Hautakivet puhuvat

Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Nyt on kehitetty hautakiviä joissa sisäänrakennettu tallenne jossa voi tallentaa ääntä ja kuvaa ja joka lähetetään vastaanottimeen. Tallenne säilyy 3 200 vuotta.

Kertokaa korkeintaan 1,000 sanalla sekä kuvalla (kuten näissä ensimmäisissä malleissa on) mitä toivoisitte hautakivenne sanovan?

Kommentit (11)

el6
Seuraa 
Viestejä1457
Liittynyt12.2.2007

Muutama yrmeä rykäisy koirankusettajille olisi hyvä olla valmiina.
Tyyliin" Painu nyt ämmä/äijä ..ttuun sen piskis kanssa."

.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007
el6
Muutama yrmeä rykäisy koirankusettajille olisi hyvä olla valmiina.
Tyyliin" Painu nyt ämmä/äijä ..ttuun sen piskis kanssa."

Toi sun sigus olisi kans hyvä. Varsinkin sijoitettuna syntymä ja kuolinajan väliin.

Carterilla kanssa oli hyvä kuoleman arvaamattomuudesta. En nyt muista sanatarkkaan miten se meni.

"Olin joskus jotain mitä sinäkin olet ja nyt olen sitä mitä sinä joskus tulet olemaan..." Näin oli eräässä Venetsiassa sijaitsevassa haudassa.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

En halua hautakiveä. Mutta jos haluaisin puhuvan hautakiven, haluaisin toistelevan jotain Freudilaisia viisauksia oidipuskompleksista.

Hämmentää.

Vierailija

Tästä laulusta kohta 0:15-0:31 ikuisesti looppaavana.

Alkaa soida, kun painaa "Paina tästä kuullaksesi elämän salaisuus" -napista.

Oletan, että tiedemiehet ratkaisevat kuolemaani mennessä, miten ikuisesti soiva kappale voi alkaa soida vasta napista painettaessa.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Enpähän mitään hautakiveä itselleni hanki tai hankituta. Ruumiin poltto tässä on tulossa, ja tuhkat sit johonkin sellaiseen paikkaan, ettei siellä ainakaan mun takia porukka hengaile. Mun muistomerkin päälle ei lokit paskanna, eikä hörhöt sitä siis pääse potkimaan.

Jään elämään nimenä lähdekoodeissa. En irl eläneenä ihmisenä. En keksi mitään syytä, miksi satojen vuosien päästä elävien otuksien tulisi tietää elämästäni.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Vierailija

Asiahan ei tietysti minulle kuulu mutta jos sinua ei polteta vaikka oli sopimus. Kuollut on helppo asettaa arkkuun ja haudata maahan. Eikä poltosta tietoakaan.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009
Riäpäle
Asiahan ei tietysti minulle kuulu mutta jos sinua ei polteta vaikka oli sopimus. Kuollut on helppo asettaa arkkuun ja haudata maahan. Eikä poltosta tietoakaan.
"Maasta sinä olet tullut. Maaksi sinun pitää jälleen tuleman. Jeesus Kristus on sinut herättävä viimeisenä päivänä."

No, ehkä sitten on vuorossa siirtyminen sinne onnellisten otusten taivaaseen? Toivon nopeaa maatumista, rauhallisen lepäämisen lisäksi. Vihaan lieroja!

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

Uusimmat

Suosituimmat