IP-osoite

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Jos oman koneen IP-osoitteen laittaa yleisesti nähtäväksi esimerkiksi jonkin pelin yhteydessä, niin kunka turvallista se on koneen tietoturvalle.

Kommentit (15)

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
Kohaon
Jos oman koneen IP-osoitteen laittaa yleisesti nähtäväksi esimerkiksi jonkin pelin yhteydessä, niin kunka turvallista se on koneen tietoturvalle.

Ihan yhtä turvallista, vaikket niin tekisikään.

Vierailija
Kohaon
Kiitos teille.
Voinkin lähteä tästä turvallisin mielin pilkille.

Siellä se vaaraa uhkaakin. Tänä talvena jäät ovat poikkeuksellisen heikot vaikka onkin ollut ankara pakkastalvi.

Vierailija

Joopas hyvinkin.
Eilen vanha tuttavani kertoi, että Loviisan edustalla oli ollut kilpailut, jossa muutamalla osanottajalla oli jalan alta jää pettänyt ja ainakin yksi oli pudonnut vyötäisiään myöden matalaa veteen.
Samainen tuttava kertoi. että paikkakuntalaiset eivät uskalla mennä pilkille noille jäille.
Olkoon tämä kertomus varoituksena kaikille pilkkijöille.

Vierailija

Jos joku hakkeri tietää sun IP:n, niin jos niillä on taitoa tarpeeks he voivat murtautua koneeseesi. Jos heillä ei ole sun IP:tä, niin sillo ei!

poorstudent
Seuraa 
Viestejä98
Liittynyt26.3.2008
nuubi
Jos joku hakkeri tietää sun IP:n, niin jos niillä on taitoa tarpeeks he voivat murtautua koneeseesi. Jos heillä ei ole sun IP:tä, niin sillo ei!

Sinunkin IP:n tietää nyt kaikki kun kirjoittelit tänne.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Iha hyvä ku mulle näyttää toi Vierailijan laittama ylempi kyltti että "You live near Helsinki." Niin no... Jos 700 km on lähellä niin sitte.

Hämmentää.

Vierailija
Vatkain
Iha hyvä ku mulle näyttää toi Vierailijan laittama ylempi kyltti että "You live near Helsinki." Niin no... Jos 700 km on lähellä niin sitte.

Mullahan toi meni nopeella läpi ja tunsin jo oloni vainoharhaiseksi.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Pubi
Vatkain

Aijaa? Toihan on jo wanha juttu.

Hämmentää.

Vierailija
Vatkain
Pubi
Vatkain

Aijaa? Toihan on jo wanha juttu.

Joo, mutta mä oon näihin vielä niin nuori.

Vierailija
Pubi
Vatkain

Mitä sillä tarkotat että meni nopeella läpi?

Vierailija
borri317
Pubi
Vatkain

Mitä sillä tarkotat että meni nopeella läpi?

Etten ruvennut miettimään jutussa mitään koukkua, kun huomasin siinä oman IP-osoitteeni, vaan seuraavaksi kirosin, että mitä helvettiä...

Uusimmat

Suosituimmat