Keksi hauskempi, uudenlainen ilmaisu, vaikka pieni tarina!

Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Baal 2008 j.K.r: "Tummaihoinen mies lämpimästä maasta jolla on kikkarat hiukset kysyy tuotetta X" "Hän on asiakas, vastaa vanhempi myyjä"

-

Kommentit (10)

Vierailija
baal1984
Baal 2008 j.K.r: "Tummaihoinen mies lämpimästä maasta jolla on kikkarat hiukset kysyy tuotetta X" "Hän on asiakas, vastaa vanhempi myyjä"

Kikkarahiuksinen lämmin maa on kieltämättä ainakin minulle uudenlainen ilmaisu.

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Sanankäänteissään sukkela sivari sietää soimaamista.
Vappuaamuna virkeyden viimassa vihdoin viilettää voin.
Kupin kumoamista kaihdoin. Selvänä siis saan sopertaa.
Kas kirjoitan kuitenkin keksimälläni keinolla kauniin kertomuksen kaunokaiselleni.

Kiitokset kovasti kivasta kokoontumisesta kevään korvalla.
Hiukseva himotar hempeilytti haikean hirven heräämään huomiseen. Kaiketi X:n X:ssä kakkua kannan kylän kaunottarelle. Vilinä vain viipyy vierasmajastani vaatien vihdoin vierasta vaikeudet voittaen viipymättä viilettämään vuokseni. Kevään korvalla kaihtamatta koko-naista kysymystä. Liikenisikö X:llä lorujani loistaen lentää laskemaan? Kävelyä kauniissa kevätsäässä koetan kavalasti koettaa.

-

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Kun jäyhä suomalainen mies 1970-luvulla pisti naisensa aisoihin oli vaimo nyrkin ja hellan välissä.

Kun insinööri on naisensa tossun alla 2010-luvulla hän on nyrkin ja induktiolieden välissä.

Kun nykymies somalimies pistää miehettärensä aisoihin Suomessa, on nainen tällöin nyrkin ja nuotion välissä.

-----------------------------------------------------------------
Metromatkan synonyymi?

On luokkaretki.

Herrat jäävät Kulosaaressa, Narrit Itä-Keskuksessa ja ahtaajat vuosaaressa.

-

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Ilmeisesti osa Helluntailaista on isänmaallisempia kuin laumasta erkaantunut katkeroitunut hylkiösivari: http://www.netmission.fi/fi/index.php?show=messages&tid=16868

Tarvitaan oma -mission.fi sivusto minun kaltaisille Wannabenörteille..

http://www.nerdmisson.fitai jossa julisteena olisi Uncle Samin* sijaan
nörtti osoittamassa sormella: Nerd Wants you!

*http://www.google.fi/search?q=uncle+sam+army&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=...

-

Vierailija
Korpi
Pysyisit vaan niissä sivarijutuissa.

Älä yllytä, baal on avannut aiheesta 36 ketjua. Muutamaa ketjua lukuunottamatta niihin on tullut vastauksia pari kappaletta.
Parempi vaihtoehto voisi olla jos tyytyisi vain lukemaan muiden juttuja jos on pakkomielle jankuttaa jostain idioottimaisesta aiheesta, joka ei ketään kiinnosta.

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008
fenomenologi
Korpi
Pysyisit vaan niissä sivarijutuissa.

Älä yllytä, baal on avannut aiheesta 36 ketjua. Muutamaa ketjua lukuunottamatta niihin on tullut vastauksia pari kappaletta.
Parempi vaihtoehto voisi olla jos tyytyisi vain lukemaan muiden juttuja jos on pakkomielle jankuttaa jostain idioottimaisesta aiheesta, joka ei ketään kiinnosta.

NO myönnettäköön että sivaritrollailu tulee jättää taakse, koska en tosiasiallisesti tiedä olisinko armeijan käynyt jos mulla ei olis ollut noita henkisiä ongelmia. Provosoin aluksi ehkäpä osittain sen takia koska halusin saada selville mitä ihmiset sivareista ajattelevat.
Lopussa sivariketjuni olivatkin pelkkää loan heittoa.

Electric shadow
No minä keksin ihan uuden tarinan: GOI!

Mitä tämä tarkoittanee? God On I, huonolla enkglannin taidollani suomennettuna, Jumala minussa? Siis minä olen Jumala!

-

Vierailija
baal1984

NO myönnettäköön että sivaritrollailu tulee jättää taakse,

Kiitoksia jo etukäteen. Saman asian toisto on aika rasittavaa. Ei täällä varmaan kukaan ole kiinnostunut onko joku sivari vai ei.
Yhden asian julistaminen on naurettavaa touhua ja häiriköintiä.

Uusimmat

Suosituimmat