Sivut

Kommentit (9405)

Kissatäti
Seuraa 
Viestejä262

Olen hemmotellut itseäni. Tehnyt manikyyrin, leikannut oman otsatukan, tehnyt kasvokuorinnan ja naamion ja lojunut taas tälläkertaa mansikkakylvyssä kuunnellen Sade Adua. sitten rakpsuttelin jalkapohjia mutta ne ovat aika hyvät, ihmettelen, vaikka olen kävellyt paljainvarpain melkein koko kesän. Nyt juon taas viiniä. Vieraalle ja hänelle kävin ostamassa pizzat kun en jaksanut kokkailla. Kukkia pihamaalta lähden poimimaan.

Kukka ja lintu ovat ilon opettajia. (Søren Kierkegaard)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä6735

Pseudopimppi kirjoitti:
Käyttäjä4499 kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Annoin elämäni ensimmäisen jalkahieronnan. Olin kuulemma hyvä.

Kai muistutit, ettei mikään ole ilmaista.

Noh, noh...
Saahan siinä itekin kiksiä.

Pseudopimppi kirjoitti:
Käyttäjä4499 kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Annoin elämäni ensimmäisen jalkahieronnan. Olin kuulemma hyvä.

Kai muistutit, ettei mikään ole ilmaista.

Noh, noh...
Saahan siinä itekin kiksiä.

Pöh, kunnon sulhanen vaatii enemmän kuin kiksiä lääppimisestä - ja kunnon morsmaikku antaa palkinnoksi enemmän, kuin kauniin kiitoksen.
Hääyönä.

Pitääköhän ensin tapahtua metamorfoosi uskonnollisuudessa? Hm...

mdmx
Seuraa 
Viestejä6248

Käyttäjä4499 kirjoitti:

Taitaa illa mahtavaa se kaasuttelu, kun jaksavat sitä niin paljon. Pojat.

No siis kuuntele nyt,

https://www.youtube.com/watch?v=jVk5K0jv7jE

Toi ääni vaikuttaa suoraan aivojen mielihyväkeskukseen.

Kaasuttelussa on joskus kyse myös tervehdyksestä. Yksi kaasuttelee ja sit muut vastaa ja syntyy ketjureaktio. Olishan se nyt vähän tökeröö olla vastaamatta tervehdykseen.

Pseudopimppi
Seuraa 
Viestejä713

mdmx kirjoitti:
Käyttäjä4499 kirjoitti:

Taitaa illa mahtavaa se kaasuttelu, kun jaksavat sitä niin paljon. Pojat.

No siis kuuntele nyt,

https://www.youtube.com/watch?v=jVk5K0jv7jE

Toi ääni vaikuttaa suoraan aivojen mielihyväkeskukseen.

Kaasuttelussa on joskus kyse myös tervehdyksestä. Yksi kaasuttelee ja sit muut vastaa ja syntyy ketjureaktio. Olishan se nyt vähän tökeröö olla vastaamatta tervehdykseen.

Kawalla on kovia vehkeitä. Herää kysymys pystyykö toi läski ajamaan sitä edes suoralla.

Deimos
Seuraa 
Viestejä7437

Käyttäjä4499 kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Kaksi tarjousta asunnosta. Odotan lisää.

Ostotarjousta?

Vuokratarjousta kahdesta asunnosta. Tänään kävimme yhdessä ja taitaa olla se. Teimme selväksi että haluamme sen. Nyt vain odotellaan.

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Pseudopimppi
Seuraa 
Viestejä713

Jostain mielijohteesta tänään aamulla pysäytin vaimon. Halasin sitä ja sanoin. "Sä oot ainoo nainen koskaan johon mä luotan." Se kieto kädet mun vyötärön ympäri ja katto valoisasti silmiin.

Hitto, mä taidan olla rakastunu mun omaan akkaan syvästi.

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä6735

Deimos kirjoitti:
Käyttäjä4499 kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Kaksi tarjousta asunnosta. Odotan lisää.

Ostotarjousta?

Vuokratarjousta kahdesta asunnosta. Tänään kävimme yhdessä ja taitaa olla se. Teimme selväksi että haluamme sen. Nyt vain odotellaan.

Näin olen ymmärtänyt, mutta tarkistin, koska kirjoitit "tarjouksen odottamisesta"... ostaja-/ vuokralaisehdokas on se osapuoli, joka tekee hintapyyntöä vastaan tarjouksen.

Tarjouksesta voi saada vastatarjouksen.

Kun asunnon omistaja päättää, kenen kanssa haluaa tehdä sopimuksen, hän päättää kenen tarjouksen (tingitty tai ei) hyväksyy; vaikka hän asuntoa "tarjoaakin" hän pyytää siitä jotain, ja tähän pyyntöön vastaaminen on se varsinainen tarjous.

Pointtini on se, että hyvät asunnot menevät nopeasti - älkää jääkö odottamaan mitään "tarjousta" vaan kysykää suoraan, saatteko asunnon. "Teimme selväksi, että haluamme" ei välttämättä ole sama asia, kuin "Teimme selväksi, että otamme". Onko asunto luvattu teille? Mitä tarkalleen ottaen odotatte?

Hyvä idea mennä kahdestaan!

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä6735

Mulla on lista kohteista, joihin haluan maistraatin lisäksi ilmoittaa osoitteen... niin, vielä ei voi puhua MUUTOKSESTA - pitäisi kai olla osoite, jolla tehdä se muutos. Entä ellei sellaista ole? Ilmoitan vain maistraattiin, että päättyy.

Käyttäjä18776
Seuraa 
Viestejä1051

Pyörin kaupungilla.

En osannut päättää sen tarkemmin minne mennä tai mitä tehdä niin tulin kävelleeksi hakaniemestä itäkeskukseen.

molaine kirjoitti:
Mutta tämäkin ketju on mennyt liian hapokkaaksi mestarien käsittelyssä.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä13480

Tuli korjattua pyörä ajokuntoon - sopivasti ennen talviteloille säilömistä. Molemmat sisä- ja ulkokumit plus ketju.
Hyi miten likaiset kädet!!😖

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Minijehova
Seuraa 
Viestejä13480

Minijehova kirjoitti:
Tuli korjattua pyörä ajokuntoon - sopivasti ennen talviteloille säilömistä. Molemmat sisä- ja ulkokumit plus ketju.
Hyi miten likaiset kädet!!😖

Taidan tilata nastarenkaat ja asentaa ne heti keväällä...

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Deimos
Seuraa 
Viestejä7437

Raudoissa Peijaksen päivystykseen. Kohta juttelu lääkärin kanssa. Raudat koska yritin poistua tilanteesta enkä totellut käskyä. Pakotin kytät Peijakseen. Yksi partio vähemmän työssä vahtimassa yhtä hullua.

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä13480

Deimos kirjoitti:
Raudoissa Peijaksen päivystykseen. Kohta juttelu lääkärin kanssa. Raudat koska yritin poistua tilanteesta enkä totellut käskyä. Pakotin kytät Peijakseen. Yksi partio vähemmän työssä vahtimassa yhtä hullua.

Kävitkö korsossa hillumassa?
Oisit vaan jatkanut evakkoa...😎

Deimos
Seuraa 
Viestejä7437

Minijehova kirjoitti:
Deimos kirjoitti:

En tietenkään. Ihan kotikutoista ja itse aiheutettua. Nyt jo ulkona. Näin kulutettiin järjestelmän voimavaroja täysin turhaan. Poliiseilla muuten on otteet.

Eppur si muove !!!

Deimos
Seuraa 
Viestejä7437

Niin, en ole rähinöitsijä. Kun yrität poistua paikalta saat raudat.

Eppur si muove !!!

Minijehova
Seuraa 
Viestejä13480

Deimos kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Deimos kirjoitti:

En tietenkään. Ihan kotikutoista ja itse aiheutettua. Nyt jo ulkona. Näin kulutettiin järjestelmän voimavaroja täysin turhaan. Poliiseilla muuten on otteet.

No kotia lähinnä tarkoitin.
Vai riehuitko vieraissa?

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat