Häirikkönäyttö?

Seuraa 
Viestejä10607
Liittynyt16.3.2005

Olisiko mahdollista rakentaa semmoinen näyttö, josta voisi käydä vilkaisemassa, kuinka pieneksi on käynyt moden toleranssi näissä keskusteluissa? Voisi sitten hiukan soukemmalle asetella näppiksen kaapelia. Ymmärtääkseni kaistaa kaventamalla voisi hidastaa informaation siirtoa. Ja palstalla pysymisen todennäköisyyttä voisi parantaa.

Voisi tuosta tehdä kilpailunkin: Kuka uskaltaa huudella itsensä lähimmäksi ykköstä?

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi.
Korant: Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

Kommentit (3)

Piru Naiseksi
Seuraa 
Viestejä3164
Liittynyt16.3.2005

Onks joku tosissaan ajatellut samantyyppistä asiaa kuin minä kanssani jokseenkin samanaikaisesti - ja vielä sanomoinut siitä tänne????
Itse näet sain äsken tylytystä eräältä toiselta keskustelupalstalta! Vielä toissapäivänä pystyin kirjoittelemaan sinne mutta nyt ohjelma torjui minut: minut on kuulemma bannattu!
Vaikka kyse on vain matalahkotasoisesta keskustelupalstasta, niin silti haluan ensinnä tietää, miksi minut on bannattu! Mielestäni ylläpidon tulisi tiedottaa tästä mitä pikimmiten siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka olen kyiselle palstalle rekisteröityessäni ilmoittanut! Lienee toki niin, että keskustelupalsta saa valikoida sinne kirjoittelevat mutta mutta .. perusteluja kaipaisin silti. Lisäksi asiallista olisi antaa ensin varoitus, jossa informoidaan, minkätyyppinen kommentointi on suututtanut muut palstalaiset ja ylläpidon...
Olen tässä pähkäillyt, millainen rangaistus seuraisi siitä, jos bannauksen saatuani kirjautuisin uutena käyttäjänä väärin henkilötiedoin...
PS. Toivottavasti tätä ei pidetä häiriköintinä!

lokki
Seuraa 
Viestejä4069
Liittynyt3.1.2010

Tärkeä pointti. Käyttäytymään ei voi oppia, jos ei saa palautetta.

Pääsiäisen kunniaksi voisi antaa vanhan ohjeen tähän tilanteeseen sovellettuna: Kirjoita sellaisia tekstejä, joita haluaisit itse lukea kommentteina omaan postaukseesi.

o_turunen
Seuraa 
Viestejä10607
Liittynyt16.3.2005

Lainaus:
"Lisäksi asiallista olisi antaa ensin varoitus, jossa informoidaan, minkätyyppinen kommentointi on suututtanut muut palstalaiset ja ylläpidon..."

Hetkinen. Jos jokaiselle olisi oma palkkinäyttönsä, niin tuon vielä ymmärtäisin. Jos jokaiselle olisi vielä oma näyttönsä, jossa arviolta kolmi- tai neliulotteisesti arvioitaisiin keskustelun laatu, niin veikkaan, että asdf jo phony eivät muuta ehtisi tehdäkään, kuin asetella pisteitä allekirjoittaneen avaruuteen.

Niin, ja sitten tuo häirikkönäyttöpalkki olisi tuossa vasemmalla palstalla ja numeroarvo häiriköinnistä/lähetetyt viestit. Voisi tuossa olla itsearviokin omista keskustelukyvyistä.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi.
Korant: Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

Uusimmat

Suosituimmat