Sivut

Kommentit (10739)

jussipussi
Seuraa 
Viestejä52379

Deimos kirjoitti:
Jussipussi... Sinulla on nyt jotain hampaankolossa minua kohtaan. Voit sen sanoa ihan suoraan, ei tarvitse ladella arvoituksia. Arvostan suoraa puhetta vaikka sanoma olisi epämiellyttävä.
Ei ole kyse sinusta vaan tästä ko henkilön terveisistä.

Deimos
Seuraa 
Viestejä9201

jussipussi kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Ja en välitä vaikka 99% suomalaisista luokkaantuisi. Mulle taitaa se 1% riittääkin.
Edelleenkään ei ole kyse sinusta.

Jatketaan huomenna, nyt en jaksa. Ja ei, kyse ei koskaan ole eikä tule olemaan minusta. Ymmärrätkö?

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
jussipussi
Seuraa 
Viestejä52379

Deimos kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Lähetti terveisiä: Most of the finnish people are retarted.
Kiitos terveisistä.

Otitko itseesi?

Se oli kollektiivinen loukkaus suomalaisia kohtaan, kyllä siitä kannattaa suomalaisen ottaa itseensä.

Most of the finnish people? Onko ymmärryksesi vailinainen?

Tarkoittaa miljoonia suomalaisia ja kuten voimme tilastoista nähdä vajaaälyisiä ei ole miljoonia joten kyseessä on harkittu kollektiivinen loukkaus.

Deimos
Seuraa 
Viestejä9201

Ja vielä. Kun et edes tiedä faktoja älä yritä. Arvailu on hyvin huono tie. Hyvää yötä.

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä52379

Deimos kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Ja en välitä vaikka 99% suomalaisista luokkaantuisi. Mulle taitaa se 1% riittääkin.
Edelleenkään ei ole kyse sinusta.

Jatketaan huomenna, nyt en jaksa. Ja ei, kyse ei koskaan ole eikä tule olemaan minusta. Ymmärrätkö?

Jälleen meni väärin.

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä7129

Tänään oli hieno ilma. Menin aamulla kaupungille, ekana ostin tietysti aamiaisen ja söin sen rannalla. Hoidin työasioita ja tein ostoksia puoleenpäivään asti, se oli kivaa... Tosin ruuan ostamisessa olin hieman yli-innokas! Kotona söin paljon, nautin auringon lämmöstä parvekkeella, ja tein kotitöitä. Sitten lähdin pienelle iltapäiväkävelylle. Otin vielä vähän aurinkoa rannalla. Aina kun laskeudun sitä tietä rannalle, ja näen auringon kimmeltävän... kuin valkokulta syvänsinisellä merellä... tahtoisin jäädä vain katselemaan sitä. Samaan tapaan, kuin takkatulen liekkejä. Niihin ei vain kyllästy.

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä7129

Joku naapuri on sulkenut koiran sisälle, ja koira on haukkunut jo kolme tuntia. Kuunneltuani sitä pari tuntia, laitoin musiikkia hiljaisella soimaan... sattumoisin koira lopetti samaan aikaan. Mutta jatkoi taas pian. Välillä itkee, sitä hädin tuskin kuulee. Ei ole vain koulutettu, tai sitten on "hylätty" vieraaseen paikkaan? Toivottavasti ei ole uusi lemmikki. Hei, saisinkohan minä ottaa kanoja!?

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä7129

Tänään minusta tuntui, että kaikki miehet katsoivat minua. Voi olla, että se johtui ennen kaikkea lippalakin puutteesta. Yleensä pukeudun niin että sulaudun maastoon... eli hiiruliväreihin. Olen aika ruskettunut, ja arkivaatteissani näytän varmaan vuoristomaatuskalta! Tänään olin pukeutunut sporttisesti, mutta raikkaammin.

S.Kuratov
Seuraa 
Viestejä1398

Aikaisemmin tämän vuorokauden puolella:

- roikuin netissä 05 asti jonka jälkeen menin nukkumaan

netissä roikkuessa kävi ilmi että Nileltä on tullut uutta matskua. Kuuntelin ne pari biisiä mitä löysin tuubista. Ei napannut. Kyllä wanhassa vara parempi. Ruins ja von unaussprechlichen kvlten ja mitä niitä nyt olikaan.

12 aikoihin heräsin laittamaan luurin herätyskellosovelluksen hiljaiseksi. Oli aiemminn sellainen idea että suoriutuisin ulos kämpästä ennenkuin iltapäiväruuhka alkaa niin ei vituttaisi niin paljoa. No eihän siitä mitään tullut.

16 hujakoilla nousin ylös oikeasti. Kävin pesemässä hampaat. Keitin ja join kagvit. Safkaksi mussutin ranskalasia ja kalapuikkoja koskapa eiliset makaronit olivat palaneet kattilan pohjaan kiinni.

Tulin tänne roikkumaan.

Olisi varmaan hyvä idea järjestää itselleen jotain muutakin puuhaa kuin tämä tyhjäntoimittaminen mutta just nyt ei saa aikaiseksi. Liian hapokasta.

molaine kirjoitti:
Mutta tämäkin ketju on mennyt liian hapokkaaksi mestarien käsittelyssä.

S.Kuratov
Seuraa 
Viestejä1398

Tuossa kevällä kävin krapuloissa yhdessä korttikoulutuksessa. Jännintä siinä taisi silloin olla semmoinen 2-kybäinen aasialais-tytteli kuka samaa korttia suorittamassa. Saattoi olla että kiinnostus ei ollut pelkästään yksipuolista.

Joo vissiin nyt tiedän mihin numeroon pitää soittaa jos joku saa jonkin kohtauksen mutta parempi olisi ettei sellaista tilannetta kuitenkaan sattuisi.

molaine kirjoitti:
Mutta tämäkin ketju on mennyt liian hapokkaaksi mestarien käsittelyssä.

Deimos
Seuraa 
Viestejä9201

Joskus on hyvä pitää turpansa kiinni. Huomenna 80% väestöstä olisi vihannut minua.

Eppur si muove !!!

Deimos
Seuraa 
Viestejä9201

To install...

Eppur si muove !!!

Deimos
Seuraa 
Viestejä9201

Reifengas kirjoitti:
Tänään en tehnyt oikeastaan mitään, mikä ketään olisi hyödyttänyt,

mutta huomenna aioin kerätä aika paljon karpaloita.

Good for you... Really.

Eppur si muove !!!

Deimos
Seuraa 
Viestejä9201

Tikkurila alkaa vaikenemaan. Aika väsy. Toivottavasti ensi yö ei ole yhtä hirveä kuin edellinen. Pahoillani kaikkien puolesta joita satutin tänään. Oikeasti. Sattuu perkeleesti ja olen yksin. Ei kivaa. Yritän olla ihmisiksi. Huomenna töitä ja KELA. Kirottu KELA. Myös injektio. Arvatkaa kumpi on mieluisampi. Myös mahdollisuus tavata muita hulluja kun menee osastolle. Onko siellä taas zombiepäivät? Who knows. Ehkä pitäs lopettaa tähän. Jos ei jotain todella nasevaa ilmaannu. Mutta seuraan palstan elämää hetken ennen unia.

Eppur si muove !!!

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat