Lalli ja Erik - helevetisti sivuja!

Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Oletko kirjoittanut yhtään viestiä Lalli ja Erik -ketjuun?

Ja käsi ylös ne, jotka ovat lukeneet ketjusta jokaisen sivun!

Hämmentää.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

En ole lukenut yhtään sivua. Pari kertaa olen vahingossa avannut ketjun. En avaa nytkään.

Mistähän siellä on keskusteltu?

Edit. Lauri keksiköön omat vastaukset eikä peesaile aina toisia.

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Laskeskelin nopeasti että siinä ketjussa on nyt yli 5 miljoonaa sanaa. Se on siis jo kymmenen kertaa pitempi kuin Leo Tolstoin Sota ja rauha, joka sekin on tunnetusti aika pitkä.

Wiisas
Seuraa 
Viestejä3197
Liittynyt22.11.2007

En ole kirjoittanut, enkä lukenut muutamaa sivua enempää. Lukemani sivut olivat silloin viimeiset, enkä ymmärtänyt, mistä on kyse, (mitä en jäänyt ihmettelemään).

Jos kyseessä on samanlainen hörhöketju kuin "9/11 keskustelu", niin pahimmassa tapauksessa tämä ketju liitetään siihen ja sen jälkeen olen kirjoittanut ketjuun.

"kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu"

Vierailija
Vatkain
Oletko kirjoittanut yhtään viestiä Lalli ja Erik -ketjuun?

Ja käsi ylös ne, jotka ovat lukeneet ketjusta jokaisen sivun!

o/
Suurin osa tällä foorumilla kirjoittamistani viesteistä on kyseisessä keskustelussa. En ole siellä kuitenkaan aktiivisimpien osallistujien joukossa. Olen seurannut keskustelua alusta saakka eli olen lukenut jokaisen sivun.

Suomalaisten juuret ja esihistoria ovat mielenkiintoista pohdittavaa.

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26991
Liittynyt13.5.2005
anomalia
anomalia
Edit. Lauri keksiköön omat vastaukset eikä peesaile aina toisia.

Heh, sanoo henkilö, joka lampaana peesailee kaikkea mitä viralliset tahot sille vain syöttävät.

Argumentointivirhe ja viestisi on muutenkin hölmö.

Heh, nyt kun sait purettua kiukkusi, voit pyyhkiä suupielesi ja mennä takaisin katsomaan piirrettyjä.

Riittoisampi keskustelukumppani.

Vierailija
Heh, nyt kun sait purettua kiukkusi, voit pyyhkiä suupielesi ja mennä takaisin katsomaan piirrettyjä.

Yrität *ittuilla, muttet osaa.
Lauri on yksinkertaisuudessaan huvittava poika.

Ja älä jatka tuota trollaustasi. Vatkain halusi tässä ketjussa keskusteltavan Lallin ja Erikin sivuista, mutta sinä väkisin käänsit sen hyökkäykseksi nimimerkkiäni vastaan. Kauna ja katkeruus ovat näemmä vahvoja motivaattoreita.

Seuraa 
Viestejä26991
Liittynyt13.5.2005
anomalia

Yrität *ittuilla, muttet osaa.
Lauri on yksinkertaisuudessaan huvittava poika.

Ja älä jatka tuota trollaustasi. Vatkain halusi tässä ketjussa keskusteltavan Lallin ja Erikin sivuista, mutta sinä väkisin käänsit sen hyökkäykseksi nimimerkkiäni vastaan. Kauna ja katkeruus ovat näemmä vahvoja motivaattoreita.

Isäs oli

Riittoisampi keskustelukumppani.

Vierailija
Vatkain
Mitä ne poijjanpässit täällä nujuaa? Koettakaapa nyt asettua! Olkaa kiltisti niin saatte karkkia.

Minun karkit voit antaa Laurille. Sille tulee siitä hyvä mieli ja sillä on huomenna karkkipäivä.

Vierailija

Lalli ja Erik sai alkunsa 8.6. 2007 eli keskustelulle tulee ikää nyt 2 v. ja 9 kk (2,75 vuotta). Sivuja on tätä kirjoittaessani 1641 eli vuodessa syntyy keskimäärin lähes 600 sivua. Yksinkertaisella lineaarisella approksimaatiolla voidaan arvioida että 10 000. sivu saavutetaan maaliskuussa 2024. Mikäli sama tahti jatkuu, niin sivulle 100 000 päästään ehkä joulukuussa 2174.

Vierailija
Kysy anomalia Vatkaimelta ottaisiko hän kanssasi catfightin. Käyn sillä aikaa hakemassa popkornia.

Lapsellinen poika Lauri haluaa aina päästä sanomaan viimeisen sanan. Muutoin ei Laurin itsetunto kestä ja pitää mennä itkien nukkumaan.

Yritä seuraavassa viestissä keskustella jo otsikon aiheesta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat