sarjakuvastrippi hakusessa

Seuraa 
Viestejä169
Liittynyt18.2.2010

Onko jollain/pystyykö linkkaamaan tähän muistaakseni G. Larsonin sarjakuvastripin, jossa kuvataan evoluution taantumista?

Kuvassa ui kala, jonka syö isompi kala, jonka taas syö edellistä isompi kala. Suurimman kalan perässä on pieni rähjäinen kala, jolla on turbaani päässä ja TNT-vyö.

Pahoittelut, että kyselen tätä vähän väärässä poolissa, mutta se kuva on aivan mainio...

Vastaukset on siellä mistä ne löytää

Kommentit (6)

Juppejänis
Seuraa 
Viestejä504
Liittynyt17.5.2007

Minäkin olen Gary Larsonini lukenut, mutta en muista koskaan nähneeni häneltä tuollaista kuvaa, joten jos sen joku löytää, niin kiinnostaisi.

Oletko varma, että kyseessä on Larsonin kuva? Tuo turbaani ja TNT kuulostaa kovasti liian poliittiselta hänelle, ellei sitten kyseessä ole joku ihan alkuaikojen työ, jolloin tyyli ja teemat olivat vielä hakusessa.

vihertaapero
Seuraa 
Viestejä6081
Liittynyt7.3.2006

Oma veikkaukseni on että joku muu kuin Larson olisi piirtänyt samalla tyylillä oman näkemyksensä.

Konsta: ...joten jäähdytysvesi on varmasti erittäin korkeaktiivista.
Brainwashed: En tosiaankaan pidä itseäni minään asiantuntijana...

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
vihertaapero
Oma veikkaukseni on että joku muu kuin Larson olisi piirtänyt samalla tyylillä oman näkemyksensä.

Olen samaa mieltä. Olen pitkäaikainen Gary Larson -fäni, enkä muista koskaan nähneeni moista Larsonin tuotetta. Hän ei ole tainnut koskaan tehnyt poliittisesti kantaa ottavia pilakuvia.

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Occipitale
Seuraa 
Viestejä169
Liittynyt18.2.2010

Joo, google on kaluttu eri hakusanoilla, eikä sieltä löytynyt kuvaa.

Näin stripin joskus useita vuosia sitten, enkä todellakaan ole varma oliko se Larsonin. Tyylillisesti kyllä muistutti sitä mutta tosiaan toi poliittinen kantaaottavuus ei ole tyypillistä Larsonille.

Pistän kyllä tänne sen jos jostain löydän

Vastaukset on siellä mistä ne löytää

Uusimmat

Suosituimmat