Liiallisen tiedon nopean tarpeellisuuden siedettävyys

Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Hallu sinaatio, ja muut lukijat

Mitä meillä oli ennen kuin meillä oli älypuhelimet?

Luin HS:n nettiotsikot, Digitodayn mobiilisivut, luin sähköpostit, joita ei ollut, luin tekstiteeveen pääsivun.

Söin subleipäni kotikaupunkini uuden subvoileipäravintolan ikkunapöydässä.

Nyt tiesin HS:n nettiotsikot, Digitodayn mobiilisivut, sähköpostit, joita ei ollut.

Tiesin muka enemmän. Söin yhtä paljon. Mutta tarvitsinko saamaani tietoa?

Nämät älypuhelimet antavat paljon, mutta mikä muu on muuttunut, kuin että tiedän enemmän kun syön subravintolan subvoileipää.

Niin mukava kuin onkin, Helge, iPhoneni, niin mihin sitä tarvitsin silloin kun menin kotiini ja tiesin saman televisiosta, radiosta, naapurin ämmältä.

Kusetuksen makua suussa, mutta niin hyvää, subi, ja turhan tiedon reaaliaikaisuus.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Kommentit (6)

Vierailija
Vaari
Niin mukava kuin onkin, Helge, iPhoneni, niin mihin sitä tarvitsin silloin kun menin kotiini ja tiesin saman televisiosta, radiosta, naapurin ämmältä.

iHelvetti odottaa.

Vaari
Kusetuksen makua suussa, mutta niin hyvää, subi, ja turhan tiedon reaaliaikaisuus.

Olen samaa mieltä. Turhaa informaatiota tulee nykyään aivan liikaa. Firefoxiin saa noscriptin ja adblockin, mutta selektiiviseen sisällön suodattamiseen en ole vielä löytänyt työkalua.

Vierailija
JW
Olen samaa mieltä. Turhaa informaatiota tulee nykyään aivan liikaa. Firefoxiin saa noscriptin ja adblockin, mutta selektiiviseen sisällön suodattamiseen en ole vielä löytänyt työkalua.

Se työkalu on yleensä korvien välissä.

Vierailija
Manse
JW

Se työkalu on yleensä korvien välissä.

En halua käyttää aivojeni resursseja tehtävään, jonka kone voi suorittaa paljon tehokkaammin.

Vierailija

TV:ta ei ole pakko katsella, ei radiota pakko kuunnella, puhelintakaan ei kukaan pakota käyttämään, tietsikkaa netteineen ei liioin.

Kaikkia voi olla käyttämättä tai käyttää valikoiden. Telkkari ja radio-ohjelmat voi valikoida etukäteen..
Jää sitten aikaa hillua juoruämmien kanssa..

Ainoa mikä minua nyppii on lehtilööpit, se että niitä mainostetaan päivittäistavarakauppojen sisäänkäynneissä, kassoilla ja muutenkin silmille hyppivä mainonta äRsyttää!

Sit mua vituttaa Hornetit!
Ymmärrän kyllä maanpuolustuksen mutta miks niitten pitää sijaita ihan lähellä mun asumustani! Melusaastetta, jota en voi vaientaa kaukosäätimellä tai ottamalla töpseliä seinästä.

Mikääs mua sit tökkii..? Hm..

Tää helvetin talvi joka ei ota loppuakseen.
Taas luvatttiin tulevaks viikonlopuks pakkasta 10-20 asteeseen.. *GrrrrrRrrr* *RäyH!*

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005
Bushmaster
Ei millään pahalla:D

Kiitos. Lämmittää, että jollain hyvällä. Sinäkin cremaster.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Uusimmat

Suosituimmat