Millainen on mielestäsi baal?

Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Alussa kun tulin tänne hapuilin vielä uskossani. Tulin tänne suomi24.fi palstalta. Alkuhaistelun jälkeen jälkeen heitin uskonnolliset ajatukset romukoppaan. Tilalle tuli sivarista vaahtoaminen. Nykyään edes loppuunkaluttu sivari ei anna minulle inspiraatiota. Ehkä enemmän on tullut yhteiskunnalliset asiat pintaan.

-

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Kun nyt kysytään, ja varmaankin haluat tietää vilpittömän miälipiteen minkälainen oikeasti olet, elikäs ikäiseksesi olet äärimmäisen lapsellinen, typerä ihminen, lisäksi olet tehnyt itsestäsi pellen naurettavilla juutube-videoillasi, oikeasti säälittävää, eräs typerimmistä ihmisistä, johon olen koskaan törmännyt.
Et todellakaan kelpaisi kaveriksi, ole onnellinen, jos sinulla sellaisia on.

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008
fenomenologi
Kun nyt kysytään, ja varmaankin haluat tietää vilpittömän miälipiteen minkälainen oikeasti olet, elikäs ikäiseksesi olet äärimmäisen lapsellinen, typerä ihminen, lisäksi olet tehnyt itsestäsi pellen naurettavilla videoillasi, oikeasti säälittävää, eräs typerimmistä ihmisistä, johon olen koskaan törmännyt.
Et todellakaan kelpaisi kaveriksi, ole onnellinen, jos sinulla sellaisia on. :shock:

1)Videot olen poistanut, yksityisyyden suojani varjelemiseksi.
2)Onnellinen olen, on ystäviä joita voin tavata päivittäin/viikottain.
3) Jäljelle jää lapsellinen ja typerä, mitkä asiat mielestäsi tähän johtaa? Vaikka emme mitä ilmeisemmin koskaan tule pitämään toisistamme, niin voisit kertoa miten perustelet kantasi? Jätettäköön pois sivarin käymiseen itseensä liittyvät perusteet. Mikä tekee minusta lapsellisen ja typerän? Se tapa miten ilmaisen asiani vai se mistä kirjoittelen?

-

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Vaikuttaa siltä että sinulla on jotain asenteellisia intohimoja minua kohtaan, jos oikein objektiivisesti yrität asiaa ajatella niin et varmaan äsken kyennyt pätevään argumentointiiin koska toit vain mielipidepainotteisen väitteen toisensa perään ilman perusteluita.

-

Vierailija
baal1984
fenomenologi
Kun nyt kysytään, ja varmaankin haluat tietää vilpittömän miälipiteen minkälainen oikeasti olet, elikäs ikäiseksesi olet äärimmäisen lapsellinen, typerä ihminen, lisäksi olet tehnyt itsestäsi pellen naurettavilla videoillasi, oikeasti säälittävää, eräs typerimmistä ihmisistä, johon olen koskaan törmännyt.
Et todellakaan kelpaisi kaveriksi, ole onnellinen, jos sinulla sellaisia on. :shock:

1)Videot olen poistanut, yksityisyyden suojani varjelemiseksi.
2)Onnellinen olen, on ystäviä joita voin tavata päivittäin/viikottain.
3) Jäljelle jää lapsellinen ja typerä, mitkä asiat mielestäsi tähän johtaa? Vaikka emme mitä ilmeisemmin koskaan tule pitämään toisistamme, niin voisit kertoa miten perustelet kantasi? Jätettäköön pois sivarin käymiseen itseensä liittyvät perusteet. Mikä tekee minusta lapsellisen ja typerän? Se tapa miten ilmaisen asiani vai se mistä kirjoittelen?

Videot oli jo, luultavasti olet ylpeänä esitellyt niitä kavereillesikin, joten ei sillä ole väliä onko ne poistettu vai ei. Jäljelle jää kaikki mainitsemani, sitä en kuitenkaan muistanut kertoa, että äo:si on varmaan n. 80

Vierailija
baal1984
Vaikuttaa siltä että sinulla on jotain asenteellisia intohimoja minua kohtaan, jos oikein objektiivisesti yrität asiaa ajatella niin et varmaan äsken kyennyt pätevään argumentointiiin koska toit vain mielipidepainotteisen väitteen toisensa perään ilman perusteluita.

Kaikki höpötyksiäsi lukeneet tietävät kyllä mistä on kysymys, jopa ilman perusteluita.

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

http://www.tiede.fi/keskustelut/historia-kulttuurit-ja-yhteiskunta-f13/k...

Keskiarvoa korkeammalle joten Arvon Fenomenologi, pas de touché!

Tämän lisäksi minut on valittu Insinöörikouluun ja minulla on tarvittaessa valmius näyttää toteen liittämällä keskusteluun kuva siitä. Jälkihaussa valittiin 13, olin kuudes joka valittiin. Näin olle en ehkä voi olla se joka on penaalin tylsin terä.

-

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008
fenomenologi

Kaikki höpötyksiäsi lukeneet tietävät kyllä mistä on kysymys, jopa ilman perusteluita.

Oletetaan että minulla on älykkyysosamäärä mainitsemallasi tasolla. Enkä ole koskaan käynyt tiede.fi palstalla. Niin kykenetkö kertomaan, jos olet todellä niin älykäs, perustellen mikä tekee minusta lapsellisen ja tyhmän?

Jos et kykene perustelemaan kantaasi, et voi olla niin paljon fiksumpi kuin annat ymmärtää. Loogista, eikö?

-

Vierailija
baal1984

Jos et kykene perustelemaan kantaasi, et voi olla niin paljon fiksumpi kuin annat ymmärtää. Loogista, eikö?

En anna ymmärtää yhtään mitään, kyllähän minäkin olen idiootti. Kerroit aikoinaan että teitte äo-testin muijasi kanssa, ei kyseessä ole sinun äoosi, ei se siitä "80" mihinkään nouse valehtelemalla itselleen.

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Aloitusviestin testin tein rehellisesti. Toisessa kohtaa viestiketjua kokeilin huvin vuoksi miten tulos muuttuisi jos huijaisin. En nyt muista oliko testi peräti samasta lähteestä kuin aloitusviestin koe.

-

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

http://www.tiede.fi/keskustelut/historia-kulttuurit-ja-yhteiskunta-f13/k...

Asenteellisuuteesi estää sinua näkemästä maailmankatsomuksellisten silmälasien läpi objetkiivisesti yksinkertaisia mutta merkittäviä nyanssieroja ilmaisuissani. Mensan nettitesti on eri kuin tieteen kuvalehden testi. Jälkimmäinen on varmaankin luotettavampi, premissinä tietenkin tarkoituksenmukaiset testiolosuhteet.

-

Vierailija
Tämän viestin lähetti baal1984, joka on hylkäyslistallasi. Paina TÄSTÄ nähdäksesi kyseisen viestin.
Tämän viestin lähetti baal1984, joka on hylkäyslistallasi. Paina TÄSTÄ nähdäksesi kyseisen viestin.
Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Ovatko http://fi.wikipedia.org/wiki/Baal , sademyrskyn ja hedelmällisyyden jumala ja sitten yllä kuvattu ba'al sama henkilö?

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat