Suomi on perseestä :.( USA:ssa on sentään ruokaa

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Nyt ärsyttää. Äiti ja sen miesystävä ei tajua syödä, kun raha menee viinaan, joten joudun elämään kädestä suuhun syöden mitä ikinä tuleekaan eteen. Vituttaa, kun saa ei-niin-ravitsevaa ruokaa ja joka päivä ei koskaan tiedä saako päivän ravintomäärän kasaan.

Sitten mä katson sarjaa jenkeistä, joissa on ylilihavuutta. Hitto, että kadehdin jenkkei. Siellä ne syö muutaman dollarin munkkihampurilaista (kyllä munkkihampurilainen) ja on ylilihavia ja ei kuole nälkään, kun täällä köyhässä Suomessa syömme jotain näkkileipää...

Sori angsti-vuodatus, mutta tämähän on vapaata sanaa

Kommentit (8)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26848
Liittynyt16.3.2005

Tuo alkaa kuulostaa jo sosiaalihuollon hommilta. Ei silti, eipä se huostaan otetun elämäkään hääviä taida olla, vaikka jotain kunnankeittiön halpamassaa saisikin mahaansa.

el6
Seuraa 
Viestejä1457
Liittynyt12.2.2007
Dredex
Kyllä minulla ainakin ruokaa riittää. Menen vaan kauppaan ja ostan mitä mieli tekee.

Sinun mielestä oli kovasti välkkyä kertoa se juuri tässä ketjussa?
Onko sinulla joku Maria Antoinnette Syndrooma (jos ei ole leipää, voi aina syödä leivoksia) vai oletko muuten vaan empatiakyvytön idiootti?

.

Vierailija
el6
Sinun mielestä oli kovasti välkkyä kertoa se juuri tässä ketjussa?

Kyllä.

el6
Onko sinulla joku Maria Antoinnette Syndrooma (jos ei ole leipää, voi aina syödä leivoksia) vai oletko muuten vaan empatiakyvytön idiootti?

Jos ei ole leipää, sitä pitää hankkia. Turha ruikuttaa foorumeillakaan, että on nälkä.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta ainahan voi mennä kaverie luo syömää. Jos sellasia ei ole, niitä voi hankkia vaikka netistä.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Mulla on usein liikaa ruokaa, ja siinä on hyvä syy kutsua naapurin köyhä tyttö syömään.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

Uusimmat

Suosituimmat