Autofellatio mihet vs. naiset

Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007

Töissä porukalla sattui olemaan tylsää ruokatauolla joten päättivä sivistää sitten itseään autofellaatio kuvilla tälläkertaa. Asiahan ei sinänsä ole mitenkään ihmeellinen mutta sen huomasin että vain 1/50 kuvasta oli naisen ja loput miehen/transun. Tuo asia jäi kaivertamaan mieltä miksi naiset ovat tässä asiassa vähemmistössä? Eläinkunnanpuolella autofellatio on kuitenkin peseytymistä eikä niinkään nautinnon (ilmeisesti) vuoksi tapahtuva riitti.

toisen polven pilkkuvirhe

Sivut

Kommentit (22)

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

...kuinka monta sellaista naista tiedät, jotka ylettyvät kielellään sinne? Edes minä en yllä, ja minä sentään olen notkea. Miehellä on se strateginen ulkoinen etu tässä asiassa.

No, sitä varten miehet ylipäänsä ovat olemassa.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005
sinnipirtti
Harva myöntää harrastavansa autofellatiota ja vielä harvempi tietää.

Ei tarvitse kysyä sillä sanalla. Voi kysyä onko niin notkea että ylettyy kielellä edes napaan.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija
Pikku Gen
...kuinka monta sellaista naista tiedät, jotka ylettyvät kielellään sinne? Edes minä en yllä, ja minä sentään olen notkea. Miehellä on se strateginen ulkoinen etu tässä asiassa.

No, sitä varten miehet ylipäänsä ovat olemassa.

Toisaalta alienin, voisi syrjäyttää mahdollisesti tikkarilla, se saattaisi kuvata genin mielenmaailmaa paremmin.

Vierailija

Sananmukaisesti naisille lienee sinänsä mahdotonta autofellaatio. Tai sitten pitää olla jotenkin poikkeuksellisesti muodostunut nainen kyseessä.

Vierailija

Ei se kyllä ole. (Eh eh pr0n ;D)

Ihan varmasti jotkut pystyvät, ei vaan enää kauheesti...
Tietokoneet kangistaa ;D

E: PERKELE! Tommonen sanoilla vääntely ei oo kivaa...
Oikea muotohan on "AutoCunnilingus". DD

jepajee
Seuraa 
Viestejä22001
Liittynyt29.12.2009

Itse ainakin runkkaan! Kivaa että heteroillekkin annetaan mahdollisuus tulla ulos kaapista niin nämä konservatiiviset peniskateutta kärsivät mamukriitikotkin pääsevät toteuttamaan itseään.

En itse asiassa edes lähde baariin ilman vempulan vitkaamista, sen verta kauheisiin tilanteisiin olen täysin pussein rynnännyt, että jotain pitää oppia tai päädyn elättämään rumia muksuja joille on turha yrittää opettaa aakkosia.

Mitä sanoo wiki?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Itsetyydytys

Vierailija

Kato jeeskin tuli kivenkolostaan esille kun puhuttiin hänelle tutuista asioista. Etsippä vielä iloksesi sieltä internetin syövereistä mitä se autofellaatio tarkoittaa. Varmasti tuttu termi tuollaiselle masturbaation "conosseurille".

jepajee
Seuraa 
Viestejä22001
Liittynyt29.12.2009
iileskotti
Kato jeeskin tuli kivenkolostaan esille kun puhuttiin hänelle tutuista asioista. Etsippä vielä iloksesi sieltä internetin syövereistä mitä se autofellaatio tarkoittaa. Varmasti tuttu termi tuollaiselle masturbaation "conosseurille".

Tai jos sä painaisit tota linkkiä (vaikka wiki ihan P* saattaneekin kaltaisesi älykön mielestä olla)

Mutta joo. Mamu-kriitikoista ei saa piirrellä karikatyyrejä tai ne suuttuu Se kävi taas selväksi.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Sitä voi miettiä, haluaisiko nainen olla kykenevä moiseen. Jos olisin nainen, tuommonen olis just yks viimesiä asioita mitä haluisin tehrä.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Vierailija
Saw
Sitä voi miettiä, haluaisiko nainen olla kykenevä moiseen. Jos olisin nainen, tuommonen olis just yks viimesiä asioita mitä haluisin tehrä.

Noh, ihanko viimeisiä ? Oman klitoriksen nuoleminen ja mahdollisen nautinnon saaminen, kuin loputtomat skennaariot, joissa vain kärsit ja koet nolostumisen epätoivon tunteita loputtoman mahdollisuusmielikuvitusketjujen erillaisten härveliäiden raiskaamana. AUTOCUNNINLINGUS TÄNNE

Vierailija

Mikäs aihe tämä on?

Ihan on "Maukkamainenen" meininki.

Onkos nyt kaikki palstan tuhmikset kokoontumassa samaan ketjuun?

ps: Rekkakuskin voi nyt sitte bannia. Siihen hakuketjuun ei voinu enää lisätä, kun oli lukko pätkähtänyt.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat