Mitä teit väärin tänään?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tarkoituksena on perustaa "mitä teit tänään" -ketju, josta on karsittu pois kaikki turha.

Minä en tee koskaan mitään väärin, entä muut?

Sivut

Kommentit (87)

asdf
Seuraa 
Viestejä11069
Liittynyt16.3.2005

Kääntyessäni paistinpannu kädessäni kaadoin sillä paistinpannulla talouspaperirullan telineineen. Muuten olen virheetön.

Vierailija
petsku
Poltin tyhjän maitotölkin pois takassa, vaikka olisin voinut pelastaa maailman kierrättämällä sen.

Lisäksi ajattelit asiasta väärin. Et olisi voinut pelastaa maailmaa vaan sielusi jättämällä tölkin polttamatta. Mutta se on myöhäistä nyt. Tölkki paloi takassa ehkä puolisen minuuttia, mutta maallisen taivalluksesi jälkeen sielusi tulee palamaan tämän vuoksi kadotuksen lieskoissa ikuisesti.

Tein väärin puuttumalla asioihin, jotka eivät minulle kuulu.

Vierailija

No minä olen ahertanut uuden perustettavan firman eteen. Alan mökkitalkkariksi tutulle maaseutupaikkakunnalle, jossa mökkejä noin 400, ja kilpailua ei ole. Seutukunnan Kehittämisyhtiö suhtautuu myönteisesti hankeeseeni.

Saan siinä samalla istutella perunoitakin. Puikulaperunakin olis ihan hyvä, jos olisi sellaista hiekkaisaa peltoa. Ei vaan ole, ellen tee sitä. Savipeltoa kyllä on.
Ainakin Aslak vaikuttaa olevan Lapista, joten hän tietää puikulaperunan historiikkia enemmän. Minä vain entisten anopin ja appiukon kautta sieltä Ylitorniolta.

Lisäys: Teinköhän jotain väärin

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Tehdessäni kananmuna-metvursti-juusto-tomaatti-basilika-pesto-sipuli-ruisleipää, laitoin tomaattiviipaleet kananmunan päälle, vaikka olisi kannattanut laittaa johonkin muuhun väliin koska kananmuna oli liukas eikä ne tomaatit meinanneet pysyä tämän takia leivän välissä kunnolla. En korjannut ongelmaa, olisi mennyt liian sotkuiseksi.

Ja yritin taas saada Hannua ymmärtämään heliumpallo-ongelmaa. Varmaan tyhmintä mitä tänään olen tehnyt. Fiksu ihminen olisi jo antanut olla. Minä se en opi.

Suklaajäätelöpallot eivät onnistuneet niinkuin toivoin, joten voisi kai sanoa että tein ne väärin. Ihan hyvää silti kai oli, itse tosin en pahemmin syönyt. Toivoin, että niistä olisi tullut täydellisen pyöreitä, tasapintaisia ja eheitä niinkuin siinä ruokalehden kuvassa.. jäätelö kuitenkin taisi olla liian pehmeää ja suklaa liian jäykkää ja sitä oli liian vähän.

くそっ!

petsku
Seuraa 
Viestejä1473
Liittynyt6.6.2009
anomalia
petsku
Poltin tyhjän maitotölkin pois takassa, vaikka olisin voinut pelastaa maailman kierrättämällä sen.

Lisäksi ajattelit asiasta väärin. Et olisi voinut pelastaa maailmaa vaan sielusi jättämällä tölkin polttamatta. Mutta se on myöhäistä nyt. Tölkki paloi takassa ehkä puolisen minuuttia, mutta maallisen taivalluksesi jälkeen sielusi tulee palamaan tämän vuoksi kadotuksen lieskoissa ikuisesti.

No voi hitsinpimpulat...

Vierailija
petsku
anomalia
petsku

No voi hitsinpimpulat...

Sori, huijasin. On väärä teko johtaa toista harhaan.

Kadotukseen joutuminen on vanhentunutta tietoa. Nykykäsitys on, että kaikki pääsevät taivaaseen.

Vierailija

Ennen jokapäiväisiä tirsojani laitoin kuten aina ennenkin silmälasini petini vierellä oleilevan amerikkalaisen keinutuolin istuinosan ylätason päälle.
Aikansa heräiltyäni aloin haeskelemaan klasejani. Tuskailin ja ihmettelin, että mihin kummaan minä olen ne laittanut. Istahdin amerikkalaiseen keinutuoliini. Kuului rutinaa epäilyttävää rutisevaa ääntä. Silmälasini löytyivät.
Mikäkö sellainen amerikkalainen keinutuoli!?!
Siinäpä kysymys.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

EILEN kirjoitin trukinalusta kun olisi pitänyt kirjoittaa kuormalava.

Tänään en ole ehtinyt tehdä vielä mitään väärin.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Heippasin taloyhtiön yhteisissä tiloissa ventovierasta ihmistä (yleisenä tapana on että ko. tiloissa tervehditään jos osutaan nokikkain). Ilmeisesti tein väärin hänen happamasta ilmeestään ja mykkyydestään päätellen. Nyt pitää lyödä ruoskalla selkään ja heittää tuhkaa päälle, perkele.

Siis omaani.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat