'Olet kaunis'...

Seuraa 
Viestejä3164
Liittynyt16.3.2005

Tällainen toteamus sähköpostiviestin otsikkona ja vastaanottajan etunimin ryyditettynä hivelee varttuneen tyttösen itsetuntoa varsinkin, kun kuvastin kertoo hieman toista.
Arvuuttelenpa nyt palstalaisilla: kuka ylisti kauneuttani modernin sanomansa otsikossa?

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija
Piru Naiseksi
Tällainen toteamus sähköpostiviestin otsikkona ja vastaanottajan etunimin ryyditettynä hivelee varttuneen tyttösen itsetuntoa varsinkin, kun kuvastin kertoo hieman toista.
Arvuuttelenpa nyt palstalaisilla: kuka ylisti kauneuttani modernin sanomansa otsikossa?

Mainostaja tai myyntimies. Veikkaan että osa jotakin markkinointisuunitelmaa. Jos näin niin jatkoa seuraa.

Vierailija

Abu-Papu Ugandasta, joka on juuri saanut useiden miljoonien perinnön ja jonka pitäisi nyt saada kauniin viehkeän suomalaisneidon avustuksella rahat turvaan Eurooppaan pientä maksua vastaan?

Vierailija
Piru Naiseksi

Nakuperformanssin järjestäjä, Hesarin toimittaja?

(Epäilin tuon "modernin" perusteella...)

Vierailija

Lompakostaan kannattaa pitää kiinni noin suoran hyökkäyksen alkuun jottei seuraava viesti ole: "raha ei tee onnelliseksi", Mutta koskaan ei voi olla varma ihmisestä ...

asdf
Seuraa 
Viestejä11066
Liittynyt16.3.2005
Vatkain
L'oreal. Koska olet sen arvoinen.

Miksei kukaan muuten ikinä vedä herneitä nenään tuosta mainoslauseesta? Eikö se ole vähän halventavaa, jos jossain on myynnissä L'oreal-tuote esim. hintaan 4,95 — koska olet sen arvoinen?

Vierailija
asdf

Miksei kukaan muuten ikinä vedä herneitä nenään tuosta mainoslauseesta? Eikö se ole vähän halventavaa, jos jossain on myynnissä L'oreal-tuote esim. hintaan 4,95 — koska olet sen arvoinen?

Mutta onhan se hauskaa, kun kuuluisat filmitähdet ja telkkarisarjojen päänäyttelijät julistavat illasta toiseen olevansa arvoltaan 4,95.

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005
asdf
Vatkain
L'oreal. Koska olet sen arvoinen.

Tätä mieltä olen itsekin. "Kyllä minusta sentään saa vähän enemmän maksaa, nih!" on vastaukseni tuohon mainokseen.

Parempi versio on "Koska olen niin karvainen"...

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija

Mitä todennäköisimmin kyseessä on valehtelija, vain muutama prosentti naisista kuuluu todellisuudessa kategoriaan 'kauniit'.

Vierailija

"Sinä olet sillä tavalla niin viaton / että uskot aivan kaiken mitä minä sanon / sinä uskot kun sanon että olet kaunis. / Ja se on totta / en minä valehtele / mutta paljon kiinnostavampaa on se / miksi minä sen sinulle kerron."

-Zen Cafe, Samuli Putro

Vierailija

Kaikki naiset ovat ihania, varsinkin tiedepalstalaiset.
Eiköhän oteta täällä ihan uudeksi tavaksi kehua naisia ?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat