Palstan uskovaiset pitää tiäristä kansallissankarina

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

En ole jeesuksen korvike, tosin olen ajatellut monesti perustaa oman uskonlahkon millä saisin hölmöiltä rahat kerättyä.

Olis paljon morsiammiakin kuin kaikki kivat uskistyttöset olisi läsnä.

Jos kuitenkin näätte joku kaunis aamu tiäriksen kuvain paistuneena paahtoleipään lupaudun sitten jeesuksen korvikkeeksi 100 prosenttisesti. Eka tietenkin pitää tulla viesti taivaassa asuvilta tontuilta, että kaikki on uskottavaa.

Lupaan maksaa osinkoa sitten jos hyvä bisnes.

Kommentit (7)

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005

Tämä oli kohtuullisen omituinen keskustelunavaus. Jopa tämän palstan mittapuun mukaan aika pitkällä kokemuksellani. Onnittelut siitä.

PS. Vatkain paljasti eilen minulle likaisia yksityiskohtia tiäriksen siviiliminästä, joilla kiristämällä voinkin sitten haalia nuo ideoimasi busineksen tuotot itselleni. Hähähää.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Vierailija

Kosh kirjoitti:
"PS. Vatkain paljasti eilen minulle likaisia yksityiskohtia tiäriksen siviiliminästä, joilla kiristämällä voinkin sitten haalia nuo ideoimasi busineksen tuotot itselleni. Hähähää."

Mitään tämän korkeatasoisempaa kommenttia ei Koshilta ole tiedefoorumilla aikoihin kuultukaan…

Epic
Seuraa 
Viestejä2174
Liittynyt16.5.2009

Tieris on Jumala, Piste. Ei mitään keskustelua, ketju lukkoon ja heti! Tieris is the god, no more is needed!

Ehdin ennen lukkoa, jalallalalalei! Allah is great!

Nyt kävi näin.

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005
Tarkkailija
Kosh kirjoitti:
"PS. Vatkain paljasti eilen minulle likaisia yksityiskohtia tiäriksen siviiliminästä, joilla kiristämällä voinkin sitten haalia nuo ideoimasi busineksen tuotot itselleni. Hähähää."

Mitään tämän korkeatasoisempaa kommenttia ei Koshilta ole tiedefoorumilla aikoihin kuultukaan…

Hei Tarkkailija!

Suustasi tipahti paskaa, ilmeisesti koska tarkkaavaisuutesi on aika kehno. Olisit voinut hukata sen. Onneksi satuin huomaamaan ja poimin sen talteen. Tuossa yllä se on, ole hyvä.

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005
petsku
Missä ilmoittaudutaan tieriksen opetuslapseksi?

Ratamokatu 2, Raisio. Arkipäivisin klo 09.00 - 15.00. Ei puhelimitse.

petsku
Seuraa 
Viestejä1473
Liittynyt6.6.2009
Kosh
petsku
Missä ilmoittaudutaan tieriksen opetuslapseksi?

Ratamokatu 2, Raisio. Arkipäivisin klo 09.00 - 15.00. Ei puhelimitse.

Toivoin kyllä verkkolomaketta.

Uusimmat

Suosituimmat