Millainen tiäris on?

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Olen kirjoitellut yli 11 tuhatta viestiä tänne ja olen kaikenlaisita asioista jutellut.

Onko joku mielikuva jäänyt mieleen, eli kertooko kirjoittelu ihmistä jotain.

Kommentit (11)

Vierailija

Yks, ja se mun kannatamani oli jääny pois.

Älykkö, ilman verta(a).

Jos tajuut, ja ilman muuta tajuut!

Toin puutteessa vastasin luonnollisesti: Sinä, ihme veijari!

Topi Sorsa
Seuraa 
Viestejä6
Liittynyt11.3.2010

Niin, kuinka tuon kysymyksen nyt noin muotoilit.
Olisi paremminkin kannattanut kysyä minkälainen on persoona "tiäriksen" takana.

Varmasti älykäs ja nokkela kaveri. Mielikuvitusta riittää.
Tiäris on nimikerkkinä hellyttävä. Eroaa melkoisesti muutamasta muusta nikistäsi.

Vaihdat jouhevasti tyylilajia riippuen siitä millä nimimerkillä kulloinkin kirjoitat.

Toope
Seuraa 
Viestejä23166
Liittynyt23.7.2006

Tiäris on suuri humoristi, halutessaan syvällinenkin.

Joku voisi linkittää tähän sen Tiäriksen huumoriketjun, en sitä jaksa itse etsiä.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Tasalaatuista tekstiä. Melkoinen saavutus pystyä profiloimaan oma tuotantonsa näin selvästi.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005
Barbaari
Ehkä tieris etsii vääristä baareista...

Palstan huipputyyppejä.

Vai tiäris?

Mistähän löytäisi sen klassisen radiohupailun, jossa pohdittiin baarin nimeä? Nimeksi päätettiin sitten Bar-baari.

Toisaalta tuo muistelu toi mieleen Äteritsiputeritsipuolilautatsi-baarin. Vai oliko se alunperin Santos?

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
salai

Toisaalta tuo muistelu toi mieleen Äteritsiputeritsipuolilautatsi-baarin. Vai oliko se alunperin Santos?

Minulla tuli mieleen "Maukan Baari".

Uusimmat

Suosituimmat