Voiko nainen näytellä Jeesusta?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Vitut.

Jeesus vihasi naisia, samoin kuin jumala.

Jeesus oli rasisti ja arjalainen joka inhosi neekereitä. Homoja tappoi pari päivässä, lesboja tuhat.

Vammaisia halveksui. Köyhille nauroi.

Eläinten oikeudet, pyh. Luontoa raiskasi minkä ehti.

Halveksi luovaa ajattelua, sekä kyseenalaistamista. Kannatti diktatuuria ja tasapäistämistä.

...

Mikäli minä nyt olen oikein tajunnut näiden kristittyjen puheista.

Kommentit (10)

Vierailija
Lettu Haimakainen
Vitut.

Jeesus vihasi naisia, samoin kuin jumala.

Jeesus oli rasisti ja arjalainen joka inhosi neekereitä. Homoja tappoi pari päivässä, lesboja tuhat.

Vammaisia halveksui. Köyhille nauroi.

Eläinten oikeudet, pyh. Luontoa raiskasi minkä ehti.

Halveksi luovaa ajattelua, sekä kyseenalaistamista. Kannatti diktatuuria ja tasapäistämistä.

...

Mikäli minä nyt olen oikein tajunnut näiden kristittyjen puheista.

Kuvailit leppoisasti kristinuskoa.

Ja joo; ei nainen voi näytellä Jeesusta, jos uskottavuus halutaan säilyttää. Johan Aristoteles sanoi, että tragedian jäljittelyssä roolihahmon tulee olla uskottava.

Heksu
Seuraa 
Viestejä5463
Liittynyt16.3.2005
Pubi
Johan Aristoteles sanoi, että tragedian jäljittelyssä roolihahmon tulee olla uskottava.

Toisaalta on niinkin, että antiikin kreikan teatterissa - ainakin käsittääkseni - näyttelijät olivat miehiä roolihahmon sukupuolesta huolimatta. Että se siitä uskottavuudesta.

Petu
Seuraa 
Viestejä2287
Liittynyt17.3.2005

Pyhäin häväistystä! Nainen ristillä ja Lettu Haimakainen suolestetaan tuppeen ja sen jälkeen teilipyörään . Järjestyksen saatte itse päättää, kumpi tuntuu paremmalle .

Vierailija
Heksu
Pubi
Johan Aristoteles sanoi, että tragedian jäljittelyssä roolihahmon tulee olla uskottava.

Toisaalta on niinkin, että antiikin kreikan teatterissa - ainakin käsittääkseni - näyttelijät olivat miehiä roolihahmon sukupuolesta huolimatta. Että se siitä uskottavuudesta.

Totta; kumosit väittämäni. En edes muistanut tuota.

Joudun vaihtamaan kantaani - kyllä nainen voi näytellä Jeesusta.

Vierailija

"Taiteen" nimissä voidaan tehdä itse asiassa mitä tahansa; Suomen itsenäisyyden perushahmosta, Carl Gustav Mannerheimista tehdään homo; sodan jälkeen syntynyt tissilaulaja Arja Saijonmaa levyttää sotajermujen sydänverellään säveltämän ja esittämän "Elämää juoksuhaudoissa", jne. jne.

Taiteessa tapahtuu erittäin usein ylilyöntejä, harvemmin onnistumisia. Olen ateisti, mutta silti otan kantaa peruskysymykseen: Nainen Jeesuksena on täydellinen floppi!

Petu
Seuraa 
Viestejä2287
Liittynyt17.3.2005

Nämä pääsiäispyhät ovat yhtä mukavia kuin istuisi suljetussa perunasäkissä villikissojen kanssa ja olisi peräsuolessa vaeltajamuurahaisia.

Vierailija
Petu
Nämä pääsiäispyhät ovat yhtä mukavia kuin istuisi suljetussa perunasäkissä villikissojen kanssa ja olisi peräsuolessa vaeltajamuurahaisia.

Joo. Taitaa tulla pitkä perjantai.

Uusimmat

Suosituimmat