Facebook

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Miten saan tehtyä erilliset listat ystävistä, tovereista ja hyvänpäiväntutuista?
Tahtoisin säätää ketkä näkevät mitäkin puolia profiilistani.

Sivut

Kommentit (126)

jepajee
Seuraa 
Viestejä22001
Liittynyt29.12.2009

Just poistin profiilini. Veikkaan että on vihaisia katseita tiedossa ja monet hyvänpäivän tutut ikuisesti vihaisia.

Siksi poistin profiilini. On aivan järkyttävää miten se vaikuttaa ihmisiin. Mua ei sen lisäksi kiinnosta tietää haluaako joku kiduttaa pedofiilejä, tai onko joku roturealisti.
Hymyillään kun tavataan.. Tai sitten ei.

Agakonna
Seuraa 
Viestejä32
Liittynyt30.12.2009

Minäkin suljin tilini muutama viikko sitten. Vai miten tilin oikein voi "poistaa"?
Menetin täysin kiinnostukseni moiseen palveluun muutamien tai oikeastaan hyvin monien epäkohtien takia. Ainoa asia joka jäi edes vähän kaipaamaan on "kaverit", jotka suurella todennäköisyydellä yrittävät saada minua vieläkin sinne takaisin, mutta ainakaan työnantaja ei saa minusta tietoja Facebookista.

Minkä nuorena oppii, se vanhana haittaa!

Esitetyt väittämät ovat kirjoittajan omia näkemyksiä, ellei toisin ole mainittu. Kirjoittaja ei ole vastuussa esitettyjen väittämien oikeellisuudesta.

Vierailija

Ei ole eikä tule naamakirjaa.
Kaverilla vasta tuli lihava riita naisystävän kanssa, kun emäntä oli löytänyt facebookista entisten tyttoystävien nimiä kaverilistalta. "Siis vieläkin olet pitänyt yhteyttä ja kirjoitellut sen xxxx: kanssa, jne."
Sama olisi edessä mullakin, jos kaverilistalle ilmestyisi noita naisystävien nimiä.
Jokunen muukin luottamuksellinen ystävyyssuhde saattaisi kariutua jos tietäisivät minun olevan yhteydessä "omiin
vihamiehiinsä".
Ei ihmisten tarvi tietää ketä minä tunnen ja ketä en.

jepajee
Seuraa 
Viestejä22001
Liittynyt29.12.2009
Wiljam Shakes beer
Ei ole eikä tule naamakirjaa.
Kaverilla vasta tuli lihava riita naisystävän kanssa, kun emäntä oli löytänyt facebookista entisten tyttoystävien nimiä kaverilistalta. "Siis vieläkin olet pitänyt yhteyttä ja kirjoitellut sen xxxx: kanssa, jne."
Sama olisi edessä mullakin, jos kaverilistalle ilmestyisi noita naisystävien nimiä.
Jokunen muukin luottamuksellinen ystävyyssuhde saattaisi kariutua jos tietäisivät minun olevan yhteydessä "omiin
vihamiehiinsä".
Ei ihmisten tarvi tietää ketä minä tunnen ja ketä en.

I stand in awe of your words

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009
Wiljam Shakes beer
Luin eksän hallussa olleesta naisten lehdestä, että kannattaa hankkia mies, jolla on terveet suhteet entisiin naisiin. Yhteydenpitoa tulee olla exnaisiin, ja yhteyden tulee olla positiivishenkistä.

Uskaltaako joku nainen elää toisin kuin naistenlehdissä neuvotaan?

Itse lähettelemme kuumia seksiviestejä exän kanssa. Palasimme siihen tilaan puolen vuoden mykkäilyn jälkeen.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Heksu
Seuraa 
Viestejä5463
Liittynyt16.3.2005
lecithin
Miten saan tehtyä erilliset listat ystävistä, tovereista ja hyvänpäiväntutuista?
Tahtoisin säätää ketkä näkevät mitäkin puolia profiilistani.

Valitse vasemmalta "Kaverit" ja siinähän se lukee heti ensimmäisenä oikealla ylhäällä, "Luo lista". Sen jälkeen voit valita oikealta ylänurkasta Käyttäjätili -> Yksityisyysasetukset ja voit muokata kunkin asetuksen kohdalta yksityisyysasetuksia lukkoa painamalla.

Mitä facebook-fobiaan tulee, rehellisten ihmisten tuskin tarvitsee olla huolissaan sosiaalisesta mediasta. Ainakin minusta tuntuu, että jos jotain kiinnostaa penkoa puisevaa elämääni niin siitä vaan.

sinnipirtti
Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007

Niin tili on hyvä poistaa jollei voi suorittaa itsesensuuria kirjoituksilleen tai mitä testejä tekee. Sama homma se on foorumeilla kirjoitellessa. Entäs jos pomo saa nimimerkkisi selville.

Tuo edellä ollut kaverikuppikunta esimerkki oli niin loistava siinä mielessä ettei ihmiset uskalla elää omaa elämää netissä saati sitten irl. Pitää olla pelossa että joku suuttuu kun liikkuu "väärissä" piireissä. Toiset pitää ottaa huomioon mutta toisten pitää myös. Aivan kuin elettäisiin peruskoulu iässä.

Itselle on myös tullut vihamielisiä viestejä omista kevereistani fb:ssä. Olen heille todennut vain että se on heidän (yhteydenottajan) ongelma ja eipä kukaan ole poistunut saati sen kummemmin asian tiimoilta ollut yhteydessä. Muuten kyllä on juttua riittänyt ko. Henkilöiden kanssa.

Ei se elämä niin vakavaa ole ja kuolleisuus on tilastojen mukaan vieläkin 100%.

toisen polven pilkkuvirhe

Vierailija

Minä mielelläni repäisisin itseni eroon koko jutskasta myös, mutta tiedän jo etukäteen, että sen jälkeen olen totaalisesti outsider kaikesta. Nykyään ei enää mitään sähköpostikutsuja tai tekstiviestejä lähetetä esim illanvietoista yms vaan menoista on alettu sopia facebookissa. Joskus toisaalta taas kaikkeen kyllästyneenä mietin, että mitä sitten. Enpä taitaisi lopulta menettää mitään.

Liityin aikoinaan tajuamatta koko systeemiä ja onhan se ajan kanssa myös hieman muuttanut muotoaan. Nyt, kun koko juttu alkaa rasittaa, niin siitä on tavallaan tullut riippuvaiseksi. Aika moni alkaa olla kypsä ko sivustoon.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Aika monella paukkuu Facebookissa ystäväraja. Täytyy tehdä useampi Lärvistili, jotta voi kaveerata kaikkien kaverien kanssa.

Käsittämättömän pieni kaverien maksimimäärä Lärviksessä! Itse en tuon rajoituksen takia ko. palvelua käytä! Siks sori kun oon joutunut heittämään kaveripyyntönne emailin roskikseen.

Eli 5000 on se limiitti. Eihän sinne mahdu edes kaikki tiede-foorumilaiset.

Heksu
Seuraa 
Viestejä5463
Liittynyt16.3.2005
Saw
Eli 5000 on se limiitti. Eihän sinne mahdu edes kaikki tiede-foorumilaiset.

Itse pidän facebookkikaverin kriteerinä sitä, että olen ollut ko. hlö:n kanssa henkkoht. tekemisissä naamakkain.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009
Heksu
Itse pidän facebookkikaverin kriteerinä sitä, että olen ollut ko. hlö:n kanssa henkkoht. tekemisissä naamakkain.
Kauheen vanhanaikaista. Onhan jo vuosikymmenen ajan moni aviopari kohdannut ensi kertaa vasta häissään.

Online-ystävät ovat tärkeämpiä kuin naamakkain tavatut ihmiset.

Heksu
Seuraa 
Viestejä5463
Liittynyt16.3.2005
Saw
Heksu
Kauheen vanhanaikaista. Onhan jo vuosikymmenen ajan moni aviopari kohdannut ensi kertaa vasta häissään.

Online-ystävät ovat tärkeämpiä kuin naamakkain tavatut ihmiset.

Se on makuasia, sanos koira ku muniaan nuoli.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat