapahtuu seuraavaksi. Mutta O5:n hahmoilla kielenkannat lauloivat ja suu papatti konekivääritulena niin perkeleen älykästä tekstiä että olin aivan ekstaasissa. Ei mitään idoottimaista tuhertamista ja äheltämistä, vaan reipasta menoa ja realistisia oivalluksia.

Uusimmat

Suosituimmat