Mitä olette mieltä tämmösestä innovaatiosta

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Näin syntyy Ahdettu A-T8.0

1.Otetaan generaattori joka tuottaa 400kw pyöriessään 1500 rpm jonka nimellinen vääntömomenttin tarve on 10 000Nm

2.tähän kiinnitetää Planeettavaihtesto 1:60 jossa tehon häviö on 3%

Näitä kahta osaa pyörittämään tarvitaan moottori joka tuottaa vääntö momentiksi 10 300Nm ja kierroksia pitäisi saada ulos 25rpm. Tähän käytämme 7 sylinteristä hydrauliikkamoottoria jonka kierros tilavuus on 4000cm3. Kun ajamme kyseistä moottoria173bar paineella ja hydraulinestetä virtaa 100l/minutissa saamme aikaiseksi 25rpm ja momentiksi saadaan 11 116Nm.

Hydrauliikkamoottoria käytämme sähkömoottori(29Kw) käyttöisellä hydrauliikkakoneikolla joka tuottaa 173bar paineen ja tilavuusvirraksi100 l/min.

Tälläisiä kokonaisuuksia kun laitetaan kaksi rinnakkain 6m kuljetuskonttiin. Tämän lisäksi tarvitaa sähköpääkeskus josta saadaan sähkö hydraulikoneikoille ja yleiseen käyttöön.

Ahdetun A-T8.0 käynnistys
1. Ajetaan generaattori nro.1 ylös 30Kw etanoli käyttöisellä polttomoottorigeneraattorilla.
2. Käynnistetään generaattori nro.2:den hydraulikoneikko sähköpääkeskuksesta saatavalla sähköllä
Sammutetaan 30Kw polttomoottorigeneraattori ja samalla kytketään generaattori Nro.1 ottamaan tarvitsemansa virran sähköpääkeskuksesta.
3. Näin meillä on 742Kw tuottava täysin päästötön voimalaitos joka voidaan siirtää vaikka jumalan seläntaakse!
4. Kapitalistit ja ihmisten riistäjät voivat suksia vittuun ydinvoimaloineen ja tehtaineen me siirrymme olemisyhteiskuntaan.

"Jos jollain on joku kaava tai väite mikä näyttää ettei tämä toimi olkaa ystävällisiä ja kertokaa se minulle niin yritän ratkaista siitä syntyvän ongelman.
HUOMIO! HUOMIO!
En kuitenkaan ole lähtenyt tekemään tästä mitään ikiliikkujaa joten kuluvien komponentien ja laakerien vaihdot ovat täysin normaaleita toimia jopa niissä luotettavissa diesel,kaasu,vesi,tuuli ja ydinreaktio toimisissa voimalaitoksisa/generaatoreissa".

12.4-2010

Sivut

Kommentit (63)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26870
Liittynyt16.3.2005
Antti-Tapio
Näin syntyy Ahdettu A-T8.0

1.Otetaan generaattori joka tuottaa 400kw pyöriessään 1500 rpm jonka nimellinen vääntömomenttin tarve on 10 000Nm




Teho on momentin ja kulmanopeuden tulo. 400 kW:n generaattori tarvitsee 1500 rpm nopeudella 2600 Nm + häviöt (n. 5 %) eli 2700 Nm.

2.tähän kiinnitetää Planeettavaihtesto 1:60 jossa tehon häviö on 3%

Näitä kahta osaa pyörittämään tarvitaan moottori joka tuottaa vääntö momentiksi 10 300Nm ja kierroksia pitäisi saada ulos 25rpm.




Vaihteistossa teho, eli momentin ja kulmanopeuden tulo pysyy vakiona (pl. häviöt). 1:60 ylennysvaihteen hitaampi puoli vaatii 60 kertaisen momentin. Hydraulimoottorilta vaadittaisiin siis 170 kNm.

Tähän käytämme 7 sylinteristä hydrauliikkamoottoria jonka kierros tilavuus on 4000cm3. Kun ajamme kyseistä moottoria173bar paineella ja hydraulinestetä virtaa 100l/minutissa saamme aikaiseksi 25rpm ja momentiksi saadaan 11 116Nm.

Hydrauliikkamoottoria käytämme sähkömoottori(29Kw) käyttöisellä hydrauliikkakoneikolla joka tuottaa 173bar paineen ja tilavuusvirraksi100 l/min.




Tinattuamme vehkeen kasaan, palaamme hetken kiroilun jälkeen kirjoituspöydän ääreen. Muutaman yrityksen jälkeen toivottavasti opimme jotain oleellisia ikiliikkujasuunnittelussa tarvittavia totuuksia.

Vierailija

Generaattorin rinnalle olipa se miten kokoinen tahansa kannattaisi asentaa vauhtipyörä, siis semmoinen ylimitoitettu, koska kuorma vaihtelee mutta moottorin ominaisuudet eivät ja kuorma olisi tasainen.

Vierailija

Elikkä autocad valehtelee,sekä myös planeetta vaihteita valmistavat yritykset tiedottaessaan että heidän vaihteistot hukkaavat vain 3% tuulivoima turbiinin tuottamasta vääntö momentista
mutta kiitos näistäkin mielipiteistä vaikka eivät ne ole omianne vaan kirjoista ulkoa opittuja kaavoja. Joita Serniläiset ovat parasta aikaa kumoamassa.
Totuus on niin kauan totuus kunnes joku kertoo paremman totuuden

Vierailija

Tinattuamme vehkeen kasaan, palaamme hetken kiroilun jälkeen kirjoituspöydän ääreen. Muutaman yrityksen jälkeen toivottavasti opimme jotain oleellisia ikiliikkujasuunnittelussa tarvittavia totuuksia.[/quote]


HUOMIO! HUOMIO!
En kuitenkaan ole lähtenyt tekemään tästä mitään ikiliikkujaa joten kuluvien komponentien ja laakerien vaihdot ovat täysin normaaleita toimia

Vierailija

Niinkuin Neutroni sanoi, tarvitaan 1:60 -vaihteiston toisessa päässä se 60x suurempi vääntömomentti.

Siinä menee metsään, että oletat 1500rpm laskevan 25rpm ja vääntömomentin säilyvän ennallaan.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26870
Liittynyt16.3.2005
Antti-Tapio
Elikkä autocad valehtelee,sekä myös planeetta vaihteita valmistavat yritykset tiedottaessaan että heidän vaihteistot hukkaavat vain 3% tuulivoima turbiinin tuottamasta vääntö momentista



Vaihteisto hukkaa 3 % energiasta, joka sen läpi menee. Vääntömomentti muuttuu välityssuhteen mukaan aivan normaalisti, ja päälle tarvitaan vielä se 3 % öljyjä vatkaamaan.

mutta kiitos näistäkin mielipiteistä vaikka eivät ne ole omianne vaan kirjoista ulkoa opittuja kaavoja.



Mekaniikan perusta ei todellakaan ole mielipideasia.

Joita Serniläiset ovat parasta aikaa kumoamassa.



Eivät he tee ikiliikkujia tai energiaa tyhjästä synnyttäviä vaihteistoja, vaan hiukkasfysikaalisia kokeita. Mitä he ikinä löytävätkään, ei tule kumoamaan klassista mekaniikkaa koneteknisissä sovelluksissa.

Totuus on niin kauan totuus kunnes joku kertoo paremman totuuden



Hyvä, ymmärrät luonnontieteenfilosofian oleellisimman asian. Mutta ei kannata luulla, että koneenrakennus ilman konetekniikan alkeisopintoja on tie parempaa totuuteen.

Antti-Tapio

En kuitenkaan ole lähtenyt tekemään tästä mitään ikiliikkujaa joten kuluvien komponentien ja laakerien vaihdot ovat täysin normaaleita toimia



Ikiliikkuja on määritelmänsa mukaan kone, joka tuottaa energiaa tyhjästä. Eli juuri se mitä olet tekemässä. Toiminnan ikuisuus tai huolto-ohjelman yksityiskohdat eivät ole oleellisia.

Vierailija

Siinä menee metsään, että oletat 1500rpm laskevan 25rpm ja vääntömomentin säilyvän ennallaan.[/quote]


Noniin nyt päästiin pureutumaan asiaan ei mitään kaavoja vaan se missä tämä suunnitelma menee perseelleen.

selittäkää tyhmälle tämä .laitan akseliin kiinni 660 hampaisen rattaan ja toiseen akseliin laitan kiinni 11 hampaisen niin tässä tapahtumassa menetän 660 hampaisella rattaalla olevasta vääntö momentista joka on 10 000 T/Nn eli tämä kahden rattaan yhdistäminen vie vääntö momentista 93.8% ja akseli jossa on kiinni 11 hampainen ratas vääntää enään 166.666 Nm?

Vierailija
Denzil Dexter
Laite toimii todella hyvin. Kannattaa marssia kauppaan ja ostaa komponentit (huomaa vielä, ettei tämä kommentti sisällä yhtään ulkoa opeteltua kaavaa).



Olisin odottanut neuvoja ennemmin kuin vittuilua kun täällä tuntuu olevan enemmänkin mensalaisia .
varsinkin tuohon 660 hampaisen ja 11 hampaisen rattaan yhditämisestä johtuvaan yli 90% väänto momentin häviöön?

Vierailija
Antti-Tapio
Denzil Dexter
Laite toimii todella hyvin. Kannattaa marssia kauppaan ja ostaa komponentit (huomaa vielä, ettei tämä kommentti sisällä yhtään ulkoa opeteltua kaavaa).



Olisin odottanut neuvoja ennemmin kuin vittuilua kun täällä tuntuu olevan enemmänkin mensalaisia .
varsinkin tuohon 660 hampaisen ja 11 hampaisen rattaan yhditämisestä johtuvaan yli 90% väänto momentin häviöön?



Samaan aikaan pienempi ratas pyörii 60 kertaa lujempaa. Hammasrattaassa siirtyy työ, ja työ on voima kertaa matka. Siinä vaihdetaan vääntöä nopeudeksi ja nopeutta väännöksi. Mitään ei varsinaisesti häviä.

Samalla työllä työntää kevyempää laatikkoa pitemmälle, siis kun vääntö on pienemmässä rattaassa pienempi niin se pyörii useamman kierroksen.

Denzil Dexter
Seuraa 
Viestejä6665
Liittynyt7.8.2007
Antti-Tapio
Denzil Dexter
Laite toimii todella hyvin. Kannattaa marssia kauppaan ja ostaa komponentit (huomaa vielä, ettei tämä kommentti sisällä yhtään ulkoa opeteltua kaavaa).



Olisin odottanut neuvoja ennemmin kuin vittuilua kun täällä tuntuu olevan enemmänkin mensalaisia .
varsinkin tuohon 660 hampaisen ja 11 hampaisen rattaan yhditämisestä johtuvaan yli 90% väänto momentin häviöön?



Eikös tuo ollut hyvä neuvo?
Välityksiä vaihtaessasi vääntömomentti muuttuu välityksen suhteessa (+häviöt rattaista). Esimerkiksi jos pyörität 660-hampaisella 11-hampaista, vääntömomenti putoaa 1/60-osaan. Toisin sanoen 98.3% vääntömomentista häviää. Momentin ja pyörimisnopeuden tulo säilyy samana jos häviöitä ei ole.

Vierailija

Ikiliikkuja vaatii energian siirron hyötysuhteeksi 100% tai enemmän. Välityksillä ei voi parantaa hyötysuhdetta vaan ne aina tuottavat hukkaa eli heikentävät hyötysuhdetta, eli ei voi toimia.

Mutta jos olet varma asiastasi niin rakenna se ja todista niin saat nobelin..

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26870
Liittynyt16.3.2005
Antti-Tapio

selittäkää tyhmälle tämä .laitan akseliin kiinni 660 hampaisen rattaan ja toiseen akseliin laitan kiinni 11 hampaisen niin tässä tapahtumassa menetän 660 hampaisella rattaalla olevasta vääntö momentista joka on 10 000 T/Nn eli tämä kahden rattaan yhdistäminen vie vääntö momentista 93.8% ja akseli jossa on kiinni 11 hampainen ratas vääntää enään 166.666 Nm?



Palautetaan mieliin, mitä (vääntö)momentti tarkoittaa. Se on voiman ja "voiman varren", mikä ympyrän tapauksessa tarkoittaa säteen tulo. Sen pitäisi olla arkijärjelläkin selvää, että samalla voimalla saa enemmän momenttia panemalla vaikka räikkään jatkovarren. Vastaavasti, jos tunnemme momentin ja hammaspyörän säteen, voimme laskea voiman, jolla kehällä oleva hammas työntää toisen hammaspyörän hammasta. Jos tuo 660 hampainen pyörä on modulia 1 (unohdetaan reaalisten materiaalien kestorajat), sen säde on 330 mm. Jos momentti on se 10000 Nm, voima kehällä on 10000 Nm/0,33 m = 30000 N.

Erään mekaniikan peruslain mukaan voima aiheuttaa samansuuruisen vastavoiman. Niinpä tuo sama 30000 N:n voima vaikuttaa sen 11 hampaisen pyörän kehällä. Mutta sen säde onkin paljon pienempi, vain 0,055 m. Momentti on 30000 N * 0,055 m = 1700 N. Vastaavasti pieni ratas pyörii 60 kertaisella nopeudella.

Vierailija

Joo pitää hommata rattaat ja käydä mittauttamassa tehomittaus penkissä. Että paljonko sieltä nopeemmin pyörivältä akseliltä irtoaa vääntöä. ennen kuin rupean katselemaan generaattoria.

mutta kiitoksia näistäkin oli jo paljon apua

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat