Mainonnan vaikuttavuus...

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Sitä mainonnan merkitystä ja kohderyhmiä ajattelin käsitellä.
Viikko sitten oli sanomalehdissä uutisoituna, että Volvo on käyttänyt mainontaansa koko Uuden Suomen senviikkoisen lehden. Siis sillälailla, että lehdessä ei ole kenenkään muun mainoksia.

Ajattelin sitä lukiessani, että onpa varmaankin hyvä idea, ainakin edustaa uutta tehoa.

Sitten piti kaivaa se lehti esille ja katsoa, minkälainen se erikoistuote on ja mitenkä se vaikuttaa.
Siinä selvisi, että olin jo lukenut lehden. En ollut huomannut mainonnassa mitään epänormaalia. Mitään Volvosta ei ollut jäänyt mieleen. Ehkä en katso mainoksia.

Kommentit (2)

Vierailija

Niin no.. Mainonta vaikuttaa tiedostamatta meihin kaikkiin. Asioista jää alitajuntaan mielikuva joka sitten vaikuttaa ostopäätöksiin. Se ettei muista nähneensä jotain mainosta, ei tarkoita sitä, ettei se vaikuttaisi.

Uusimmat

Suosituimmat