Fiksut naiset?, onko niitä.

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Mistähän päin kannattaa käydä ettimässä, että ei oo mitään huonogeenisiä naisia. Minkälaisissa paikoissa nämä pyörii ja mitä ne harrastaa.

Tiedustelen vaan että mistä löytyy varmuuden vuoksi, ei sitä koskaan tiedä vaikka josku jotain tiedolla tekisi.

Kommentit (14)

Vierailija

Lyhyt ja tyly vastaus EI OLE

No ei vains....pahin uhka miehelle on fiksu nainen...eikäkö....tai no antaa olla.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Lottoa mielummin. Todennäköisemmin voitat päävoiton lotossa kuin tapaat fiksun naisen. Vai onko joku oikeasti tavannut fiksun naisen?

No mä oon, mutta epäilen kyllä vähäsen, että se taitaakin olla vain yksittäistapaus...valitettavasti.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
TERÄS NALLEPUH

No mä oon, mutta epäilen kyllä vähäsen, että se taitaakin olla vain yksittäistapaus...valitettavasti.

JOKAINEN nainen on yksittäistapaus. Samoin sinä itse olet omanlaisesi yksittäistapaus ja sinun kriteerisi 'fiksulle' naiselle ovat mitä todennäköisimmin hyvinkin erilaiset kuin useimmilla muilla miehillä - ainakin jos mennään yhtään tarkemmalle tasolle kuin tällaisiin 'se on fiksu' -luonnehdintoihin, joiden sisältöä ei mitenkään tarkenneta.

Vierailija
Feminine
JOKAINEN nainen on yksittäistapaus. Samoin sinä itse olet omanlaisesi yksittäistapaus ja sinun kriteerisi 'fiksulle' naiselle ovat mitä todennäköisimmin hyvinkin erilaiset kuin useimmilla muilla miehillä - ainakin jos mennään yhtään tarkemmalle tasolle kuin tällaisiin 'se on fiksu' -luonnehdintoihin, joiden sisältöä ei mitenkään tarkenneta.

Tarkennetaan sitten vähäsen. Kriteeri numero 1. Fiksu nainen kykenee toimimaan kodinhengettären roolin sijasta ensisijaisesti WC-raikastimen roolissa.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26848
Liittynyt16.3.2005
TERÄS NALLEPUH
Lottoa mielummin. Todennäköisemmin voitat päävoiton lotossa kuin tapaat fiksun naisen. Vai onko joku oikeasti tavannut fiksun naisen?

Joo. Onhan noita tullut tavattua, niiden kanssa työskenneltyä ja yhden yksilön kanssa jopa avioiduttua.

Mistäköhän fiksuja naisia sitten löytäisi. Luulisin, että parhaat saumat ovat tekniikan alan työpaikoilta. Fiksuilla naisilla on usein aika kapea aikaikkuna, jossa pitää miehen toimia. Ensin ne vatvovat pitkään, uskaltaako pariutua vai eikö, ja torjuvat varmuuden vuoksi kaikki lähentelyt. Sitten kun he päättävät pariutua, he löytävät miehen nopeasti ja ovat lopun ikäänsä varattuja.

syytinki
Seuraa 
Viestejä8909
Liittynyt18.8.2008
tiäremiäs
Mistähän päin kannattaa käydä ettimässä, että ei oo mitään huonogeenisiä naisia. Minkälaisissa paikoissa nämä pyörii ja mitä ne harrastaa.

Tiedustelen vaan että mistä löytyy varmuuden vuoksi, ei sitä koskaan tiedä vaikka josku jotain tiedolla tekisi.

Mitäs enää kyselet. Tunnustat vain, että Sinä ne lottomiljoonarivit hait Tesoman kiskalta.

Alkaa fiksuja naisia pyrkiä puheille. Nopeimmat jo kyselee (ks. ketju "Oikea mies"), että olitko se Sinä.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
syytinki
tiäremiäs

Mitäs enää kyselet. Tunnustat vain, että Sinä ne lottomiljoonarivit hait Tesoman kiskalta.

Alkaa fiksuja naisia pyrkiä puheille. Nopeimmat jo kyselee (ks. ketju "Oikea mies"), että olitko se Sinä.

Kyllä siitä kioskilta on voitettu varmaan 5 kertaa miljoonia, eli en kerro sitä ja siinä oon käyny makkaraperunoita aina ostamassa. Mutta en ole koskaan lotonnut.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26848
Liittynyt16.3.2005
Vatkain
Ei kannata mulle sitte soitella...

Panit varmaan merkille sanat "usein" ja "yleensä". Voi niitä muualtakin löytää. Itsekin löysin omani kaverin bileistä eikä se ole ollut päivääkään tekniikan alan firmassa hommissa.

Lähen hakeen Ärrältä kaliaa...

No oliko se näin jälkikäteen ajateltuna fiksu veto?

asdf
Seuraa 
Viestejä11068
Liittynyt16.3.2005

En tiedä, olenko poikkeuksellisen onnekas vai onko minulla jotenkin valikoiva muisti, mutta olen mielestäni kohdannut enimmäkseen fiksuja naisia. Ainakin opiskellessa, töissä sun muissa riennoissa. Tai ehkä olen itse sen verran dorka, että muut muut ihmiset vaikuttavat minusta fiksuilta.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Neutroni
Vatkain
Lähen hakeen Ärrältä kaliaa...

No oliko se näin jälkikäteen ajateltuna fiksu veto?

Noo... Ei nyt välttis mikään uberfiksu, mutta on sitä tullut tehtyä tyhmempiäki juttuja. Nyt tässä kahvia juon. Aamukahvia.

Hämmentää.

Uusimmat

Suosituimmat