Miehillä käsi housuissa

Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Miksi miehet usein tykkäävät pitää kättä housuissa? Siis vyötäröaukosta sisääntyönnettynä, sukuelimien läheisyydessä tai niitä peittoen. Näin eivät kuitenkaan kaikki tee, vain osa miehistä. Mutta naiset eivät juurikaan.

くそっ!

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

No itse en miehenä kyseistä touhua paljon harrasta, mutta silloin tällöin on hyvä antaa nivusille hieman happea.

vihertaapero
Seuraa 
Viestejä6081
Liittynyt7.3.2006
Ronron
Näin eivät kuitenkaan kaikki tee, vain osa miehistä. Mutta naiset eivät juurikaan.

Tuttavapiirissäni tällaista ei tee kuin yksi nainen, joten mitään johtopäätöstä sukupuolijakaumasta en menisi kovin hätäisesti tekemään.

Konsta: ...joten jäähdytysvesi on varmasti erittäin korkeaktiivista.
Brainwashed: En tosiaankaan pidä itseäni minään asiantuntijana...

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
vihertaapero
Ronron
Näin eivät kuitenkaan kaikki tee, vain osa miehistä. Mutta naiset eivät juurikaan.

Tuttavapiirissäni tällaista ei tee kuin yksi nainen, joten mitään johtopäätöstä sukupuolijakaumasta en menisi kovin hätäisesti tekemään.

Ikinä en itse, eikä tyttöystäväni olla kuultukaan että naiset sitä tekisivät, eikä missään tv-sarjoissa tai elokuvissa koskaan näy sellaista, se on siis jokin miehille leimattu stereotypia. Olen melko varma että ilmiö on miehille tyypillisempää kuin naisille.

くそっ!

Vierailija

Ensimmäisellä Italian-matkallani kiinnitin huomiota tapaan, jolla kaikki paikallsiet nuoret miehet kävelivät toinen käsi housujen sisällä perhekalleuksissa kiinni. Minussa se herätti tunteen, että he olivat erittäin epävarmoja; kuin olisivat epäilleet, että ksyeiset kalleudet katoavat, jos niistä ei pidä kiinni.

Myöhemmillä matkoilla totesin miesten muodin muuttuneen; housut eivät enää olleet niin tiukkoja. Tapa oli myös vähentynyt (joskaan ei kadonnut). Joten olisiko syy ollut siinä?

Vierailija
Mette
Minussa se herätti tunteen, että he olivat erittäin epävarmoja; kuin olisivat epäilleet, että ksyeiset kalleudet katoavat, jos niistä ei pidä kiinni.

Myöhemmillä matkoilla totesin miesten muodin muuttuneen; housut eivät enää olleet niin tiukkoja. Tapa oli myös vähentynyt (joskaan ei kadonnut). Joten olisiko syy ollut siinä?

Eli tarkoitatko sitä, että miehillä on trendivaihdoksen myötä löysemmät housut, jolloin kalun rassaaminen ei osu yhtä helpolla silmiin?

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005
Barbaari
Jos nainen laittaa kätensä housuihin niin voi antaa vaikutelmaa että masturboisi. Siksi hävyttömän näköistä ja tämä voi estää kyseistä käyttäytymistä naisilla.

Joillain naisilla on tapana pitää kättä housujen takataskuissa. Se näyttää aika seksikkäältä minusta. En muista että miehet tekisivät niin.

Vierailija

Eipä olekaan aiemmin tullut mietittyä tätä.

Käsi housuissa sohvalla röhnöttäminen on jollakin tavalla mukavaa. Ei siihen liity mitään seksuaalista, ainakaan minulla. Semmoinen rentoutumistapa vain: Telkku päällä, kaljapurkki toisessa kädessä ja toinen käsi jossakin munien seudulla.

Kaippa se on jollakintavalla "äijämäistä"?

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Itse pidän kanssa joskus käsiä housuissa mutta en ny kuitenkaan pippelin päällä. Se lämmittää mukavasti käsiä niin sen takia varmaan pidän siinä. En mää kyllä koskaan missään julkisella paikalla pidä tai muutenkin harvoin, mutta kuitenkin joskus.

Myöskin hanskoja käyttäessä mää en koskaan paitsi ovia avatessa pidä sormia niissä hanskojen sormilokeroissa vaan pidän kättä möykkynä siinä hanskan keskustassa.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Höh! Kyllä naisetkin pitää kättä housun liitingin sisällä, omissa oloissa ollessaan, tai luotettavan ja tutun kumppanin seurassa. Enkä tarkoita, että käsi olisi hunajapurkissa, vaan muuten vain siinä vesirajalla.

Tietysti on tyhmää pelata käsibiljardia julkisilla paikoilla.

DerMack
Seuraa 
Viestejä1839
Liittynyt16.3.2005

silloin sen koko käden voi myös rentouttaa täysin, hartioista lähtien eikä 'ryhti' huonone yhtään, eikä ole vaaraa että käsi yhtäkkiä lipsahtaisi sirkkeliin

Vierailija
Ding Ding
Barbaari
Jos nainen laittaa kätensä housuihin niin voi antaa vaikutelmaa että masturboisi. Siksi hävyttömän näköistä ja tämä voi estää kyseistä käyttäytymistä naisilla.

Joillain naisilla on tapana pitää kättä housujen takataskuissa. Se näyttää aika seksikkäältä minusta. En muista että miehet tekisivät niin.

Sellaiset joilla on näyttävä takamus. Usein myös askareidensa lomassa vaistomaisesti hieraisevat pakaroitaan molemmilta puolilta yhtä aikaa. Sellainen tiedostamaton pieni liike, joka näyttää mukavalta. Aivan kuin varmistaisivat, että "on se".

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat