Otetaas Poni verbaalierä taas ;-) ?

Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

Kaipaan älykästä seuraa ja sitä näistä peruskoulun kaaleista ei saa hakemallakaan . Sinussa, poni, oli kaukaisia merkkejä kehittyneemmästä älystä (siis: sokeiden valtakunnassa yksisilmäinenkin on kuningas ) ja oli kiva aikoinaan otella,
tosin jouduin sitomaan oikean käden selän taa ja nolotti silti lyödä pienempiään (ÄO).

Miten olisi uusi verbaalimatsi kansan iloksi ?

Sinä kun aidsin kanssa kuulut tuohon Stillerin "männer med smål kickel" -klubiin, saat tasoitusta niin, että vastaan vain joka toiseen lyöntiin. Saat ottaa mukaan avustajia max. 10 kpl ja pohtia jokaista siirtoasi vuorokauden tai kaksi. Minä tosin harmaannun ja kuolen tylsyyteen sillä välin, joten sovitaan, että kaikki saavat avustaa sinua !

Heität pyyhkeen kehään heti ? No, arvasin, itsesuojeluvaistosi on kehittynyt, selkään ei viitsi ottaa joka lauantai, kuten lapsena !

Sivut

Kommentit (116)

Vierailija

Tuota, Hannu.
Oppinut, kun olet niin osaat varmasti vastata tähänkin:
Huomaako ihminen itse, kun on tulossa hulluksi?

jepajee
Seuraa 
Viestejä22001
Liittynyt29.12.2009
Liwinkzone.
Tuota, Hannu.
Oppinut, kun olet niin osaat varmasti vastata tähänkin:
Huomaako ihminen itse, kun on tulossa hulluksi?

Ei se mikään hullu ole. Huono ja läpinäkyvä trolli. Ilmeisesti tarkoituksella, koska 'nerokkaat' yritykset ovat johtaneet surkeisiin mahalaskuihin. Nyt on vuorossa vaihe johon kuuluu oman hattunsa syöminen arvostusta saavuttaakseen. Lentotähti on jo siis kiertänyt auringon ja nyt on pyrstö tiellä.

Ts:
Taitaa olla kaverit *ittuuntunut, eikä hän kykene maksamaan narsistina eettistä velkaansa aidon anteeksipyynnön muodossa, joten piirtää itsestään karikatyyriä.

Keisarilla on uudet vaatteet.

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

Nerous ja hulluus ovat varsin lähellä toisiaan . Ei, minulla ei ole terveen papereita. Onko teillä? Se johtunee siitä, etten koskaan ole ollut tarkastettavana. Saattaisihan se olla paikallaan, kuten katsastus wanhalle autolle .

Selityksenä mainittakoon, että olin kahdeksan Kemiran Espoon tutkijavuoteni ajan henkilökuntalehden (suosittu) pakinoitsija. Silti olin pätevä tutkijakin. Löimme orgaanisella päätämme seinään kaksi vuotta Battellelta ostetun prosessin kanssa, joka ei toiminut. Sain konsernijohdolta valtuudet käyttää osastoa omaan projektiini ja ratkaisimme ongelman kahdessa kuukaudessa. Innovaatiosta käytiin sotaa vuosia, minulla on mm. kirjeenvaihtoa silloiselta pääjohtaja Yrjö Pessiltä, laitoksen johtavan proffan kanssa meni "napit vastakkain" !

Vierailija

Eläkkeellä on selvästi tylsää, kun pitää keskustella netissä itsekseen. Oletko harkinnut työhön palaamista?

Vierailija

Tai joku sellanen paikka missä vanhat sedät pelailee kesäisin shakkia isoilla nappuloilla.
Kiitos muuten vastauksesta tuohon aiempaan kysymykseeni...

jepajee
Seuraa 
Viestejä22001
Liittynyt29.12.2009
Hannu Tanskanen
Nerous ja hulluus ovat varsin lähellä toisiaan . Ei, minulla ei ole terveen papereita. Onko teillä? Se johtunee siitä, etten koskaan ole ollut tarkastettavana. Saattaisihan se olla paikallaan, kuten katsastus wanhalle autolle .

Selityksenä mainittakoon, että olin kahdeksan Kemiran Espoon tutkijavuoteni ajan henkilökuntalehden (suosittu) pakinoitsija. Silti olin pätevä tutkijakin. Löimme orgaanisella päätämme seinään kaksi vuotta Battellelta ostetun prosessin kanssa, joka ei toiminut. Sain konsernijohdolta valtuudet käyttää osastoa omaan projektiini ja ratkaisimme ongelman kahdessa kuukaudessa. Innovaatiosta käytiin sotaa vuosia, minulla on mm. kirjeenvaihtoa silloiselta pääjohtaja Yrjö Pessiltä, laitoksen johtavan proffan kanssa meni "napit vastakkain" !

Mulla on paritkin. Saat lainata toisia jos lähdet niitä torille esittelemään.

(Mä pidin sua teininä. Pidän kyllä vieläkin. Isäsi tarinoita jaat)

de Selby
Seuraa 
Viestejä1231
Liittynyt16.3.2005
jees
- - -Taitaa olla kaverit *ittuuntunut, eikä hän kykene maksamaan narsistina eettistä velkaansa aidon anteeksipyynnön muodossa, joten piirtää itsestään karikatyyriä.

Samperi. Kävin läpi kaikki aakkoset, enkä vieläkään tajua tuota tähteä.

Gravity sucks.

Jägermeister
Seuraa 
Viestejä1013
Liittynyt23.4.2008
de Selby
jees
- - -Taitaa olla kaverit *ittuuntunut, eikä hän kykene maksamaan narsistina eettistä velkaansa aidon anteeksipyynnön muodossa, joten piirtää itsestään karikatyyriä.

uupa tietysti, de höhlä.

Voisi siinä lisäksi olla kaveri, yksikössä.

---

jepajee
Seuraa 
Viestejä22001
Liittynyt29.12.2009
de Selby
jees

Ajattele sitä kuin pistettä iin päällä, tai kuin tähteä kuusen latvassa.

de Selby
Seuraa 
Viestejä1231
Liittynyt16.3.2005

Hyvät neuvot aina tarpeen

- - -

jees
Jägermeister

uupa tietysti, de höhlä.

Toimitus pahoittelee artikkeliin eksynyttä monikkoa.

Älä sure, aina parempi jos kavereita on monikossa!

Gravity sucks.

Jägermeister
Seuraa 
Viestejä1013
Liittynyt23.4.2008
jees
Jägermeister

uupa tietysti, de höhlä.

Toimitus pahoittelee artikkeliin eksynyttä monikkoa.

Noinkin vilpittömän pahoittelun jälkeen ei tietenkään voi muuta, kuin hyväksyä anteeksipyynnön.
Kun vaan ette ota tavaksi.

Mistä täällä alunperin oli puhetta?

---

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat