Lintu, joka ei säiky

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kysymys kuuluu mikä on sellainen lintu, joka ei karkaa vaikka vierestä ammuttaisiin lajitoveri?

Sivut

Kommentit (21)

o_turunen
Seuraa 
Viestejä10611
Liittynyt16.3.2005

Houkutuslintu?

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi.
Korant: Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

Vierailija

Olikos ne kaks lintuu kavereita... jos ei, niin kysymykseen voi myös tulla tämän säikähtämättömän linnun tilaama palkkamurha.

Vierailija

Eipä nuo ankat mihinkään karanneet (7kpl), kun appiukko yks kerrallaan lihoiks haulikolla laitto, kunhan kaakattivat vaan. Olivat tosin aitauksessa.

Vierailija

Teeriparvesta, joka istuu puussa, voi tiputtaa linnun kerrallaan, kun aloittaa sieltä alimmaisesta. Muut linnut eivät juuri kiinnitä huomiota laukauksiin, jos ampuu tarpeeksi kaukaa.
Mutta jos ampuu latvalinnun se räpisee oksissa ja säikyttää parven.

Elikkä sellaista. En ole itse kokeillut, mutta kuullut.

Jorma
Seuraa 
Viestejä2350
Liittynyt27.12.2008
sikakoira
Eipä nuo ankat mihinkään karanneet (7kpl), kun appiukko yks kerrallaan lihoiks haulikolla laitto, kunhan kaakattivat vaan. Olivat tosin aitauksessa.

Et voi olla tosissas, ei niin tyhmää miestä ole olemassakaan.

Vierailija
Jorma
sikakoira

No juu, totta se on. Lieventävänä asian haarana olkoon, että ankkojen omistaja ei itse hennonnut sitä tehdä, ja pyytämällä pyysi apua.

Jorma
Seuraa 
Viestejä2350
Liittynyt27.12.2008
sikakoira
Jorma
sikakoira

No juu, totta se on. Lieventävänä asian haarana olkoon, että ankkojen omistaja ei itse hennonnut sitä tehdä, ja pyytämällä pyysi apua.

On kuin sorsaa söis, kun kaivelee hauleja hampaistaan.
Minulla oli pohjaton ämpäri, josta pistivät päänsä läpi, sitten vaan vesurilla pää poikki. Räpiköivät jumalattomasti jos ei käytä ämpäriä.

PeterH
Seuraa 
Viestejä2875
Liittynyt20.9.2005

Eivätkös myös dodot olleet sellaisia? Ylipäätään sellaiset populaatiot joilla ei ole mitään luontaisia vihollisia ovat yleensä pelkäämättömiä. Ja siten myös kuolevat sukupuuttoon nanosekunnissa heti kun niiden keskuuteen saapuu uusi nälkäinen tulokas...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat