Sivut

Kommentit (11310)

John Carter
Seuraa 
Viestejä14929

Homer_Backland kirjoitti:

Liittyykö migreeni covid-19 virukseen ?

---

Mä teroitin 4 kpl 12 mm harjaterästä tuulimyllyn proton maahankiinnitystä varten.

Taudinkuvassa oli yhtenä oireena päänsärky. Otsikkoon viitaten, en ole tehnyt muuta tänään ja eilen kuin maannut Fatboyssa ja lukenut kirjoja, sekä uutisia. Jospa sitä pääsisi vaikka jo huomenna, tai ylihuomenna ulos, sillä siellä on ollut jo monta päivää huippu keli. Tekisi mieli mennä pilkille tuohon talon eteen jäälle, sillä aurinko paistaa ja lämpötila on päivällä aika optimaalinen n.-5 C. Yöllä on vielä suhteellisen kireitäkin pakkasia, joten jäät myös kestävät vielä hyvin. Ensi yöksi on luvannut -15 C.

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

Goswell
Seuraa 
Viestejä15168

---

Mä teroitin 4 kpl 12 mm harjaterästä tuulimyllyn proton maahankiinnitystä varten.

Ei kait, ei täällä pitäisi olla koko (e) peliä, koronaa, mutta mistäs sitä varmasti tietää. Migreeni on vanha tuttu, ei onneksi kovin paha, toisia se kiusaa todella kovasti. Flunssa oli/on kieltämättä outo tapaus, sitkeä pirulainen, ei kovin paha mutta kiusallinen. Oireet kyllä sopii osittain, nuhaa ei ole, sitkeää limaa nenässä kuitenkin, jossain syvemmällä, korvat on olleet tukossa reilun viikon, aina kun nielaisee korvissa rutisee. Henkitorvessa samaa limaa, paremmalla puoliskolla enemmän, nyt alkaa jo irrota molemmilla, vanhempi poika on vielä ihan kanttuvei.

No huomenna taas raivaamaan, kyllä se tästä lähtee.

Minun mielestä noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
MooM
Seuraa 
Viestejä10717

John Carter kirjoitti:

---

Taudinkuvassa oli yhtenä oireena päänsärky. Otsikkoon viitaten, en ole tehnyt muuta tänään ja eilen kuin maannut Fatboyssa ja lukenut kirjoja, sekä uutisia. Jospa sitä pääsisi vaikka jo huomenna, tai ylihuomenna ulos, sillä siellä on ollut jo monta päivää huippu keli. Tekisi mieli mennä pilkille tuohon talon eteen jäälle, sillä aurinko paistaa ja lämpötila on päivällä aika optimaalinen n.-5 C. Yöllä on vielä suhteellisen kireitäkin pakkasia, joten jäät myös kestävät vielä hyvin. Ensi yöksi on luvannut -15 C.

Huomenna luistelemaan järvelle!

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

John Carter
Seuraa 
Viestejä14929

MooM kirjoitti:
John Carter kirjoitti:

---

Huomenna luistelemaan järvelle!

Huippu idea jonka toteuttaisin kyllä, jos vaan pystyisin. Vielä on kihti jalassa ja jo pelkkä luistimen jalkaan laittaminen on täysin mahdotonta, luistelemisesta puhumattakaan. Toivottavasti kelit jatkuvat hyvänä vielä tämän viikonlopun jälkeenkin, niin sitten saattaisin jo luistelemaan päästäkin.

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä13907

Kävin hakemassa pienen nostolaitteen lavatransiittiini, nostaa reilu tonnin vierestä, kun pitää alkaa tyhjentämään ulkovarastoa, yhteensä 76 autoa ja sekalaista härpäkettä, n. 50 tonnia euroissa kiinni koko läjässä, mutta nyt taitaa taas vaihteeksi käydä niin että kate häviää pesuveden mukana, kun pitää realisoida kiireessä, mikä ei tosin mitään uutta meikäläiselle, n. 25 tonnia tulee arviolta takkiin.

Sauna lämpiämässä ja oluet kylmiössä, jatkan tässä humaltumista...

Jakob
Seuraa 
Viestejä1873

Brainwashed kirjoitti:
Kävin hakemassa pienen nostolaitteen lavatransiittiini, nostaa reilu tonnin vierestä, kun pitää alkaa tyhjentämään ulkovarastoa, yhteensä 76 autoa ja sekalaista härpäkettä, n. 50 tonnia euroissa kiinni koko läjässä, mutta nyt taitaa taas vaihteeksi käydä niin että kate häviää pesuveden mukana, kun pitää realisoida kiireessä, mikä ei tosin mitään uutta meikäläiselle, n. 25 tonnia tulee arviolta takkiin.

Miks noin paljon autoja?

Ainoa selitys jonka hyväksyisin on että olet erikoistunut johonkin merkkiin 50-90 -luvuilta, ja sulla on pelkästään niitä niin paljon että on monopoli suomessa.

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä13907

Jakob kirjoitti:
Brainwashed kirjoitti:

Miks noin paljon autoja?

Ainoa selitys jonka hyväksyisin on että olet erikoistunut johonkin merkkiin 50-90 -luvuilta, ja sulla on pelkästään niitä niin paljon että on monopoli suomessa.

Mulla on ympäri ämpäri Uuttamaata baltiarallaa 500 autoa (lue autonraatoa) että tämä nyt työstössä oleva härdelli on vain yksi logistinen yksikkö.
Se MIKSI minulla on niin paljon autoja on tosin hyvä kysymys jota olen itseltänikin usein kysynyt, mutta en saanut siihen mitään rationaalista vastausta.
Nimissäni (omassa tai toiminimen) on ollut n. 3500 autoa.

Henkilökohtainen harrastusalue autojen suhteen on 1950/60 lukujen brittiautot.

Juuri nyt ajan 1999 Peugeot 406 sedan, 1.8, 8 valve bensa, jonka sain ilmaiseksi vaimon työkaverilta, seisonut 3 vuotta kun mennyt jakoremmi poikki. Siinä on koukku, mikä on tärkeä asia minulle.Vaihdoin remmit + perushuolto ja käy todella nätisti, 200 tkm ajettu, eli parhaassa iskussa vielä. Parempaa autoa ajolleen tämän ikäisistä saa hakea, ensi viikolla vien ehkä leimalle, saas nähdä (vakuutukset on kyllä voimassa).

MooM
Seuraa 
Viestejä10717

Brainwashed kirjoitti:
MooM kirjoitti:
Kotitalouden läksy, ysiluokkalaisella. Kolmen ruokalajin illallinen, kuvassa pääruoka. Hän teki, minä toimin työnjohtajana.

Stroganoffia?

Possun niskaa, ohtamitalla tehdyllä bbq-marinadilla + siitä keitellyllä kastikkeella. Oli oikein onnistunut kokeilu.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä13907

MooM kirjoitti:
Brainwashed kirjoitti:
MooM kirjoitti:
Kotitalouden läksy, ysiluokkalaisella. Kolmen ruokalajin illallinen, kuvassa pääruoka. Hän teki, minä toimin työnjohtajana.

Stroganoffia?

Possun niskaa, ohtamitalla tehdyllä bbq-marinadilla + siitä keitellyllä kastikkeella. Oli oikein onnistunut kokeilu.

Nam!
Alkoi vallan huikoa näin saunomisen jälkeen, ehkä paistan jotain piffiä vielä iltapalaksi...

ahkera kalat
Seuraa 
Viestejä2047

Tuossa taannoin aloin epäillä ensimmäistä kertaa kriisin vaivihkaa nakertamaa mielenterveyttäni kun kaljakassalla harkitsin katri helenan kriisivinkit sisältävän iltalehden ostamista.

Tämä päivä ei näytä paljoa paremmalta mistä kertoo se että roikun tähän aikaan tuijottamassa netin värivaloja ja harkitsen siirtymistä nettipokeripöytien syntisiin suloihin.

Seitsemältä alkaisi jo mainiot heittokelit. Tämä ei tule onnistumaan.

Stooalaisen maailmankuvan suurena ystävänä kirjaan nämä tapahtumat tappioiksi suuressa jumalia vastaan nostattamassa sodassani.

Situation: You're in danger of living a life so soft and comfortable, that you will die without ever realizing your true potential.
-David Goggins

John Carter
Seuraa 
Viestejä14929

Tänä aamuna oli selkäkipu, sekä kihti poissa, joten olen ollut ulkona jäällä salukien kanssa juoksemassa. Huippu keli, kahdeksan astetta lämmintä, mutta ei vielä yhtään vettä jäällä. Yöllä tulee taas pakkasta, niin huomenna jäällä pystyy luistelemaan ainakin aamupäivän aikana.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat