Äärivasemmistolaista terroria tekoineen löytyy jo!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Viime päivinä uutisoitujen nettiuhkausten keskustelun tiimellyksessä eräs eräällä foorumilla jo huomauttikin sanoista TEKOIHIN siirtyneestä ääriVASEMMISTOLAISESTA väkivallasta. Joku monikultturisti siellä kysyi, että missä sellaista muka on Suomessa. Tässä vastausta hänenlaisilleen.

Missäkö on sellaista Suomessa? No, ei vielä ihan toistaiseksi ole ollut, mutta kaiken todennäköisyyden mukaan kohta on.

Nimittäin, Ruotsissa toimii jo merkittävä (Kuulemma Ruotsin turvallisuuspoliisin selvityksen mukaan ainakin tuhat henkeä, josta muutamakymmen porukan "aivot") ns. antifasisteiksi itseään kutsuva porukka (He esiintyvät usean eri ryhmän nimellä, mutta tuo on "kattonimi"), joka on jo kauan sitten ryhtynyt sanoista TEKOIHIN, joista Suomen lehdistö ilmeisesti mieluummin hissuttelee tai on kokonaan vaiti.

Pari tuoretta esimerkkiä:

*Palautuspäätöksen antanutta tuomaria uhkailtiin suoraan.

*Ruotsidemokraatit on Ruotsissa puolue, joka on sitä mieltä, että ei se maahanmuutto ole pelkästään "suunnaton rikkaus ja voimavara". Kyseessä on täysin laillinen puolue, joka mitä ilmeisemmin nousee syksyllä Ruotsin valtiopäiville. Puolueen lehdistöpäällikkö oli Martin Kinnunen, mutta ei ole enää. Miksikö? Hän ei uskalla, sillä kesällä hän palasi naisystävänsä kanssa ravintolasta, mutta kotimatkalla Antifa-ryhmä karkasi heidän kimppuunsa ja pahoinpiteli heidät. Pääpahoinpitelijät (kolme naista) saatiin paikalta kiinni, mutta suurin osa isosta porukasta pääsi pakoon. Kiinni saatujen puhelimista selvisi, että kyseessä oli Antifasisti-porukka, joka oli nimenomaan koottu jahtaamaan kaupungilta joku tällainen "poliittisesti epämiellyttävä" henkilö. Tekijät saivat tuomion, vaikka he toki kiistivät, mutta valvontakamerakuva pahoinpitely-tapahtumasta kertoi "vähän" toista mitä syytetyt selittelivät. Tämä lehdistöpäällikön naisystävä on ainakin kerran ennenkin joutunut vastaavan terrorityön kohteeksi. Neljä naamioitunutta miestä tunkeutui hänen asuntoonsa ja sitoi hänet, mutta he eivät sillä kertaa tehneet väkivaltaa. Nyt tämä uusi päällekarkaus vei tämän parin (Ruotsidemokraattien lehdistöpäällikkö ja hänen naisystävänsä) hermot, ja siksi Kinnunen joutui lopettamaan työnsä.

*Lisääkin löytyisi esimerkkejä tämän koplan terroritöistä, ja Ruotsidemokraattien edustaja sanoi, että tämän terroristiporukan toiminta selvästi haittaa heidän ehdokashakuaan (syksyn valtiopäivävaaleihin), sillä ehdokkaat joutuvat pelkäämään terveytensä ja jopa henkensä puolesta. Ruotsidemokraatit on ennusteiden mukaan ensimmäistä kertaa ylittämässä valtiopäivien neljän prosentin äänikynnyksen, ja arvattavasti se saa antifasistiterroristit erittäin vihaisiksi ja toimeliaiksi vaalien lähestyessä.

On hyvin luultavaa, että tämä punaviherterrori rantautuu ennenpitkää myös Suomeen. Äkkiäkös nuo terroristit sieltä Ruotsistakin autolautalla tänne Suomeen löytävät. Täytyy sanoa, että jos ensi vaaleissa Halla-aho käy kampanjaa, hänellä on täysi syy ja oikeus vaatia poliisilta erikoisvartiointia.

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija
jees
Tossa ei ole taas mitään logiikkaa.

Sinäpä sitten kerrot, että missä tuossa tekstissäni oli asiavirhe tai looginen virhe. Huomautan sinulle, että sinä et voi minulle logiikasta mitään opettaa, sillä olen sitä opiskellut ihan syventävän yliopistomatematiikan tasolla hyvin arvosanoin.

Tuollaisilla tyhjillä heitoilla sinunlaisesi paljastatte sen, että teiltä ei mitään todellista vastausta löydy, vaan jo yksin tuo kirjoitus riittää moninverroin "kuittamaan" ne pari viime päivinä uutisoitua typerää nettiuhkausta.

Viinankylväjä
Seuraa 
Viestejä476
Liittynyt15.1.2009

Vähän aiheen vierestä, mutta rupesi kiinnostamaan. Ruotsindemokraatteja sanotaan mediassa yleensä oikeistopopulistiseksi. Millaista on vasemmistopopulismi ja onko sitä harrastettu Suomessa? Onko Kimmo Kiljusen "katso silmiin ja näet sielun & linnutkin lentävät rajojen yli" sellaista?

Vierailija
Viinankylväjä
Vähän aiheen vierestä, mutta rupesi kiinnostamaan. Ruotsindemokraatteja sanotaan mediassa yleensä oikeistopopulistiseksi. Millaista on vasemmistopopulismi ja onko sitä harrastettu Suomessa? Onko Kimmo Kiljusen "katso silmiin ja näet sielun & linnutkin lentävät rajojen yli" sellaista?

Paavo Arhinmäen jutut ovat vasemmistopopulismia parhaimmillaan. (pahimmillaan?)

Tuo äärioikeistolainen-leima on jo niin ylikäytetty, että se on jo kauan sitten menettänyt todellisen merkityksensä.

Vierailija

No voihan JUKUPLIUT nyt sitten!
Vai että oikein terroria ja noin laajassa mittakaavassa, ai että.

Missäs ne kaikki linkit ja todistusaineistot on? Kai niillä roistoilla on nimet ja naamat? Vai onko haaveunta tää vainen, äärioikeistolaisen oma painajainen..

Vierailija
Pönni

Missäs ne kaikki linkit ja todistusaineistot on? Kai niillä roistoilla on nimet ja naamat? Vai onko haaveunta tää vainen, äärioikeistolaisen oma painajainen..

Kuulehan, hassu.

Minä en ala tekemään töitä puolestasi ja etsimään uudestaan kaikkea materiaalia, jota kesällä katselin. (Onkohan kaikkea enää netissäkään.) Lähteinäni eivät kuitenkaan olleet mitkään vihjaamasi äärioikeistolaiset sivut, vaan ihan Ruotsin tv-kanavien uutislähetykset ja ihan ruotsalaiset pääuutislehdet. (Niiden uutisia pääsee netissäkin näkemään.)

Minun väitteeni voinee tarkistaa kuka tahansa joka viitsii nähdä jonkinverran vaivaa, tavata ruotsia ja googlailla. Googlailemalla Martin Kinnunen päässee jo pitkälle.

Katso nyt esim. tuota ja ala siitä purkaa lähteitten lankakerää.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Martin_Kinnunen

jepajee
Seuraa 
Viestejä22001
Liittynyt29.12.2009
Suurkirjoitus
jees

Sinäpä sitten kerrot, että missä tuossa tekstissäni oli asiavirhe tai looginen virhe. Huomautan sinulle, että sinä et voi minulle logiikasta mitään opettaa, sillä olen sitä opiskellut ihan syventävän yliopistomatematiikan tasolla hyvin arvosanoin.

Tuollaisilla tyhjillä heitoilla sinunlaisesi paljastatte sen, että teiltä ei mitään todellista vastausta löydy, vaan jo yksin tuo kirjoitus riittää moninverroin "kuittamaan" ne pari viime päivinä uutisoitua typerää nettiuhkausta.

Oikeen opiskellut :O
Tuskin tiedät edes mikä on brakistokroni.

Mä vedin neron papereita pilveä polttaessani päivittäin aikuisten testissä alle 15 vuotiaana. Olin oppilaskunnan jäsen ja sain paljon aikaiseksikin. Varmaan enemmän kuin kukaan aikaisemmin siellä.
Matematiikasta.. Sain ilman hajuakaan polynomeista muistaakseni numeron 8puoli. Ts: opin matematiikan tarvittavan matikan tunnissa kokeesta. loput ajasta meni tekemiseen. (1.5h)
Läksyjä en tehnyt koskaan ja nukuin sen aikaa kun kannabis ei enää toiminut.
Fysiikan suoritin (vaikken siis tehnyt läksyjä) alle vuodessa ja itse asiassa tein normaali oppimäärän pakotettuna kahteen otteeseen. Sen lisäksi vielä siis kemiakin siihen samaan syssyyn ja lukion kaupanpäälle.
Jos et vielä ole myytyä miestä, niin onnistuin vetämään onnistuneen lakon koulukodissa. Kyseleppä oletko koskaan kuullut vastaavasta. Sitten täytin 15 vuotta ja keksin muutakin tekemistä kuin käyttää aikaani kaltaistesi mulkkujen eteen.

''Missäkö on sellaista Suomessa? No, ei vielä ihan toistaiseksi ole ollut, mutta kaiken todennäköisyyden mukaan kohta on.''

No ei kyllä ole tarvetta ääriliikkeelle jos:
''Ruotsindemokraatteja sanotaan mediassa yleensä oikeistopopulistiseksi''

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26990
Liittynyt13.5.2005
Missäkö on sellaista Suomessa? No, ei vielä ihan toistaiseksi ole ollut, mutta kaiken todennäköisyyden mukaan kohta on.

Malliesimerkki konditionaalisesta närkästymisestä. Konditionaalinen närkästyminen on argumentointivirhe ja tarkoittaa siis sitä, närkästytään syytetylle siitä, että jos syytetty tekisi rikoksia olisi syytetty ansainnut närkästymisensä. Ja tällä perusteella nähdään, että närkästyminen on oikeutettua.

Nyt on syytettynä Suomen vasemmisto, koska Suomen vasemmisto voisi sortua samaan, johon jonkun toisen maan vasemmisto on mahdollisessa esimerkkitapauksessa sortunut.

Riittoisampi keskustelukumppani.

Vierailija
jees
Suurkirjoitus
jees

Tuskin tiedät edes mikä on brakistokroni.

Oikeen opiskellut :O Mä vedin neron papereita pilveä polttaessani päivittäin aikuisten testissä alle 15 vuotiaana. Olin oppilaskunnan jäsen ja sain paljon aikaiseksikin. Varmaan enemmän kuin kukaan aikaisemmin siellä.
Matematiikasta.. Sain ilman hajuakaan polynomeista muistaakseni numeron 8puoli. Ts: opin matematiikan tarvittavan matikan tunnissa kokeesta. loput ajasta meni tekemiseen. (1.5h)
Läksyjä en tehnyt koskaan ja nukuin sen aikaa kun kannabis ei enää toiminut.
Fysiikan suoritin (vaikken siis tehnyt läksyjä) alle vuodessa ja itse asiassa tein normaali oppimäärän pakotettuna kahteen otteeseen. Sen lisäksi vielä siis kemiakin siihen samaan syssyyn ja lukion kaupanpäälle.
Jos et vielä ole myytyä miestä, niin onnistuin vetämään onnistuneen lakon koulukodissa. Kyseleppä oletko koskaan kuullut vastaavasta. Sitten täytin 15 vuotta ja keksin muutakin tekemistä kuin käyttää aikaani kaltaistesi mulkkujen eteen.

''Missäkö on sellaista Suomessa? No, ei vielä ihan toistaiseksi ole ollut, mutta kaiken todennäköisyyden mukaan kohta on.''

No ei kyllä ole tarvetta ääriliikkeelle jos:
''Ruotsindemokraatteja sanotaan mediassa yleensä oikeistopopulistiseksi''

Numeron 8puoli?

HAH, HAH!!!

Minä vetelin aina kymppejä tekemättä mitään. Siis ala/ylä-asteella ja lukiossa (jossa jutut on NAURETTAVAN HELPPOJA), mutta yliopistolla sitä jouduin jo vähän hommiakin tekemään. Masennus minulla on ollut varmaan jo lapsesta, eikä se toimintaani ainakaan edistänyt, mutta korkealla älylläni pärjäsin ohittaen muut vaikka sitten "jarrut päälläkin".

Tämä tosiasia asettakoon naurettavan itsekehusi oikeisiin mittasuhteisiin, ja muutenkaan en näe tarvetta vastailla sinunlaisellesi enää, koska sinusta ei mitään asia-argumentaatiota irtoa.

P.S.

Sinulla taisi keittää vähän yli, kun osoitin, että punavihervasemmisto on jo kauan sitten siirtynyt sanoista tekoihin. Me halla-aholaiset taas emme mitenkään liity mihinkään "äärioikeistoon", vaan me olemme täysin laillinen - kuin myös äärimmäisen akateemispainotteinen myös, HAH, HAH! - liike.

jepajee
Seuraa 
Viestejä22001
Liittynyt29.12.2009
Suurkirjoitus

Numeron 8puoli?

HAH, HAH!!!

Minä vetelin aina kymppejä tekemättä mitään. Siis ala/ylä-asteella ja lukiossa (jossa jutut on NAURETTAVAN HELPPOJA), mutta yliopistolla sitä jouduin jo vähän hommiakin tekemään. Masennus minulla on ollut varmaan jo lapsesta, eikä se toimintaani ainakaan edistänyt, mutta korkealla älylläni pärjäsin ohittaen muut vaikka sitten "jarrut päälläkin".

Tämä tosiasia asettakoon naurettavan itsekehusi oikeisiin mittasuhteisiin, ja muutenkaan en näe tarvetta vastailla sinunlaisellesi enää, koska sinusta ei mitään asia-argumentaatiota irtoa.

P.S.

Sinulla taisi keittää vähän yli, kun osoitin, että punavihervasemmisto on jo kauan sitten siirtynyt sanoista tekoihin. Me halla-aholaiset taas emme mitenkään liity mihinkään "äärioikeistoon", vaan me olemme täysin laillinen - kuin myös äärimmäisen akateemispainotteinen myös, HAH, HAH! - liike.

Sä et edes tajunnut jutun pointtia. Et edes vihjeestä.
''Jos et vielä ole myytyä miestä''
Kerjäsit ja tarjosin.

Taas yx narsisti trollaamassa.
Osoitat järkyttävää itsekritiikin puutetta, mutta sitähän nyt ei tarvitsisi narsismista eritellä.

Sanotaan vielä vaikka jo otsikon nähdessäni sinut noretinkin, että sä pelaat tasollas, joka kertoo sun asennoitumisestasi opiskeluun. Mä oon aina pelannu isompieni kentällä vaikkei niin hyviä arvosanoja saakkaan.

Vierailija
-:)lauri

Malliesimerkki konditionaalisesta närkästymisestä. Konditionaalinen närkästyminen on argumentointivirhe...

Lauri-boy voi sanoa noin, mutta mikään ei takaa, että todella tapahtui argumentaatiovirhe, vaikka Lauri-boy niin väittäisikin.

Kyse ei ole pelkästä tyhjästä konditionaalista, koska esim.

a) Mitä Ruotsi edellä sitä Suomi perässä, se on monesti ennenkin nähty.

b) Kyllä tekin vetelette esimerkkejä myös muista maista - todellisia ja ennenkaikkea kuviteltuja (tai ainakin liioiteltuja) - ja sitten te voivottelette, että tuohon halla-aholaisuus Suomenkin vie.

P.S.

Sinullakin taisi keittää "vähän" yli, kun jouduit vastakkain kylmien tosiasioiden kanssa.

Vierailija
jees
Suurkirjoitus

Numeron 8puoli?

HAH, HAH!!!

P.S.

Sä et edes tajunnut jutun pointtia. Et edes vihjeestä.
''Jos et vielä ole myytyä miestä''
Kerjäsit ja tarjosin.

Taas yx narsisti trollaamassa.
Osoitat järkyttävää itsekritiikin puutetta, mutta sitähän nyt ei tarvitsisi narsismista eritellä.

ONNEKSI en tajunnut, sillä en haluaisi ajatellakaan sillä kieroutuneella tavalla millä sinä ilmeisesti ajattelet.

Ainakin minun "itsekehuni" oli täysin todellisuuspohjainen.

(Tämä riittäköön nyt todella vastaukseksi sinulle.)

Vierailija
Suurkirjoitus
Minä vetelin aina kymppejä tekemättä mitään. Siis ala/ylä-asteella ja lukiossa (jossa jutut on NAURETTAVAN HELPPOJA), mutta yliopistolla sitä jouduin jo vähän hommiakin tekemään.

Suomen hyvä menestys PISA-tutkimuksessa on levännyt sinunlaistesi varassa.

Vierailija
Suurkirjoitus
Pönni

Kuulehan, hassu.

Minä en ala tekemään töitä puolestasi ja etsimään uudestaan kaikkea materiaalia, jota kesällä katselin. (Onkohan kaikkea enää netissäkään.) Lähteinäni eivät kuitenkaan olleet mitkään vihjaamasi äärioikeistolaiset sivut, vaan ihan Ruotsin tv-kanavien uutislähetykset ja ihan ruotsalaiset pääuutislehdet. (Niiden uutisia pääsee netissäkin näkemään.)

Minun väitteeni voinee tarkistaa kuka tahansa joka viitsii nähdä jonkinverran vaivaa, tavata ruotsia ja googlailla. Googlailemalla Martin Kinnunen päässee jo pitkälle.

Katso nyt esim. tuota ja ala siitä purkaa lähteitten lankakerää.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Martin_Kinnunen

Vai nimittelet sinä äärimmäisen vaarallisia terroristivasemmistolaisia hassuiksi, odotas kun noudan jatimatikkini!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat