Myötätuntoketju

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mietin hetken avaisinko tämän ketjun vai en.
Päätin kuitenkin avata.
Ketju ei ole tarkoitettu loukkaukseksi kenelekään eikä tähän saa tulla örveltämään taikka panettelemenaan.
Ketjun tarkoitus on, mikäli kirjottaja niin haluaa, osoittaa myötätuntoa, kannustaa ihmisiä jaksamaan ja selviytymään.
Jos näihin ehtoihin ei kykene niin olkoon kirjoittamatta. Toivon myös moderaattorin osallistumista karsimaan viestejä mikäli loukkaavaa kirjoittelua ilmenee.

Joskus tuntuu siltä että palstalaisilla ei riitä myötätuntoa edes vakavasti sairastuneelle.

Omasta puolestani toivotan Tarkkailijalle kaikkea hyvää ja jaksamista omassa kamppailussaan. Mielestäni olet asiallinen ja selkeä kirjoittaja. Jätä ihmisten vinoilut omaan arvoonsa.

Kommentit (3)

Vierailija

Pubikin toivoo Tarkkailijalle kaikkea hyvää ja voimia sairauden kanssa. Eturauhassyöpä on salakavala, koska usein se havaitaan melko myöhään. Toivon, että ennuste on hyvä ja toiveita paranemisesta on olemassa, koska muistan sinun ensimmäisen kerran maininneen tämän sairauden jo viime syksynä ja syöpähoito on edelleen käynnissä.

Vierailija

Tarkoitukseni ei ollut enää kirjoittaa, mutta pakko on kiittää ketjun avaajaa Tainahuotaria sekä Pubia lämpimistä sanoista, tuli ihan tippa silmään. Kiitos kovasti.
Toivon, ettei tätä saittia perustettu vain minun vuokseni, vaan jokaista ihmistä varten, jolla on tarve osoittaa empatiaa, sympatiaa, hyvää mieltä toisia kohtaan; sekä heidän vuokseen, jotka pientä lohdutuksen sanaa tarvitsevat.

Raamatussa kerrotaan Jeesuksen tehneen monia asioita, ”jotta kirjoitus kävisi toteen”. Tuo toinen aihealue (Onko Awebin viestejä voitu poistaa?) oli minulle lähes ”ilmestyskirjamainen” saitti, koska siinä saatoin eilen purkaa kaikki ne pahat asiat mielestäni, joita minun on väitetty täällä jo aikaisemmin kirjoitelleen. Sain purkautua, jotta ”kirjoitus kävisi toteen”. Kiitos Koshille sen aiheen avauksesta.

Syntymä, elämä ja kuolema ovat kaikki samaa prosessia, joka koskee meitä jokaista. Provosoiduin eilen tulemaan takaisin kerran jo hyvästit jättäneenä. Uskon, että tällä kertaa sama ei toistu.
Lämmin kiitos vielä kerran aiheen avaajalle ja kaikille teille, jotka olette joskus jaksaneet lukea juttujani.
TARKKAILIJA

Vierailija
Tarkkailija

Toivon, ettei tätä saittia perustettu vain minun vuokseni, vaan jokaista ihmistä varten, jolla on tarve osoittaa empatiaa, sympatiaa, hyvää mieltä toisia kohtaan; sekä heidän vuokseen, jotka pientä lohdutuksen sanaa tarvitsevat.

Niin oli tarkoitus.

Ei kirjoittelua kannata lopettaa mikäli se itselle jotakin antaa.

Aina löytyy ihmisiä joittenka kanssa tulee ristiriitaa. Pääasia että pysyy itse omilla linjoillaan ja kirjoittaa niin kuin haluaa, uskoo ja tietää, mussutuksista piittaamatta. Kaikkia ei voi tyydyttää.

Uusimmat

Suosituimmat