Sivut

Kommentit (11310)

Goswell
Seuraa 
Viestejä15168

No juu, yritin ojille. bensat vähissä m-sahasta, olisi riittänyt tarvittavien puiden kaatoon mutta käynnistysnaru jäi käteen. No, reippaana miehenä kaasin sitten kaivinkoneella ne muutamat riuut ja pääsin perattavan ojan reunalle, kaivuri sammui siihen eikä lähde käyntiin, ilmeisesti löpösihti tankissa tukkeessa kun käsipumppukaan ei saa mitään aikaiseksi vaikka diiseliä on tankissa. No, häntä koipienvälissä kotiin mököttämään.

Minun mielestä noin.

Kissatäti
Seuraa 
Viestejä476

Satutin jalkani jo toissapäivänä mutta se turposi nyt vasta. Jalkaterän luut eivät näy lainkaan ja nilkka on kuin ööö .. paksu kuin joku? Täytyy istuskella ja juoda viiniä tämäpäivä.

Kukka ja lintu ovat ilon opettajia. (Søren Kierkegaard)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä8123

Olin juuri aloittanut yhden projektin luonnostelun, kun  eräs italialais-suomalainen äiti kohteli lasta niin huonosti,  että puutuin siihen. En yleensä sekaannu, mutta nyt koin että minulla on sanottavani. Kerroin, että meillä on Suomessa tietyt lait lasten suhteen. No siitäkös hän sai hepulin... olisi väkisin halunnut kertoa, MIKSI kohtelee lasta kuten kohtelee; että minä en tiedä kuinka vaikeaa heillä on ollut, ja SIKSI... Sanoin että se on TOINEN JUTTU.  Ei mennyt jakeluun, tietenkään. Mitä oikein odotin? Että henkilö jonka mielestä lasta saa kohdella törkeästi KOSKA on ollut vaikeaa, suhtautuisi yhtäkkiä järkevästi? No, minä vain sanoin mielipiteeni, vaikka ei se mitään muuta.

MooM
Seuraa 
Viestejä10717

Järjestelyjä. Parittelin sukkia ja heitin rikkinäisiä ppis. Otin lasten kaapeista pieneksi jääneet kierrätykseen. Raakkasin isojen kirjojen kirjahyllystä kolmanneksen kirjoista kiertoon. Sydän vuotaa verta ja silmät ja nenä pölyn vuoksi muuten vaan.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä8123

Kävin ostamassa eväät. Lähtiessäni näin, että se  äiti  jonka kanssa tuli sanaharkkaa, oli  pukeutumassa ulkovaatteisiin.  Parkkipaikalla oli 4 autoa ja huvin vuoksi arvasin, mikä niistä on hänen. Otin autoista kuvan. Sitten kun olin jo kauempana, käännyin pari kertaa katsomaan taakse ja totesin, että arvaukseni oli oikea.  

asdf
Seuraa 
Viestejä260

Heräsin vähän turhan aikaisin. Söin aamiaista, tutkin somea, kävin salilla. Nukuin lisää. Luin lehden, vaihdoin lakanat. Nyt lähen illaksi töihin.

...and when he did, he would do it with characteristic immoderation.

Ivan The Terrible
Seuraa 
Viestejä2437

Lukaisin loppuun kirjan "Hakaristin ritarit" minkä pari päivää sitten kirjastosta lainasin. Vai on näin että prof J  hieman kaunistellut asioita.

Tasapuolisuuden nimissä voisi kai sitä Venäjän historiaakin harrastaa. Tuo muuan 1500-luvun tsaari esmes vaikutti kunnon sekoboltsilta.

Lyde19
Seuraa 
Viestejä7634

Hitsasin 6mm pultin kierreosan 8mm pultin kantaan poikittain. Kun laittaa 5mm silmäruuvin 8mm pulttiin siipimutterilla ja kiinnittää osan 6mm kierteestä liimapuristimen varteen siipimutterilla niin saakin 360 astetta kääntyvän lukittavan nivelen. 5mm kierteeseen saa hyvin kiinni led spottivalon kannan. Näin sainkin hienon liimapuristimella hyllyn laitaan tms. kiinitettävän vapaasti suunnattavan työvalon. Heh.

Lyde19
Seuraa 
Viestejä7634

Olen vähän ylpeä tuosta kun mietin aikani miten ruuveilla ja siipimuttereilla saa rakennettua lukittavan 360 astetta kääntyvän nivelen. Toinen tuollainen tulee ristilinjalaserin jalaksi. Laserin saa sitten vinoon kiinitykseen ja oikaistua jalastaan.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä18596

Lyde19 kirjoitti:
Olen vähän ylpeä tuosta kun mietin aikani miten ruuveilla ja siipimuttereilla saa rakennettua lukittavan 360 astetta kääntyvän nivelen. Toinen tuollainen tulee ristilinjalaserin jalaksi. Laserin saa sitten vinoon kiinitykseen ja oikaistua jalastaan.

Sietää olla, sillä kuulostaa näppärältä.

MJ

Homer_Backland
Seuraa 
Viestejä4924

Yritin siivota keittiökomeroani...josta tulee joku eltaantunut...homeen haju.

Saatoin onnistua.

1 x VAWT = 9 x HAWT

“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.”
— Sigmund Freud

Lyde19
Seuraa 
Viestejä7634

Kissatäti kirjoitti:
Satutin jalkani jo toissapäivänä mutta se turposi nyt vasta. Jalkaterän luut eivät näy lainkaan ja nilkka on kuin ööö .. paksu kuin joku? Täytyy istuskella ja juoda viiniä tämäpäivä.

Turvotusta voi laskea nostamalla jalan ylös koholle, sydämestä ylöspäin. Käsi oli kerran turvoksissa niin toimi hyvin.

Homer_Backland
Seuraa 
Viestejä4924

Yläkerassa asuu " JIMi Hendrix II ". Mahtavaa kitaravingutusta.

1 x VAWT = 9 x HAWT

“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.”
— Sigmund Freud

Goswell
Seuraa 
Viestejä15168

No juu, tänään elämä voitti. Olen ollut viikon flunssassa, paha ja paska tauti, sitkeä kuin mikä. kurkku yöllä pirun kipeä, tee ja hunaja auttaa että saa taas unen päästä kiinni, veto ihan poissa, kehkorööreissä tohnää, nyt alkaa irrota, eilen vähän parempi olo niin sovittiin kaverin kanssa  että jos sitä taimikonperkuusen varovasti tänään.

Aamulla kuitenkin iski migreeni funssan lisäksi, meinasi ihan yrjöttää, mutta kun luvattu niin burana poskeen ja hetki sohvalla hiljakseen, sitten taimikon reunaan ja valjaat niskaan, saha käyntiin ja husky kiinni valjaisiin, potta päähän ja menoksi, alkuu varovaisest kun testasin Huskyn545 autotunea ensikertaa ja lopussa jo kunnon vauhti, tankillinen meni ja olo on nyt loistava.

Hyvä saha, kevyt ja suht tehokas, oma vanha 165r kuitenkin pesee voimassa mennen tullen, mutta funssan heikentämänä oli pakko ottaa tuo pojalle hommattu kevyempi verme käyttöön.

Minun mielestä noin.

Homer_Backland
Seuraa 
Viestejä4924

Liittyykö migreeni covid-19 virukseen ?

---

Mä teroitin 4 kpl 12 mm harjaterästä tuulimyllyn proton maahankiinnitystä varten.

1 x VAWT = 9 x HAWT

— Sigmund Freud

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat