Mikä saa koiran nuolemaan isäntänsä kättä 45 min. putkeen?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

?????

Kommentit (7)

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Mikä saa isännän tai emännän silittämään koiraa 45 min. putkeen.

Nihkeä käden kosketus muuten tuntuu koirasta varmasti samalta kuin nuoleminen. Koira yrittää epätoivoisesti siis olla vastavuoroinen.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

jepajee
Seuraa 
Viestejä22001
Liittynyt29.12.2009

Itse asiassa koira voi toiminnallaan yrittää parantaa vaikka syöpää. Koirat kykenevät haistamaan jopa sisäelimistä saakka oudon hajun jota kasvain erittää.

Toinen syy voisi olla esimerkiksi vaikka sieni-infektio.

Tai sitten koira on vain sellainen koira.

Kuolan määrästä voi jo päätellä jotain. Koirat erittävät paljon sylkeä puhdistaessaan esimerkiksi poikuettaan.

Niin.. Tuli vielä mieleen että jos siinä kohtia on luoni, se kannattaa tarkastuttaa tai jopa poistatuttaa vaikka se ei huolestuttavalta näyttäisikään.

syytinki
Seuraa 
Viestejä8909
Liittynyt18.8.2008
jees
Itse asiassa koira voi toiminnallaan yrittää parantaa vaikka syöpää. Koirat kykenevät haistamaan jopa sisäelimistä saakka oudon hajun jota kasvain erittää.

Toinen syy voisi olla esimerkiksi vaikka sieni-infektio.

Tai sitten koira on vain sellainen koira.

Kuolan määrästä voi jo päätellä jotain. Koirat erittävät paljon sylkeä puhdistaessaan esimerkiksi poikuettaan.

Niin.. Tuli vielä mieleen että jos siinä kohtia on luoni, se kannattaa tarkastuttaa tai jopa poistatuttaa vaikka se ei huolestuttavalta näyttäisikään.

Vahvistan tuon.

Kannattaa olla tarkkana. Satuin näkemään vakuuttavan telskuohjelman, jossa syövän haistokyky taisi tulla todistetuksi. Esimerkkinä yhdellä koiralla oli ollut sama vika. Nuoli emäntänsä säärtä aivan villinä kunnes luomi irtosi. Estelykään ei auttanut, aina nuolemaan kun silmä vältti. Todettiin melanoomaksi.

Kaikilta koirilta ei kuulemma onnistu ilman koulutusta.

Vierailija
syytinki
Nuoli emäntänsä säärtä aivan villinä kunnes luomi irtosi. Estelykään ei auttanut, aina nuolemaan kun silmä vältti. Todettiin melanoomaksi.

Viimeksi, kun meillä oli koira, se aina juoksi nuolemaan minun naamaa, kun yletti.

Enhän minä mikään kaunis ilmestys ole, mutta...

Uusimmat

Suosituimmat