Ketkä ovat väkivaltaisia?

Seuraa 
Viestejä501
Liittynyt15.1.2008

[size=150:54byjga5]Ketkä ovat väkivaltaisia?[/size:54byjga5]

Poliittinen ja rakenteellinen väkivalta tappavat näkymättömästi ja 'salassa' enemmän kuin mitkään muut väkivallan muodot.

Valtaapitävät paheksuvat kansan tekemää fyysistä väkivaltaa ja ovat nyt esimerkiksi tuomitsemassa heihin itseensä kohdistuvia väkivallan uhkauksiakin.

Ette voi tuomita mitään, sillä teette itse samaa, vain paljon suuremmassa mittakaavassa ja tuhoisammin!

Poliitikot ja muut vallanpitäjät (eivät kaikki, mutta monet heistä) ovat itse juuri se johtava osa rakenteellista ja poliittista väkivaltaa, jonka seurausta mm. kansan parissa tehtävä fyysinen väkivalta on.

Asia tiedostetaan, muttei tunnusteta. Siksi siihen ei myöskään puututa. Se on suuri vääryys, mikä maassamme on!

Poliittisella ja rakenteellisella väkivallalla on pitkät, kavalat ja syvät juuret historiassamme (oikeisto ja suomenruotsalainen eliitti) ja ne ulottuvat edelleen vahvasti nykyiseen ihmisten elämään.

Juuri nyt poliittisella väkivallalla (oikeisto, RKP, plus tukena muut hallituspuolueet) ihmiset pakotetaan elämään elämäänsä heikompien ja köyhimpien kustannuksella. Näin jälleen uudesta osasta ihmisiä tulee osa maamme rakenteellista väkivaltaa.

"Te teette sen itse.", sanoi Paavo Haavikko valtaapitävistä. Valtaapitävät luovat väkivallan, jonka he sitten tuomitsevat, kun kansa siihen sortuu hädissään.

Valtaapitävät luovat huume-bisneksen ja muunkin rikollisuuden. Ne ovat seurausta poliittisesta väkivallasta.

Olemmeko väkivaltaisia?

Valtaapitävät ovat kaikenlaisen väkivallan kasvualusta, lähde ja juuri. Eriarvoisuus synnyttää väkivaltaa ja he tietävät sen. He haluavat eriarvoisuutta. He haluavat väkivaltaa ihmisten välille. He tekevät väkivaltaa kansaa kohtaan päivittäin. He ajavat ja pakottavat kansaa väkivallan tekoihin politiikallaan. He tekevät sen itse.

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat