Naisten on lopetettava estrogeenin popsiminen

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tai sitten naisten on lopetettava estron syytäminen ympäristöön. Israelissa on tehty tutkimus, jossa miesten sperman laatu on heikentynyt 40% vuosikymmenessä.

"I would suggest that a concentration of estrogen in the water is a cause of change, Haimov-Kokhman says, noting that hormones in the ground come from both human and animal waste that reach the aquifer via sewage. "The ground is full of estrogen that produces estrogen-saturated fruits, vegetables and plants."

Syy on siis löydetty. Lopullisesti.

"A study published in Israel two years ago revealed that the high level of female hormones in a stream near Beit She'an, apparently originating from women swimmers who were taking birth-control pills, caused fish to develop female characteristics."

Nainen.

http://www.haaretz.com/hasen/spages/1084574.html

Sivut

Kommentit (67)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Emmä viitsi kun se helpottaa mun elämää niin kovin. Voidaan tehdä silleen, että miehet, joilla ruuti on vielä kuivaa, tekevät lahjoituksen ja sitten ei haittaa vaikka miehiä ei enää ole. Ihmiskunta kumminkin säilyy.

Hämmentää.

Vierailija

Niin, voihan ehkäisyn hoitaa myös niin, että mies syö estrogeenia.

Onko tuossa israelilaistutkimuksessa otettu huomioon ympäristömyrkkyjen vaikutukset sukupuolihormoneihin?
http://areena.yle.fi/video/861330
Tuossa dokkarissa (näkyy 28.4. asti) ongelmat löytyivät Kanadassa nimittäin sieltä suunnalta. Tyttöjä syntyi paljon enemmän kuin poikia yms. mukavaa.
Ja luulisin, että Israelissakaan noita myrkkyjä ei kovin paljon mietitä...

Saman tien voidaan kieltää sitten antibioottien, masennuslääkkeiden ja kipulääkkeidenkin syöminen.
http://www.tiede.fi/arkisto/artikkeli.php?id=1301&vl=2009

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
za-zen
Saman tien voidaan kieltää sitten antibioottien, masennuslääkkeiden ja kipulääkkeidenkin syöminen.

Kielletään samontein reilusti kaikki lääkkeet, lääkeaineet ja kemikaalit kun kerran tälle linjalle lähdetään! Sinne vaan, joutavaa myrkkyä. Kirjastosta saa sitäpaitsi erittäin kattavia yrttilääkintäoppaita...

Hämmentää.

Vierailija

Niin juuri, tuota tarkoitinkin.

Ei miesten sperman siittiöiden määrällä välttämättä ole mitään tekemistä ehkäisypillereiden kanssa.

------------------------------
Varoitus: tekstini saattaa silloin tällöin sisältää sarkasmia. Jopa ilman hymiöitä.

Vierailija
Vatkain
Emmä viitsi kun se helpottaa mun elämää niin kovin. Voidaan tehdä silleen, että miehet, joilla ruuti on vielä kuivaa, tekevät lahjoituksen ja sitten ei haittaa vaikka miehiä ei enää ole. Ihmiskunta kumminkin säilyy.

Mutta tässä on kysymys yksilön oikeuksista ja jos niitä selvästi rikotaan, niin mielestäni mm. minä olen oikeutettu korvauksiin. Tässähän naiset tietoisesti tekevät fyysistä vahinkoa miehille. Kyllä nämä pitää selvästi kieltää lailla, kuten tupakointikin.

Vierailija
Vatkain
Kielletään samontein reilusti kaikki lääkkeet, lääkeaineet ja kemikaalit kun kerran tälle linjalle lähdetään! Sinne vaan, joutavaa myrkkyä. Kirjastosta saa sitäpaitsi erittäin kattavia yrttilääkintäoppaita...

Näiden ongelmakohtien kanssa pitää tunnustaa lääkittyjen ihmisten jäte äärimmäisen vaaralliseksi ja se pitää käsitellä siten, että näitä myrkkyjä ei pääse ympäristöön.

Tuppu L 2.0
Seuraa 
Viestejä3156
Liittynyt25.5.2009
za-zen
Tyttöjä syntyi paljon enemmän kuin poikia yms. mukavaa.

Jos asia on näin, niin kannata estrogeenin lisäämistä juomaveteen.

Vielä muistutuksesa, ettei kunnon mies vaadi tasa-arvoa, vaan elää niillä korteilla jotka on annettu. Vain naiset kitisee vääryyttä, toivottavasti kukaan tämän foorumin mies ei sorru vastaavaan, muussa tapauksessa saa suosiolla kantaa aurinkovarjoa pikkurilli pystyssä.

Vierailija

^^Ongelma ei ole lääkkeitä käyttävien ihmisten jätteissä, vaan kehitysmaiden lääketehtaiden ja sairaaloiden olemattomissa turvatoimissa.

Miten niin naiset tekevät sen tietoisesti? Juuri linkitit tuota koskevan tutkimuksen tänne.

Ensin pitää tutkia, kumpi aiheuttaa sperman määrän pienentymisen, ympäristömyrkyt vai estrogeeni. Sitten vasta voi hutkia näitä miesten spermaa tuhoavia "tietoisia" naisia. On toki mahdollista, että kummatkin ovat syyllisiä. On myös mahdollista, että miesten omat elämäntavat vaikuttavat siihen. On myös mahdollista että äidin raskaudenaikainen tupakointi on siihen syyllinen.

Yksi tutkimus ei ole koko totuus asiasta.

JW
Mutta tässä on kysymys yksilön oikeuksista ja jos niitä selvästi rikotaan, niin mielestäni mm. minä olen oikeutettu korvauksiin.

Voi olla hieman vaikea perustella tuota oikeudessa, mikäli juuri sinun sperman määräsi on normaali. Tutki se ennenkuin hutkit.

Vierailija
Tuppu L 2.0
Vielä muistutuksesa, ettei kunnon mies vaadi tasa-arvoa, vaan elää niillä korteilla jotka on annettu.

On se tietysti näinkin, mutta ajattelevat miehet myös jakavat omat korttinsa. Siitä tietysti tippuu muruja näille kunnon miehillekin. Kunnon miesten sukupuutto on aina lähellä, jos ajattelevat miehet laiskistuvat. Taitaa olla aika taas heräillä pikkuhiljaa.

Tuppu L 2.0
Seuraa 
Viestejä3156
Liittynyt25.5.2009
za-zen
Voi olla hieman vaikea perustella tuota oikeudessa, mikäli juuri sinun sperman määräsi on normaali. Tutki se ennenkuin hutkit.

Sperman määrällä ei ole mitään tekemistä sen laadun kanssa. Voi olla vaikka kuinka paljon spermaa, ilman että siinä olisi yhtäkään elävää siittiötä.

Vierailija

^Siis tarkoitin tietenkin siittiöiden määrää, anteeksi lapsus. Siitähän tuossa israelilaistutkimuksessa oli kysymys.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
JW
Vatkain

Mutta tässä on kysymys yksilön oikeuksista ja jos niitä selvästi rikotaan, niin mielestäni mm. minä olen oikeutettu korvauksiin. Tässähän naiset tietoisesti tekevät fyysistä vahinkoa miehille. Kyllä nämä pitää selvästi kieltää lailla, kuten tupakointikin.

Entä minun oikeuteni käyttää ehkäisyvalmistetta? Entä niiden naisten oikeudet jotka tarvitsevat hormonikorvaushoitoa vaikkapa vaihdevuosiin? Tai akneen? Missä on heidän oikeutensa?

Hämmentää.

Vierailija
za-zen
^^Ongelma ei ole lääkkeitä käyttävien ihmisten jätteissä, vaan kehitysmaiden lääketehtaiden ja sairaaloiden olemattomissa turvatoimissa.

?

za-zen
Miten niin naiset tekevät sen tietoisesti? Juuri linkitit tuota koskevan tutkimuksen tänne.

Artikkeli oli vuodelta 2009. Eli asia on ollut jo vuoden kaikkien tiedossa, mutta mitään muutosta ei ole saatu.

za-zen
Yksi tutkimus ei ole koko totuus asiasta.

Ei tietenkään, mutta korvausvaatimusten laskuri on jo käynnistynyt. Riski on olemassa ja aihetodisteita löytyy jo.

Vierailija
Vatkain
Entä minun oikeuteni käyttää ehkäisyvalmistetta? Entä niiden naisten oikeudet jotka tarvitsevat hormonikorvaushoitoa vaikkapa vaihdevuosiin? Tai akneen? Missä on heidän oikeutensa?

Tottakai heillä on oikeus hoitoon, mutta se ei saa tapahtua muiden terveyden kustannuksella.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
JW
Artikkeli oli vuodelta 2009. Eli asia on ollut jo vuoden kaikkien tiedossa, mutta mitään muutosta ei ole saatu.

Kuten Za-zen tuossa sanoikin, se ei ole koko totuus. Ja kuten itsekin linkitit, e-pillerit eivät ole ainoa syy. Liekö edes vaikuttava syy?

Hämmentää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat