Puolueloikkarit

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mitenkä niihin pitäisi suhtautua.

Yksi kirjoittaa blogissaan: "Kansanedustajan työn ohessa toimin tällä kaudella tulevaisuusvaliokunnan puheenjohtajana ja olen jäsenenä sekä valtiovarainvaliokunnassa, eduskunnan pankkivaltuustossa että puhemiesneuvostossa.
Toivon internet-sivujeni tuovan eduskunnan ja täällä tekemämme asiat lähemmäksi kansalaisia. Näiltä sivuilta voitkin lukea lisää työstäni ja lähettää minulle palautetta. Kuulisin mielelläni, minkälaisista asioista mielestäsi rakentuu tulevaisuuden hyvinvoiva Suomi!"

Minua harmittaa tuo poliitikkojen ahneus. Jollei pääse ministeriksi, niin sitten vaihdan aatettani. Mainitsee olevansa sukua Snellmannille, tämän kait pitäisi riittää luotettavuuden perusteeksi.

Synkkää aikaa manselaisille. Koko maa nauraa, että mitenkä ne ovat lyöneet kätensä paskaan. Pliis, ei ketään tamperelaista Suomea johtamaan.
Tulevaisuus ei ole kaksinen, jos tällainen henkilö johtaa valtioneuvoston tulevaisuusvaliokuntaa.

Kommentit (1)

Vierailija
TPa
Synkkää aikaa manselaisille. Koko maa nauraa, että mitenkä ne ovat lyöneet kätensä paskaan. Pliis, ei ketään tamperelaista Suomea johtamaan.
Tulevaisuus ei ole kaksinen, jos tällainen henkilö johtaa valtioneuvoston tulevaisuusvaliokuntaa.

Pekka Paavola & kumpp.
xittuu.. siis se tiura on muka vielä jossakin johtotehtävissä?

Uusimmat

Suosituimmat