Sivut

Kommentit (11135)

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä13310

Lyde19 kirjoitti:
Brainwashed kirjoitti:
Mittasin verenpaineeni, 109/78/68. Olin huolissani terveydestäni kun oluenkulutukseni on kuin varkain kasvanut päivittäisestä A-sixpäkistä kasipäkkiin, mutta ei näköjään ole aihetta huolestumiselle, joten voisinkin kohottaa kulutuksen mäyräkoiraan, niinkuin tieteen nimissä, että mitä sitten...

😎

Tuskit tarvitset lääketieteellisiä perusteluja jos 12-päckki maistuu paremmin. Voi jopa olla että lääketieteellisiä perusteluja ei ole säännöllisen ryyppäämisen lisäämiseksi.

No, sehän selviää, toteutan nimittäin paraikaa tieteellistä koetta. Yleensä on aiheuttanut kohmeloa ja terän tylsymistä, mutta onko sietokyky parantunut vai kulutustarve kasvanut jää nyt nähtäväksi.
Jos oikein rehellisiä ollaan, niin toivon kohmeloa, tulisi paitsi halvemmaksi niin terveellisempää pärjätä vähemmällä käytöllä, kun ei totaalilopettaminen oikein onnistu.
En juo ketään pöydän alle mutta kuukausittainen nautittu annosmääräni ylittää kaikki nk.terveysnormit ainakin poronkuseman verran.

😎

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Deimos
Seuraa 
Viestejä11245

Brainwashed kirjoitti:
Paranee vain, kolmen näytteenoton tuore tulos:

98/66/70

101/67/73

98/70/76

Mitvit?

Pitää varmaan ottaa tämä laite mukaan Deimoksen luo että saadaan referenssiä!

😎

Pakko vastata vielä. Sulla ei kohta ole verenpainetta ollenkaan????? Mit vit???? Mulla pukkaa 150/100 varmaan. Syke saattaa olla jossain 60 nurkilla hyvällä tuurilla.

BW kirjoitti: "The mad man from Tikkurila, who eats (drinks) more than he earns!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.
Reifengas: Saattaa säilyäkin pimeä markkina jonkin aikaa, mutta ...tuoni vie.Valtion on otettava omansa, huolehdittava omistaan, ja valtio olemme me.

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä13310

Deimos kirjoitti:
Brainwashed kirjoitti:
Paranee vain, kolmen näytteenoton tuore tulos:

98/66/70

101/67/73

98/70/76

Mitvit?

Pitää varmaan ottaa tämä laite mukaan Deimoksen luo että saadaan referenssiä!

😎

Pakko vastata vielä. Sulla ei kohta ole verenpainetta ollenkaan????? Mit vit???? Mulla pukkaa 150/100 varmaan. Syke saattaa olla jossain 60 nurkilla hyvällä tuurilla.

No niin, katsotaan joku päivä pystyykö tämä minun laitteeni alentamaan verenpainettasi!

Minijehova
Seuraa 
Viestejä17045

Eilen aamulla aloitin ja tämän päivän puolelle meni (vain vähän) kun tein kaksi siirrettävää 4m2 kuivauskoppia 1m2 liikutettavilla kuivaimilla.

Ei ollut urakkajarrussa akkua, joten jäi kuvaamatta, mutta yritän muistaa kun on siirron aika.

2000-4000e oli arvioitu hinta työlle, minä tein sen satasella.😁
Katsotaan nyt miten kuivuu MJ-viritelmällä. Oletan että hyvin.

MJ

elämäntapakeksijä
Seuraa 
Viestejä2041

Minijehova kirjoitti:
Eilen aamulla aloitin ja tämän päivän puolelle meni (vain vähän) kun tein kaksi siirrettävää 4m2 kuivauskoppia 1m2 liikutettavilla kuivaimilla.

Ei ollut urakkajarrussa akkua, joten jäi kuvaamatta, mutta yritän muistaa kun on siirron aika.

Mä tein tämän tänään ilmaseksi.

Halpaa on mutta menkööt !

Harva tarttee nykyään hillopurkkitelinettä, mutta kuriositeettina varmaan museotavaraa.

1 x VAWT = 9 x HAWT

“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.”
— Sigmund Freud

Minijehova
Seuraa 
Viestejä17045

elämäntapakeksijä kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:

Harva tarttee nykyään hillopurkkitelinettä, mutta kuriositeettina varmaan museotavaraa.

Tuo on hieno! Purkit ovat tietysti teepurkkeja.

Kevyt tohotus pintakuvioksi ja joku lakka tai spray palokuvioinnin suojaksi.

Niin koristeltiin yläasteen veistontunneilla.😁

MJ

elämäntapakeksijä
Seuraa 
Viestejä2041

Minijehova kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:

Heh...tyttäreni kertoi eilen innostuneena kun joku matematiikan opettaja kuulemma ei osaa lainkaan matikkaa...ilmeisesti rinnakkaisluokan ope.

Ne oli ne käsityöopet vähän sellasia silloin..mullakin on niitä pilalle poltettuja vaatekoukkuja joskus ollut.

1 x VAWT = 9 x HAWT

“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.”
— Sigmund Freud

Minijehova
Seuraa 
Viestejä17045

Minijehova kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:

Heh...tyttäreni kertoi eilen innostuneena kun joku matematiikan opettaja kuulemma ei osaa lainkaan matikkaa...ilmeisesti rinnakkaisluokan ope.

Ne oli ne käsityöopet vähän sellasia silloin..mullakin on niitä pilalle poltettuja vaatekoukkuja joskus ollut.

Siksi sanoin kevyt tohotus, sillä pilalle poltettu ei ole kaunis ja tuoksukin on väärä. Kevyt vanerin tohokaramellisointi antaa kivan tuoksun.
Roiskimalla vesipisaraa kohtuullisesti ja sopivalta etäisyydeltä saadaan kuviointiin vivahde psykeä.😉

MJ

Deimos
Seuraa 
Viestejä11245

Minijehova kirjoitti:

Hieno. Käytännöllisempi kuin tuulimylly....

BW kirjoitti: "The mad man from Tikkurila, who eats (drinks) more than he earns!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.
Reifengas: Saattaa säilyäkin pimeä markkina jonkin aikaa, mutta ...tuoni vie.Valtion on otettava omansa, huolehdittava omistaan, ja valtio olemme me.

elämäntapakeksijä
Seuraa 
Viestejä2041

Deimos kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:

Hieno. Käytännöllisempi kuin tuulimylly....

Muttei lopeta ilmastomuutosta !

1 x VAWT = 9 x HAWT

— Sigmund Freud

MooM
Seuraa 
Viestejä10253

Kolasin eka kertaa tälle talvelle. Reilu 10 cm umpimärkää nuoskalunta, ja räntää satoi niskaan koko ajan. Nyt on hiki, mutta kauniit kiharat 👸

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

elämäntapakeksijä
Seuraa 
Viestejä2041

Mulla on sämpylät uunissa..sen jälkeen maalaamaan tuo yllä oleva valokonsoli.

1 x VAWT = 9 x HAWT

— Sigmund Freud

Deimos
Seuraa 
Viestejä11245

MooM kirjoitti:
Kolasin eka kertaa tälle talvelle. Reilu 10 cm umpimärkää nuoskalunta, ja räntää satoi niskaan koko ajan. Nyt on hiki, mutta kauniit kiharat 👸

Haluaisin 10-20 cm räntää tai lunta. No miellumin lunta. Mulle ei tuu kiharoita liian lyhyet hiukset. Jos en sitten ota mallia MJ:stä.

Ivan The Terrible
Seuraa 
Viestejä2194

Heräsin valoisaan aikaan.

Läksin ihmisten ilmoille.

Latasin bussikortin, lisäksi ostin yhden lehden minkä oikeastaan olen jo tilannut mutta postispedeilyn takia ei ole kotiosoitteeseen saapunut,

Ostin myös kahvin ja join sen.

Hortoilin jonkin aikaa ympäriinsä.

Yhdestä kauppakeskuksessa kävin alkossa ja ostin yhden pullon. Viikonlopppuna tai joskus näin unta missä olin dokailemassa niin päätin siinä kauppareissulla että oli varmaan enneuni.

Tosin olisi joitain asiallisia hommia mitä pitäisi tehdä niin ei tässä oikeastaan kannattaisi ihan apinakuntoon asti vetää mutta saa nähdä.

Ivan The Terrible
Seuraa 
Viestejä2194

Toimiston täti oli tehnyt sellaisen jekun että pitäisi 1,5 viikkoa sitten olla jo jokin lomake täytettynä netissä. Luonnollisesti postin tilanteen takia oli vasta ma aamu kun kirje löysi tiensä perille asti.

Pitäisi olla 24/7 vahtaamassa puhelinta ja nettiä aivan idioottina että mitähän tempauksia nuo tädit keksivät ja milloin.

Mutta H.Holkeria mukaille minä juon nyt viinaa.

Goswell
Seuraa 
Viestejä14815

Tunkkasin traktorin perspyörän ylös ja avasin pultit valmiiksi, kumikorjaamolle matka vie kun kerkiää, alaosasta karkaa ilma, pari vuotta sitten laitettiin sama rengas ja taas vuotaa, perkele..

Minun mielestä noin.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat