Pelaan, olen siis olemassa

Seuraa 
Viestejä169
Liittynyt18.2.2010

Noin vuosi takaperin ostin itselleni ensimmäisen pleikkarin Call of Dutin kera (edelliset pelikokemukset C64:n räpläämisestä) ja Pandoran lipas aukesi, olin koukussa.

Vaimoni ei voi sietää pelaamistani, koska minusta tulee idiootti ja agressiivinen (en tunnusta ). Niille, jotka eivät tiedä, niin kyseessä on verkossa moninpelattava sotapeli kill'em all -periaatteella. Olen koittanut miettiä, miksi oikestaan innostuin jostain yksinkertaisesta pelistä niin paljon, koska ei minua juurikaan muut pelit kiinosta? Kaikki elämäni perusasiat ovat kunnossa.

Kulminoituuko tässä pelissä sitten jotenkin miehen primitiivinen käyttäytyminen metsästämisestä ja kilpailusta modernissa ympäristössä, jota keräilijä-nainen ei ymmärrä (minäkään en ymmärrä shoppailua vailla päämäärää)? Vai onko odotuksen ja palkinnon suhde optimaalinen vähän niin kuin hedelmäpelissä?

Kokemuksia, teorioita?

Vastaukset on siellä mistä ne löytää

Kommentit (4)

Vierailija

Nuo pelit päästävät kohtuullisessa käytöössä melko hyvin paineita pois. Myös se että peleissä ei ole mitään rajoituksia ja antaa täten väylän yksilölle purkamaan itseään tässä materialisoituneessa yhteiskunnassa.

Yksi syy joidenkin kohdalla on myös se että on liian varaton ja kalliisiin harrastuksiin(joissa tapaa ihmisiä) ei ole varaa.

Kuntosalillekin tarvitset nykyään kaikenlaiset kalliit klubikortit.

Petu
Seuraa 
Viestejä2287
Liittynyt17.3.2005
Occipitale
Noin vuosi takaperin ostin itselleni ensimmäisen pleikkarin Call of Dutin kera (edelliset pelikokemukset C64:n räpläämisestä) ja Pandoran lipas aukesi, olin koukussa.

Vaimoni ei voi sietää pelaamistani, koska minusta tulee idiootti ja agressiivinen (en tunnusta ). Niille, jotka eivät tiedä, niin kyseessä on verkossa moninpelattava sotapeli kill'em all -periaatteella. Olen koittanut miettiä, miksi oikestaan innostuin jostain yksinkertaisesta pelistä niin paljon, koska ei minua juurikaan muut pelit kiinosta? Kaikki elämäni perusasiat ovat kunnossa.

Kulminoituuko tässä pelissä sitten jotenkin miehen primitiivinen käyttäytyminen metsästämisestä ja kilpailusta modernissa ympäristössä,

jota keräilijä-nainen ei ymmärrä[quote]

Voisit vinkata naisellesi, että olemme jo pikkuhiljaa menneet jo maatalousvaiheenkin ohi

Antaa palaa vain. Ei se mies pelaamisella pilalle mene, kunhan nyt ei niin mahdottomasti pelaa. Minulla meni aikaa mukavasti pc:llä pelatessa Call of Dyty2 :n kera. Nämä jatko-osat ovat menneet pelkästään singlenä läpi. Killzone2 tuli pleikkarilla hakattua kohtalaisen mojovasti.

Uusimmat

Suosituimmat