Sivut

Kommentit (56)

Jos on vain tapanörtti niin sen selvittämiseen tarvitaan vain täydellinen pesäero niin kauan aikaa että palattuaan miettii että "miten tämä menikään" ja jos tuntee iloa niin ei ole tapanörtti ja voi ja kannattaa palata kunnes taas lähtee.

Jos ihmisen oikeasti löytää niin hän tuntuu hyvältä, eikä vain haiskahda paskalta ja hieltä tai halvalta pesujauheelta.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251

Nykyään ei tunnu riittävän pillun saantiin edes Windowsin täysi uudelleenasennus...

Onko laatuviinien maistelu kallis harrastus?

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Saw
Nykyään ei tunnu riittävän pillun saantiin edes Windowsin täysi uudelleenasennus...

Entäs kesärenkaiden vaihto? Takavuosina sillä sai.

Kerro hieman lisää henkisistä ominaisuuksistasi.
Onko itsetuntosi kunnossa? Jos ei, niin sille pitää tehdä jotain (voi vaatia ulkoista muodonmuutosta).

Pääpointtihan on se, että hankit jotain muuta tekemistä datailun sijaan. Kenties tyttöystävä? Tai chillailua frendien kera?
Sosiaaliset suhteet ovat tärkeässä osassa, jos haluaa elää onnellista elämää.

Terveisin; Söpö, nuori, päihdeongelmainen sosiaalinen hikikomoro, jolla olisi helvetisti mahdollisuuksia, mutta kynnys on todella korkea.
Jos vain saisin paijata sinua A, niin muuttuisin. Oikeasti. ;_;

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
PeterH
Bombooji II
Pääpointtihan on se, että hankit jotain muuta tekemistä datailun sijaan. Kenties tyttöystävä?

Eikö pointtina ollutkaan se että harrastaa datailua koska ei saa tyttöystävää?

Oikein havainnollinen kuva nykyisestä tilanteestani.

Työpäiväni dataan tutkimustyötäni, ja vapaa-ajan viettäisin naisen kanssa, jos vaan sellainen olisi. Nykyään vapaa-aikakin tulee datailtua...

Kavereista kaikki alkaa olla naimisissa, on taas kotiintuloajat jne. Eikä niillä ole enää aikaa matkustaakaan äijäporukalla... jne. Mä tipuin tahdista, kun pitkäaikainen naissuhde pääty karikkoon.

Itsetunto... on sillä tasolla että kuulee muiden suusta että "luulen itsestäni liikoja". Vähän ehkä ylimielinen, mutta realisti.

Ja mikä oli ongelmani? Se, että mitä yritän seuraavaksi päästäkseni mukaan mukavaan tosielämän ihmisryhmään. Vissiin teissä foorumilaisissa on "ihan ok" kavereita paljon, mutta mä en osaa nettisuhteista nauttia.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
rautaleuka
Saw
Riittääkö että jos kävis Alkossa, ja alkais päissään avautumaan vieraille ihmisille?

Et ainakaan ole humanisti. Tekisit tuota jo.
En... Olen matemaattis-luonnontieteellinen, ja erityisesti matemaattinen, vaikka en jaksakaan puuttua täällä käytävään 0,999...=1 vääntöön. [size=50:141wslj6](Sillä 0,999... ei ole 1)[/size:141wslj6]

Vierailija

Mee ruotsinlaivalle. Ulkomaille. Baariin.

Olen sinänsä huono kyllä neuvomaan kun olen karsinut kaverisuhteita rankalla kädellä ja kyllästyn ihmisiin nopeasti.
Parasta antia on vetää pää täyteen ja mennä baariin soluttautuakseen ihmisten keskelle, joita ei ole koskaan tavannut. Heidän juttunsa on vanhanakin uusia, eikä tarvitse soitella jälkikäteen vain pitääkseen suhteet kunnossa.
Jos joskus opiskelemaan saan aikaseksi lähteä, niin lähden kyllä vaihto-oppilaaksi heti kun mahdollista tavatakseni lisää tuntemattomia ihmisiä joita pyyhkiä olkapäiltään kuin hilsettä.
En ole koskaan tavannut ihmistä johon voisi luottaa, enkä kyllä usko sellaiseen törmäävänikään, ja se sattuu olemaan tärkein kriteerini ihmissuhteissa. Toisekseen. Ihmiset on helvetin tylsiä.
- Hei tehään jotain!
- Ai mitä?
- No suunnitellaan laite x.
- Sellasen saa kaupasta.
- Mitä sitten?
...

- Hei tehään jotain!
- Ai mitä?
- Lähetään kiertää reppu selässä Suomea!
- No toi nyt oli ihan paska idea.
- No ei sitten.
...

- Hei tehään jotain!
- Ai mitä?
- No repästään oikeen kunnolla ja tehdään jotain ihan älytöntä!
- Sun kanssas saa hävetä silmät päästä.
. Ime munaa homo.
...

Jengille ei kelpaa ku kolme asiaa.
Vetää pää sekasin. Näyttää hyvältä ja käydä ostarilla ostamassa kilokaupalla hirveetä skeidaa unohtaakseen viikon päästä minkä takia jossain on miljoona nappulaa kun käyttävät niistä vain yhtä.
Ja naiset. Voi *ittu kun olisi päivä jolloin ei tarvitsisi naisista keskustella. Ei jumalauta. Pakko olla nainen jotta jengi pysyy kärryillä minkälaisille naisille sitä kelpaa. Jos ei ole naista, pitää haastaa riitaa saadakseen hierarkian selvitettyä. Henkilökohtaisesti mua ei naiset kiinnosta. Ei ole intoa sohia joka suuntaan huomatakseen vuoden päästä että tää on ihan perseestä ja akkakin raskaana. Ei vain ole.
Mielummin runkaan kuin riitelen pillun takia. Sit nää saatanan rikkaiden perheiden kakarat, jotka kuvittelee työkalujensa olevan taidon mittari. Ei tippaakaan oma-alotteisuutta. Ja sit nää *itun idiootit jotka luulee että vain kaupasta saa mitä tarvitsee. Koska ne ei osaa, niin kukaan ei osaa. Pitää olla joku viiden vuoden työkokemus ennenkuin on oikeutta ehdottaa jonkin tekemistä.

Ei saatana mul hajoo pää.

Hyvänpäivän tutut on mun parhaita kavereita.
On ehkä yksi ystävä ja muutama jotka luuli niin, ennenkuin tein selväksi etten ole, koska ne on ihan vatipäitä.
Mä oon sen verta ystävällinen ja hiljainen luonne että jokainen nainen luulee mun olevan ihastunut, ja jokainen mies mun olevan poljettavissa. Vitun vatipäät tajua etten jaa mielipiteitäni heistä heille, enkä muille kovinkaan heppoisin perustein. Toivon vain että saan sitä kohtelua mitä jaan.. Vaan ei, niin ei. Sit pitää vittuilla muualla tasotukseksi. Kiltin ihmisen narsismia termiltään, mutta minkäs teet.

Saw
idiotus
[code:39ab9s59]sudo apt-get install life
Reading package lists... Done
Building dependency tree
Reading state information... Done
E: Couldn't find package life
[/code:39ab9s59]
Vaikealta näyttää...
Täytyy käydä tuolla CentOsin foorumilla kyselemässä mikä sen paketin nimi on...

Taisi kadota jonnekin bittiavaruuteen.

PeterH
Seuraa 
Viestejä2875
jees
Parasta antia on vetää pää täyteen ja mennä baariin soluttautuakseen ihmisten keskelle, joita ei ole koskaan tavannut. Heidän juttunsa on vanhanakin uusia, eikä tarvitse soitella jälkikäteen vain pitääkseen suhteet kunnossa.

Datailijan ongelmana taitaa olla se, että panettaa ja paijatuttaa, mutta ei kiinnosta lässyttää ihmisten kanssa asioista jotka eivät kiinnosta, mutta haluaa kuitenkin tuntea itsensä halutuksi (ts. maksullinen pano on out of the question).

Siinä tilanteessa lienevät vaihtoehdot aika vähissä ja datailu vaikuttaa ainoalta järkevältä toimintavaihtoehdolta?

Hieman datailijalle sopivampaa seuraa saattaa löytyä esim. sarjismessuilta ja Finnconista, mutta moiset ovat kerran vuodessa joten tilaisuudet ovat niukkoja. Ja niissä, kuten muuallakin, naiset viedään nenän edestä. Tilannetta hankaloittaa myös se, että jos viettää paljon aikaa yksin, sitä tottuu yksinäisyyteen jolloin ei ole luontevimmillaan seurassa.

Yksi radikaali vaihtoehto: Vaihtaa ammatin sellaiseksi jossa on paljon vapaa-aikaa ja joka ei ole henkisesti kovin raskasta. Silloin vapautuu henkisiä voimavaroja joita voi käyttää seurustelulihasten treenaamiseen. Tultuaan sosiaaliseksi seurapiiri-ihmiseksi seuraa löytyy aina.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä32163
PeterH
Sitten kun saat pillua, tiedät olevasi ihminen eikä nörtti.

Ei se toimi enää vanhemmalla iällä, kun nörtitkin saavat vaimon. Sitten tekisi mieli päästä antamaan, jotta olisi ihminen. Ja kun vaimo rupsahtaa ja löytää seksuaalisuutensa ja itse vanhenee, pääse vihdoin antamaan. Sitten tekee mieli päästä antamaan nuorelle ja kauniille. Siihen useimpien ura sitten tyssääkin, mutta ne jotka pääsevät seuraavalle asteelle huomaavat, että pimppi kuin pimppi ja alkavat haluta jotain HC-pervoilua. Taas karsiutuu jengiä, mutta ne jotka saavat pervot nuoret naiset, huomaavat, että koko seksi on hiton tylsää, lemppaan emännän pihalle ja hommaan purjeveneen. Ja kaikki elävät onnettomina elämänsä loppuun asti, mitä nyt joku hörhö hihittelee pilvipäissään puiston penkillä.

Vierailija
PeterH
Datailijan ongelmana taitaa olla se, että panettaa ja paijatuttaa, mutta ei kiinnosta lässyttää ihmisten kanssa asioista jotka eivät kiinnosta, mutta haluaa kuitenkin tuntea itsensä halutuksi (ts. maksullinen pano on out of the question).

Aikamoinen dilemma.

Siinä tilanteessa lienevät vaihtoehdot aika vähissä ja datailu vaikuttaa ainoalta järkevältä toimintavaihtoehdolta?

Totta.

Hieman datailijalle sopivampaa seuraa saattaa löytyä esim. sarjismessuilta ja Finnconista, mutta moiset ovat kerran vuodessa joten tilaisuudet ovat niukkoja. Ja niissä, kuten muuallakin, naiset viedään nenän edestä. Tilannetta hankaloittaa myös se, että jos viettää paljon aikaa yksin, sitä tottuu yksinäisyyteen jolloin ei ole luontevimmillaan seurassa.

Bondaus vaikeutuu kyllä oleellisesti jos ei ole yhteisiä lähtökohtia. Lätkämatsissa käynti voisi olla hyvä harjoitustehtävä.
Huutaa ensinnäkin aina kun tulee maali, jäähy tai muu pelikatko ja kun väistämättä saa negatiivista palautetta joltain kaljamahalta, niin käyttää tilaisuuden konfliktien hallinnan opettelemiseen.

Yksi radikaali vaihtoehto: Vaihtaa ammatin sellaiseksi jossa on paljon vapaa-aikaa ja joka ei ole henkisesti kovin raskasta. Silloin vapautuu henkisiä voimavaroja joita voi käyttää seurustelulihasten treenaamiseen. Tultuaan sosiaaliseksi seurapiiri-ihmiseksi seuraa löytyy aina.

Itse tähtään päinvastaiseen. Ajattelin ruveta portaittain työnarkomaaniksi. Oikeastaan sillä ei ole mitään eroa nykyiseen tilanteeseeni, koska käytän ajastani 90% lukemiseen ja näpräämiseen joka tapauksessa.
Täytyy hommata vaan joku nootrooppi-kuuri että jaksaa vetää tylsät aineet koulussa. Mun pää on sen verta pirstaloitunut, että luen ehkä sivun ja jo heti oon visioimassa sovelluksia aiheesta. Varmaan ADHD. Harmi ettei sitä (kuten ei Asbergeriäkään/siitä lievempi_en_muista_nimeä) osattu kouluaikoihin vielä ihmetellä kun en tehnyt kuin omaksi kokemiani aiheita ja niitä sitten todella intensiivisesti ajasta välittämättä.

Lisään muuten tohon ylempään tekstiini vielä, että se ystävä on minulle erittäin rakas. Luopuisin mielummin kiveksestäni (no en kyllä molemmista) kuin hänestä. Hän on ihminen jolle voin aina soittaa kun on jotain vialla. Ja hän aina auttaa.

KKHS
Seuraa 
Viestejä368
Saw
Onko itseään mahdollista valmentaa nörtistä takaisin yhteisölliseksi ihmiseksi tuonne ihmisten maailmaan?

On mahdollista ja jopa hyvin helppoakin; Ala tekemään niitä asioita joita mielestäsi yhteisölliset ihmiset tuolla maailmassa tekee. Ei se sen kummempaa ole.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
KKHS
Ala tekemään niitä asioita joita mielestäsi yhteisölliset ihmiset tuolla maailmassa tekee. Ei se sen kummempaa ole.
Ei kai. Vihaan vaan sitä "Mitä v*ttua mä täällä teen"-fiilistä.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621

Tietokonenörtin muuttuminen ihmiseksi on pitkällinen prosessi. Aluksi pitäisi totutella pikkuhiljaa auringonpaisteeseen vaikka sisällä ollessa pistää verhoja aluksi auki... Jos kämpässä ei ole ikkunoita niin se on vähän vaikeampi prosessi. Aamuisin peilin edessä puhumisharjoituksia ja äänenavauksia.

Kannattaa harjotella käyttäytymistä ja puhumista. Jos on tullut pelattua vaikka SIMSsiä niin se ei ole normaalia käyttäytymistä eivätkä ihmiset puhu luonnossa siten kun puhuvat XBox livessä.

Ensiksi ulosmennessä pitää käydä parturissa ja sitä ennen suihkussa. Sen jälkeen pitäisi käydä ostamassa vaatteita ja mahdollisesti aurinkolasit ja aurinkovoidetta jos ultraviolettisäteet haittaavat. Aluksi kannattaa käydä ulkona vaikka 15 minuuttia päivässä (auringossa molemmin puolin) mutta pidentää pikkuhiljaa. Pitää jollain tavalla ajatella sitä näyttääkö ja pukeutuuko tyylikkäästi ja omalla persoonallisella tavalla.

Kannattaa alkaa liikkua pikkuhiljaa ja huolehtia riittävästä proteiinin tarpeesta. Anttilasta saa esimerkiksi herajauhetta josta voi tehdä proteiinipirtelöitä joka auttaa lihaksia palautumaan ja kehittymään urheillessa. Kannattaa valita sellainen missä on jotain makua koska niitä mauttomia ei juo erkkikään. Myös erillaisia sähköshokkikuntolaitteita on olemassa.

Toinen vaihtoehto on että tulet miittiin niin siellä on jonkinlainen sosiaalinen tilanne mukavassa seurassa ja opit tuntemaan ihmisiä ja illanviettoa ja tilannehuumoria.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä32163
Barbaari
Tietokonenörtin muuttuminen ihmiseksi on pitkällinen prosessi. Aluksi pitäisi totutella pikkuhiljaa auringonpaisteeseen vaikka sisällä ollessa pistää verhoja aluksi auki.
...
Pitää jollain tavalla ajatella sitä näyttääkö ja pukeutuuko tyylikkäästi ja omalla persoonallisella tavalla.

Miten ihmeessä Aurinko tai kulissipukeutuminen auttaa, jos vika on kehnot sosiaaliset taidot? Kyllä se on parempi mennä ihmisten porukkaan, mieluummin sellaisten resuisempien yksilöiden, jos itsekään ei koe pinnan kiillottamista omakseen. Usein sellaisissa piireissä sosiaalinen oleminen on terveemmällä pohjalla kuin pintaliitäjien kulissiremmissä.

Kannattaa alkaa liikkua pikkuhiljaa ja huolehtia riittävästä proteiinin tarpeesta.
...
Myös erillaisia sähköshokkikuntolaitteita on olemassa.

En usko, että heikot sosiaaliset kyvyt ovat myöskään proteiinin puutteen syytä tai että niitä parannettaisiin sähköshokeilla.

Toinen vaihtoehto on että tulet miittiin niin siellä on jonkinlainen sosiaalinen tilanne mukavassa seurassa ja opit tuntemaan ihmisiä ja illanviettoa ja tilannehuumoria.

No tässä oli ensimmäinen järkevä neuvo.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat