Sivut

Kommentit (9405)

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18430

Tähän on kiva kirjoitella aivot tyhjäksi ja sitten deletoida kaikki. (lataa sivu uudelleen etc.)

Mut joo, nyt on vireytetty yks asia, muutettu ulos toinen asia ja kolmas keskeytetty tarpeettomana.

Ja aikuinen laps ei kärsinyt ummetuksesta, vaan sillä todettiin 2 viikon jäätävien kärsimysten jälkeen sappikiven aiheuttama tukos sappitiehyeessä joka sitten operoitiin heti. Mutta kun sote ja ketään ei kiinnosta, niin pitää äidin mennä mukaan ja alkaa vaatimaan. Tultiin päätelmiin, että joku kumma peräruiskefiksaatio tai mikä lie anaalivaihe ilmoilla terveydenhuollossa. On se vaan kumma, että aina joutuu tekeen itse diagnoosin, vaikka se pitäis olla lekurin heiniä!

Kävin kaupasta kissanruokaa kateille ja leipää. Meen tekee voikkarin, kun nyt tuli mieleen.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18430

Juu, hyviä oli omatkin voikkarit. Jäin tänne jumiin. Ja huomasin, että popcornini olivat aiheuttaneet hämmentäviä reaktioita  - on täällä aina niin greisibileet :D

Mut joo.. jos kertais vähän epsanjaa ja vetäis sit viltin korville.

.

Hyviä öitä kaikille kanssamatkaajille.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Pseudopimppi
Seuraa 
Viestejä713

DedMoroz kirjoitti:
Juu, hyviä oli omatkin voikkarit. Jäin tänne jumiin. Ja huomasin, että popcornini olivat aiheuttaneet hämmentäviä reaktioita  - on täällä aina niin greisibileet :D

Mut joo.. jos kertais vähän epsanjaa ja vetäis sit viltin korville.

.

Hyviä öitä kaikille kanssamatkaajille.

Mitä, mitä?
Onko täällä taas sikailtu ja missä...?
Maahanmuuttopoppareitako nakkelit?

En havainnu muuta kuin tuon naisten neuvomisketjun josta joku siivos parisenkymmentä viestiä mukamas turhana.

Deimos
Seuraa 
Viestejä7437

Ilta menikin mielenkiintoiseksi. Peijaksessa todettiin että olen kunnossa ja täysin järjissäni. Palasin kotiin. Soitin ovikelloa ja poliisit tulivat paikalle. Joten matka Tikkurilan putkaan. Faija oli valehdellut että olin soittanut hänelle ja uhkaillut häntä. Viimeksi soitin hänelle kesäkuussa. No uhka poistettiin (minut) ja kotia ei ole. Minulla ei ole asiaa tänne enää. Nämä varmaan ovat viimeiset kirjoitukseni täältä. Nyt hakemassa tarpeelliisia kamoja. Ja urputusta tulee että painu helvettiin.

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Käyttäjä19401
Seuraa 
Viestejä1663

Järkyttävä seksuaalirikosvyyhti ilmi: 30-vuotiaalla espoolaismiehellä 52 lapsiuhria.

Tulee vanha naapuri mieleen. Tutustuin siihen kun tulin baarista himaan ja siinä rapussa oli pari muijaa joita sitten kysyin jatkoille mukaan. Toinen lähti ja toinen lähti jonnekin muualle. Eipä siinä oltu ehditty istua kuin muutama minuutti niin poliisit tulivat ovelle mussuttamaan että panenko alaikäisiä. Ilmoitin että näin on tosiaan meinannut näköjään päästä tapahtumaan ja ohjasin tytön ulos asunnosta.

Poliiseille soittanut jannu oli 'bout samaa ikäluokkaa ja tytön eksä, jonka kanssa hänellä meni poikki siinä vaiheessa kun astuin rappukäytävään.

Tyttö oli 15 ja minä alle 20, joten ei siitä olisi tullut edes syytettä vaikka olisinkin pannut. Tosin kyllä se nuoruus alkoi hyvin nopeasti paistaa läpi.

Jäärä
Seuraa 
Viestejä3667

BW korjas mun kiesin. Kysyin, että no kehtaako sen viedä nyt sitten leimalle? Niin vastasi että no perkule, nythän sillä menee vaikka kuuhun! Totesin että selevä, minä tuon kiviä näytille. No, ainakin se meni leimasta läpi että heilahti!

Että hyvä mieli jäi siitä kyllä tälle päivälle. Melko resunenhan se alkaa kyllä olemaan jo sisältä ja päältä (siis auto), mutta josko tuo nyt vielä kuljettelisi menemään räntäsateisiin asti edes, kun uusia talvinakkeja tuskin raaskii ostaa. Maksavat sen minkä itse menopelikin.

Käyttäjä19401
Seuraa 
Viestejä1663

Oivoi. Taas on uusia kaveriehdotuksia Naamakirjassa, eikä niin mukavia seuramiehiä. Ilmeisesti "kaveri" ei tykännyt kun tein mitä sanoin ja puhuin toisen kaverin kanssa, jolloin selvisikin että ämmä puhuu paskaa, joten saattaa olla että ämmä jauhaa vähän lisää paskaa.

Käyttäjä19401
Seuraa 
Viestejä1663

Pitikin taas käydä Kivenlahdessa. Eka sanoo että olen velkaa. Ja kun kysyn no palkonko olen velkaa, niin maksan vaikka heti, niin ei tarvitse enää katella sun naamaa, ei mitään vastausta. Toisen nään ja ilmoitan että sä oot ollu mulle jo puoli vuotta 50€ velkaa. Lupasin kyllä että maksa kun jaksat, mutta sen enempää ei olla juteltu, johon että emmä oo mitää velkaa sä itse asiassa varastit multa, johon että kerro nyt kaikkien edessä mitä mä oon sulta pölliny. Ei vastausta. Käsittämätöntä. Sanoin vielä ettet olisi huonompaa kusetusta keksinyt. Meinasin lyödä kivellä takaraivoon, mutta tulin järkiini. Jos asiaa ei nyt saada sovittua tonkaan jälkeen, niin sovin asian hänen vuokranantajansa kanssa.

Vierailija

Ihmiset luulee olevansa niin ovelia. Totuudella pääsee pitemmälle. Esimerkiksi kämppä lähtee hyvin nopeasti alta jos sukunimeä alkaa löytymään jokaisen naapurin ovesta, oli sitten syyllinen tai ei.

Käyttäjä19401
Seuraa 
Viestejä1663

Huvittavaa kyllä että tää sama ämmä pisti joskus kovanaamabroidinsa mutkan kanssa ryöstämään kaverin kun satuin olemaan siellä. Kaverille meni läpi sen kusetus, mutta ei mulle, mutta kymmenen vuotta myöhemmin annoin anteeksi. Ei olisi kannattanut. Ois pitäny viedä sen broidin katkaistu haulikko kun oli mahdollisuus.

Kissatäti
Seuraa 
Viestejä262

Sain kutsun osallistua Helsikiläisen gallerian yhteistaidenäyttelyyn. Onko täällä ketään Helsinkiläisiä? No sovittiin sitten että saan 4m seinätilaa taidetöilleni. Nyt pitäisi vain tietää mitkä taidetyöt laitan esille ja teenkö vielä jopa jotain uutta :) Tää on jännää, pääsee Helsinkiin ja  muutenkin uutta minulle. 

Kukka ja lintu ovat ilon opettajia. (Søren Kierkegaard)

Pseudopimppi
Seuraa 
Viestejä713

Kissatäti kirjoitti:
Sain kutsun osallistua Helsikiläisen gallerian yhteistaidenäyttelyyn. Onko täällä ketään Helsinkiläisiä? No sovittiin sitten että saan 4m seinätilaa taidetöilleni. Nyt pitäisi vain tietää mitkä taidetyöt laitan esille ja teenkö vielä jopa jotain uutta :) Tää on jännää, pääsee Helsinkiin ja  muutenkin uutta minulle. 

Montako työtä siihen neljään metriin mahtuu?
4-8?
Onko jotain ohjeita kuinka sijoitellaan.

Hieno homma!

Pseudopimppi
Seuraa 
Viestejä713

Käyttäjä19401 kirjoitti:
Huvittavaa kyllä että tää sama ämmä pisti joskus kovanaamabroidinsa mutkan kanssa ryöstämään kaverin kun satuin olemaan siellä. Kaverille meni läpi sen kusetus, mutta ei mulle, mutta kymmenen vuotta myöhemmin annoin anteeksi. Ei olisi kannattanut. Ois pitäny viedä sen broidin katkaistu haulikko kun oli mahdollisuus.

On sulla kavereita...

Pseudopimppi
Seuraa 
Viestejä713

Jäärä kirjoitti:
BW korjas mun kiesin. Kysyin, että no kehtaako sen viedä nyt sitten leimalle? Niin vastasi että no perkule, nythän sillä menee vaikka kuuhun! Totesin että selevä, minä tuon kiviä näytille. No, ainakin se meni leimasta läpi että heilahti!

Että hyvä mieli jäi siitä kyllä tälle päivälle. Melko resunenhan se alkaa kyllä olemaan jo sisältä ja päältä (siis auto), mutta josko tuo nyt vielä kuljettelisi menemään räntäsateisiin asti edes, kun uusia talvinakkeja tuskin raaskii ostaa. Maksavat sen minkä itse menopelikin.

Hieno homma. Taitaa BW olla semmonen persvakoäijä.

https://www.ess.fi/Mielipide/blogit/kari-enqvist/art2462446

Kissatäti
Seuraa 
Viestejä262

Pseudopimppi kirjoitti:
Kissatäti kirjoitti:

Montako työtä siihen neljään metriin mahtuu?
4-8?
Onko jotain ohjeita kuinka sijoitellaan.

Hieno homma!

Riippuu töistä montako mahtuu no 4 ainakin luulisin :D Minulla on aika isoja töitä parhaat. Toivon että saan ohjeistusta hieman näyttelyn järjestäjältä. Täytyy kysellä.

Kukka ja lintu ovat ilon opettajia. (Søren Kierkegaard)

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat