Kannattaa muuttaa suomesta pois

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Vanhukset ja hölmöt jää.

Suomi on tunnetusti yhden totuuden maa ja lehtiin mahtuu vain yksi asia kerralla. Esim. eläkeiän pidennys, vaikka on paljon muutakin millä saadaan työelämä pidennettyä. Toki eläkeikä on hyvä varmaan, mutta se ei takaa pidempiä työuria. Muut konstit takaavat varmasti paremmin.

Sitten hirvee uskottavuusvaje on työryhmiä ja sun muita mutta mitään eivät saa aikaan. Sitten asuminen on kallista, ihmiset sijoittavat kaikki rahansa neuvostoliiton aikaisiin betonikuutioihin ja kipsilevylinnoihin. Vaikka kansakunnalle yrittämiseen sijoittaminen tuottaisi enempi. Kohta romahtaa hinnat ja sitten varallisuus valuu sormien läpi.

Ketä kannattaa Äänestää vaaleissa 2011?.

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Joo, joku Ollilan brändityöryhmä. Masentava maa, masentavia ihmisiä. On ihmetelly miks täälä menee kaikki aina läpi. Muualla poliitikot eroo itse kun paljastuu jotain paskaa. Täälä saatana vaan sanotaan että"olen nöyrä ja otan opikseni". MITÄ!!! Painukaa v**ttuun!! Ja kansa ei tee mitään. Syödään vaan saatana 700 000 mieliala lääkettä päivässä ja uskotaan siihen saatanan Suomi on paras maa propagandaan. Misantrooppi mun sydämessä saa kohta väkivaltasen muodon.
KAPINAA!! V**TTU!! Autot nurin ja virastot tuleen. Mitä täälä pitää sanoo tai tehdä että ihmiset lopultakin avais silmänsä?
Ja luuleeko poliitikot että kun se paskanpuhujan ja kusettajan ura on ohi niin että ne katoo jonnekin? Ei katoo, vaan ne muutttaa kyllä johonkin v**tun rivariin ja kuvittelee että se oli siinä. Ei ollut. Lupaan.

Tvomas
Seuraa 
Viestejä2371
Liittynyt24.3.2009

Vanhukset, hölmöt ja kommarit jää eli kaikki tiedeuskovaiset äänestäkää punalippusia koska toverit on ateisteja.

Pakkoruotsi on yleissyövyttävä aine.

Vierailija
mika222
Misantrooppi mun sydämessä saa kohta väkivaltasen muodon.
KAPINAA!! V**TTU!! Autot nurin ja virastot tuleen. Mitä täälä pitää sanoo tai tehdä että ihmiset lopultakin avais silmänsä?
Ja luuleeko poliitikot että kun se paskanpuhujan ja kusettajan ura on ohi niin että ne katoo jonnekin? Ei katoo, vaan ne muutttaa kyllä johonkin v**tun rivariin ja kuvittelee että se oli siinä. Ei ollut. Lupaan.

Mitä tekemistä väkivallalla uhkailulla on tiedepalstalla?

Vierailija

Oon usein miettiny, että Amerikassa ois aivan erilainen elämä kui Suomessa.. Kiinnostaisi asua Amerikassa, jossa elää satoja miljoonia ihmisiä.. Siellä elämä ois monipuolisempi, rikkaampi jne.. Suomi on hyvä maa elää, mutta ihmiset ovat kovin ankeita ja väsyneitä.. Amerikkalaisten tv-ohjelmista jo huomaa, miten energisiä ja elämäniloisia ihmiset ovat siellä..

kohe
Seuraa 
Viestejä1257
Liittynyt30.8.2009

Minä pidän Suomesta.

En haluaisi asua missään muualla.

Suomessa on lukemattomia hyviä asioita (joita joku runollisempi sielu voisi luetella).

Kaikista maista löytää purnattavaa se on ihan varma. Kyse on asenteesta.

Mielestäni monet haukkuvat asuinpaikkaansa koska kuvittelevat siten nousevansa muiden samassa paikassa asuvien yläpuolelle.

Moniko haluaisi arvalla heittää itselleen uuden synnyinmaan.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Ranskassa kaikki on paremmin.

- Oma kieli,
- huntukielto,
- viini,
- romanttinen fiilis,
- bkt:sta 70 % tulee teollisuudesta, mutta silti maa on Euroopan tärkein maatalousmaa...
- kulttuurillisesti tärkein maa tällä hetkellä maailmassa
- täydellinen ilmasto varsinkin eteläosissa..

Miksi emme jo ole muuttamassa?

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Vierailija
kohe
Minä pidän Suomesta.

Suomessa on lukemattomia hyviä asioita (joita joku runollisempi sielu voisi luetella).

Mielestäni monet haukkuvat asuinpaikkaansa koska kuvittelevat siten nousevansa muiden samassa paikassa asuvien yläpuolelle.

Oon samaa mieltä.
Lomamatkoilla voi tulla aivan väärä kuva ulkopaikkakunnista tai ulkomaista. Kotinurkilla on arkirutiineja, läheisiään ja tuttujaan ei osaa ehkä arvostaa kun se arki on sitä pakkopullaa: Aamulla herätys vaikka haluis nukkua, pakko mennä muiden mukana, pakko sitä ja pakko tätä vaikka ei aina jaksais..

Vaikkakin, nykyään pakot on vähentyneet paljon kun mm. ahdistuneisuudesta saa saikkua, erityyppisiä diagnooseja saa joitten avulla saa ymmärrystä, empatiaa, erityisvapautuksia, yms.
Monissa muissa maissa voi olla paljon huonommat yksilönoikeudet.

Sille ei tietenkään mahda mitään että täällä on rospuuttokelejä, pimeetä, kaamosta, kylmää, .. tänäänkin keli on ollut kuin märkä likarätti roikkumassa maiseman yllä mutta kyllä mä vaan muijakaverin kanssa veivasin taas päivälenkin ja eilen olin seurusteluravintolassa todella upeessa seurassa ja sain uusia ystäviäkin taas! Oon tutustunut autisminkirjon vertaistoiminnan kautta ensin yhteen ihanaan ihmiseen ja hänen kautta nyt tutustuin ihan muissa merkeissä toisensorttisiin ihmisiin ja kivaa oli! Kaikki vaan kehu aamulla fb:ssa ja kiitteli toisiaan.
Siellä me iltapäivällä ensin valitettiin että ompas mälsää ja vähän on levottomat jalat yms.

Minullakaan ei perustoimeentulotukineni ollut kuin 40 jöröö mutta kohta saan taas uuden 410 satsin uuteen kk:n niin uskalsin törsäillä vaihteeks muutaman tuopposen ja taxikyydin kotiin.
Toissapäivänä ilahdutin itteeni ostamalla poistomyynnistä kaksi kevätesikkoa, lilankirjavan ja kirkkaankeltaisen.

Oonhan mä koko ikäni kärsinyt liiasta negatiivisuudesta, maailmantuskan kantamisesta, omasta unohtelustani, herkkyksistäni, vaikka mistä mutta kun tämä elämä on jatkunut jo yli ½-vuossataa niin pienet asiat alkaa saada aivan erilaista merkitystä kuin ennen..

Jos joku väittää että tyhmyys tekee onnelliseksi niin ei mulla ainakaan nuoruuden epävarmuus ja tietämättömyys onnellistattunut eikä tyhmyyskään, tuskin nykyinenkään tyhmyyteni enkä mä kai erityisen onnellinen ole mutta tyytyväinen siihen ettei asiat ole huonommin.

En tieteskään morkkaa tyytymättömiä.
Minähän oon kuitenkin saanut kokea vaikka mitä kun oon ollut rohkea eikä minulla ole kait jäänyt mitään oleellista tsekkaamatta.
Ymmärrän arkoja ja muunlaisia..
Tsemppiä vaan niille joilla on jostakin syystä elämä jumissa.

Vierailija
Lepakko
mika222
Misantrooppi mun sydämessä saa kohta väkivaltasen muodon.

Mitä tekemistä väkivallalla uhkailulla on tiedepalstalla?

Miks et tehnyt ilmoitusta? Minä tein. Tuo täyttää kriteerit poistokamalle.

Muuten.. Nettiinhän on helppoa oksentaa pahaa oloaan. Ihan liian helppoo ja netti sitten vääristää yleistä tytyväisyyttä kun justiinkin sellaiset arat reppanat, jotka kyhjöttelee kotosalla, jotka ei liiku ja rohkeile, seurustele reipashenkisesti muiden kanssa, sosiaalisesti rajoittuneet, sellaiset kirjoittaa niin paljon netissä ja jos juuttuu lukemaan tuollaista valittamista liikaa niin siitä pelkästään voi masentua.

Mun lapsuudessa mutsi kai oli masentunut ja se purki sitä paasaamalla kurjuuksista. Se oli muka sen uskonnollisuutta mutta paskat ollu. Jotkut luulee olevansa jotain kyynikoita ikäänkuin sekin olis muka joku pysyvä tyylisuunta ja sitten sen nimissä on muka joku oikeus yrittää käyttää valtaa muihin, yrittää saada muutkin masentumaan..

Ohi vaan jos ei voi auttaa.
Usein ainakin netti on mitä huonoin väline kohdata ihminen, jolla on masennusta. Eikä täällä tiedä mitä trollaamista kulloinkin on..

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Liittynyt8.12.2007

Saa nauraa, mutta tykkään tästä ilmastosta ja harvaan asutusta maasta.

Mitä jäljelle?
Venäjä (tsiisus kraistus, vaikka ampuisin itseäni jalkaan jokainen päivä, olisi turvallisempaa), Kanada (se on niinku kaukana. Ei jaksa), Ruotsi (en tykkää ruotsalaisesta identitetistä. Eli ollaan me parhaita, vaikka ei oltaiskaan.), Norja (korkeita paikkoja. Ei kiitos.).

Tietysti tykkään myös suomalaisten hillitystä olemuksesta.

Taidan jäädä tänne kärvistelemään.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

kohveeman
Seuraa 
Viestejä1628
Liittynyt4.9.2009
kohe
Minä pidän Suomesta.

Vielä menee kohtalaisesti. Johan Ollilan Jormakin sanoi, että ei kannata parempaa tulevaisuutta odottaa.

Kukaan ei ole vielä keksinyt myöskään mitä täällä alettaisiin tekemään.

Työ loppuu:
http://ariojapelto.blogspot.com/2010/02/tyo-loppuu.html

Lisäksi nuoriso voi huonosti ja senhän se tulevaisuus pitäisi rakentaa.

Vierailija
antimateria
Oon usein miettiny, että Amerikassa ois aivan erilainen elämä kui Suomessa.. Kiinnostaisi asua Amerikassa, jossa elää satoja miljoonia ihmisiä.. Siellä elämä ois monipuolisempi, rikkaampi jne.. Suomi on hyvä maa elää, mutta ihmiset ovat kovin ankeita ja väsyneitä.. Amerikkalaisten tv-ohjelmista jo huomaa, miten energisiä ja elämäniloisia ihmiset ovat siellä..

Ehhei, Jenkkilässä asuneena sitä arvostaa Suomen rauhallisuutta. Sitäpaitsi siellä on Suomeakin hirveämpi aikapommi muhimassa lähiaikoina.
Suomi on loppujen lopuksi ihan hyvä paikka asua ja elää, kunhan saataisi vaihdettua nuo politikot ja valtion virkamiehet. Mielellään sellasiksi jotka oikeasti haluaisivat tehdä tälle maalle jotakin positiivista, eikä vaan kerätä omaa valtaa, mammonaa, suhteita...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat