Oletko ässä vai ämmä?

Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Mitenkäs sijoitut dominointisuhteissa vai sijoitutko lainkaan? Jos olet sadisti niin tykkäät alistaa ja jos olet masokisti niin tykkäät ottaa käskyjä vastaan.

Kommentit (7)

Toope
Seuraa 
Viestejä23157
Liittynyt23.7.2006

Onko pervoa, jos ei ole taipumuksia tuollaiseen?

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Hommat etenee niin kuin mä sanon. Onko vaihtoehtoa?

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Vierailija

Äänestyksessä liian monitulkinnallisia vaihtoehtoja.
Miksi ei näin voisi olla

1) Teetkö mieluusti ruumeita?
2) Pesetkö mieluusti ruumeita?

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Ehkä aloitukseen olisi pitänyt laittaa että taipumusta sadismiin tahi masokismiin, eihän kukaan tietenkään kaikkialla kaiken aikaa voi olla niin sadistia että, tai masokistia. Siitä voisi vaikka pomokin tykätä kyttyrää jos alainen tulee töihin ruoskaa viuhutellen. Tai mitä kukin sadismiin liittää. Mielelläni jättäisin sen sillä tavalla avoimeksi että kukin saa määritellä ässyytensä tai ämmyytensä ihan itse.

Itse en kyllä ole koskaan ymmärtänyt että mitä sadismia se sellainen on että maso jakaa ohjeita mitä kaikkea sadon pitää hänelle tehdä. Eihän se nyt niin mene että orja käskyttää mestariaan.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

En oo joutunut dominoinnin tai en ollu dominoivassa asemassa kertaakaan joten en osaa sanoa.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Uusimmat

Suosituimmat