Sivut

Kommentit (10739)

Deimos
Seuraa 
Viestejä9201

Vänni kirjoitti:
Kävin keskustelukerhossa. Suunnittelin ja toteutin valaistuksen koristemyllyyni.  Sähkön vienti liikuvaan myllyn ledivaloon hieman tuotti päänvaivaa. Toimii jos jos tuulen suunnat kieputtaa myllyä suunnilleen saman verran molempiin suuntiin. Varaa on pyöriä n.20 kier puoleen ja toiseen ajatellen tuon tuulensuunnan hakua.

Hyvää kierrätystä. Käytetyt levyt ovatkin oikea riesa. Ja käytän vielä kaikkia nykyäänkin. (Bluray, DVD,CD)

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Deimos
Seuraa 
Viestejä9201

Teenkin haarniskan DVD-levyistä ja sitten cosplayhin.

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
MooM
Seuraa 
Viestejä9390

Deimos kirjoitti:
Teenkin haarniskan DVD-levyistä ja sitten cosplayhin.

Tee lohikäärmepuku. Levyistä tulee hienoja suomuja. Ehkä pitää leikata pienemmäksi joihinkin kohtiin.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

John Carter
Seuraa 
Viestejä13076

Tänään tuli puuhailtua ulkona hienossa syyssäässä, aurinko paistoi lähes siniseltä taivaalta. Haravoiminen tosin oli hieman liian aikaista, sillä juuri haravoitu kohta oli vartin päästä taas yhtä täynnä lehtiä. Tuuli lennätti puista päivällä lehtiä, niin että niitä satoi jatkuvasti päälleni, sekä pihamaalle. Oravilla, linnuilla ja piisameilla näytti olevan kova touhu päällä valmistautuessaan tulevaan talveen.

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

Deimos
Seuraa 
Viestejä9201

Madot tykkää lehdistä. Tosin esteettinen näkökulma tietenkin. On kiva kun piha on lehdetön ja tiptop.

Eppur si muove !!!

Deimos
Seuraa 
Viestejä9201

Hassua. Olen rennompi duunissa kuin kotona! Duunissa on kiva olla ja nautin asiakaspalvelusta. Ehkä tulee myös hardis hommia, mutta sanoin että olen tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen. Lisäksi yritys tulee laajenemaan ja olen erittäin haluttu osa työyhteisöön. Palvelen englanniksi ja suomeksi. Englanti on kielenä se josta kuitenkin nautin. Jos jotain ahdistavaa  on se on ehkä tyhjyys kämpässä iltaisin ja aamuisin. Jännitän joka aamu töihin menoa, mutta muutama minuutti ja olen "moodissa". Työajat eivät ole järkyttäviä.

Huomenna KELAaan. En mene mielelläni. Tulisin miuluiten toimeen omillani. Budjetti on pahasti revennyt. Koska lillun epämääräisyyden meressä edelleen, niin jos tukevat niin tukevat. Sosiaalitoimi lupasi ottaa yhteyttä muutaman päivän sisään. Tosin kolme viikkoa sitten. Persreiät. Mä teen mitä haluan ja muut mitä pystyvät. Valitsen itse tieni.

Eppur si muove !!!

Deimos
Seuraa 
Viestejä9201

jussipussi kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Lähetti terveisiä: Most of the finnish people are retarted.
Kiitos terveisistä.

Otitko itseesi?

Eppur si muove !!!

Deimos
Seuraa 
Viestejä9201

jussipussi kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Kiitos terveisistä.

Otitko itseesi?

Sehän oli myös minulle tarkoitettu.

Nyt puhuit itsesi pussiin. Most of? Oletko sinä yksi ja tunnet itsesi yhdeksi heistä? Pahoillani, luulin että tiedät kuka olet ja itsetuntosi on kunnossa. Vinkki, et ole yksi heistä.

Eppur si muove !!!

jussipussi
Seuraa 
Viestejä52379

Deimos kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Kiitos terveisistä.

Otitko itseesi?

Se oli kollektiivinen loukkaus suomalaisia kohtaan, kyllä siitä kannattaa suomalaisen ottaa itseensä.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä52379

Deimos kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Kiitos terveisistä.

Otitko itseesi?

Nyt puhuit itsesi pussiin. Most of? Oletko sinä yksi ja tunnet itsesi yhdeksi heistä? Pahoillani, luulin että tiedät kuka olet ja itsetuntosi on kunnossa. Vinkki, et ole yksi heistä.

Tavan Jamppa olen ja kuulun lähtökotaisesti ryhmään most of the Finns.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä52379

Deimos kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Kiitos terveisistä.

Otitko itseesi?

Miksi sinun pitäisi tässä pahoitella?

Deimos
Seuraa 
Viestejä9201

Jussipussi... Sinulla on nyt jotain hampaankolossa minua kohtaan. Voit sen sanoa ihan suoraan, ei tarvitse ladella arvoituksia. Arvostan suoraa puhetta vaikka sanoma olisi epämiellyttävä.

Eppur si muove !!!

Deimos
Seuraa 
Viestejä9201

jussipussi kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Kiitos terveisistä.

Otitko itseesi?

Se oli kollektiivinen loukkaus suomalaisia kohtaan, kyllä siitä kannattaa suomalaisen ottaa itseensä.

Most of the finnish people? Onko ymmärryksesi vailinainen?

Eppur si muove !!!

Deimos
Seuraa 
Viestejä9201

Ja olemeko todella niin "hyviä" kuin luulemme olevamme?

Eppur si muove !!!

Deimos
Seuraa 
Viestejä9201

Ja en välitä vaikka 99% suomalaisista luokkaantuisi. Mulle taitaa se 1% riittääkin.

Eppur si muove !!!

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat