´Jumala´ vei neljä lasta kiertoajelulle avaruuteen! ! !

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Lehtitietojen mukaan Argentiinalaiset 8-vuotias Maria Molero, sisko Emma (6-vuotta) ja veljekset jorge (5-vuotta) ja carlos (3-vuotta)
olivat leikkimässä paikallisella pellolla 9. elokuuta 1992, kun 75-jalkainen (mittayksikkö) lautasenmuotoinen alus ilmestyi kentälle, ja imi lapset sisällensä sinisen valon saattelemana.

"Suuri kultainen laiva vei meidät ylös taivaalle, ja sitä ohjasi Jumala. -Tiedän että se oli Jumala.
Hänen yllään oli kultainen viitta, hänellä oli pitkät hopeanharmaat hiukset ja hän kiilteli kauttaaltaan." -Kertoi Maria Molero, vanhin siepatuista lapsista. "Hän oli mukava mies ja kertoi
nimekseen Laiar. Hän näytti meille kuun, auringon ja kaikki taivaan tähdet."

Muut lapset vahvistivat tarinan ja sanoivat että heitä pelotti vain vähän aikaa.
"Hän pisti meistä jokaista poskeen neulalla, mutta se ei sattunut yhtään."
"Pidin aluksen makuuhuoneesta, jossa sängyt olivat pehmeitä ja todella korkealla",
totesi Emma Molero.

Pieni Carlos Molero sanoi: "Siellä oli miljoona painiketta ja valoa. Mies katseli meitä hauskasti,
hänellä oli iso pää ja isot, keltaiset silmät. Hän on ystävämme."

Lapset olivat kadoksissa 3 päivää, jonka jälkeen alus toi lapset takaisin maahan.

Tapauksella on puolitusinaa silminnäkijää.

"Aikuiset valehtelevat, teinit valehtelevat, mutta tämänikäiset lapset eivät. Eivät ainakaan
näin yhdenmukaisesti. Joka näkökulmasta katsottuna he todella viettivät 3 vuorokautta avaruusaluksella." Kertoo Roderigo Ortiz, paikallisen kaupungin poliisin erikoistutkija.

Puolustusvoimat eivät myönnä tai kiellä havainneensa mitään poikkeavaa tutkassaan
kyseisenä päivänä.

lähde: http://www.greatdreams.com/ufos/kids_abducted.htm

Mitä on tapahtunut!? Veikö 'Jumala' todella lapset galaktiselle kierto-ajelulle, vai olivatkohan lapset erehtyneet popsimaan 'vääränlaisia' sieniä..? :O

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

No voi hyvää päivää taas!

Vai ei lapset valehtele? Hah hah hah hah.. Toistavat aikuisten heille syöttämiä valeita ja satuja, he vain eivät tajua puhuvansa höpöjä. Kahdesanvuotiaat kylläkin valehtelee ja hööpöttää pienempiään minkä ehtii, mulla on kuopuksena rutkasti kokemusta siitä miten esikoinen käytti valtaa pienempiin sisaruksiinsa hallitsemalla pelottelemalla ja menihän se aikansa läpi se. Meillähän kotinurkissa ratsasti mm. päätön mies. Intiaaneja oli myös kytiksessä iltahämäristä lähtien ja naapurin hevoselle kuulemma kasvoi sarvet jos me ei toteltu esikoista..

Kakarat voi olla hirviöitä, etenkin kun kyse on jumaluudesta muihin nähden.
Aikuisetkin voi.. eli mikä on tämänkin humbuukin tarkoitus?

Vierailija

Et sitten viittinyt lukea koko tarinaa, vai tökkäskö enklanti?

Kyllä niille muksuille oli ainakin jotain kokeita tehty. Jokaisella oli pistojälki vasemmassa poskessaan.

En väitä niitä Jumalan tekosiksi, mutta jotain hämäräähän tossa jutussa on. Kai niihin on tökätty heroiinia tai jotain vastaavaa... sen verran pöllähtäneen näköisiä ovat ainakin jokainen..ja silmät turvoksissa. Makoilleet sitten päiväkaupalla övereitten partaalla jossain pusikossa.

Ei, kyllä ne on jumalajeesuksen kyydissä ollu. Ihan pakko olla.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Todennäköisesti ne sieppaajat olivat reptiliaaneja.

Ei ne harmaita ainakaan voineet olla, sillä niillä on mustat suuret silmät.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Minä taas olin sukellusveneessä kuussa. Jos sieltä joskus löytyy sen jälki niin puhun totta. Oli siellä muitakin.

Vierailija

Lapsia on monin verroin helpompi huijata kuin aikuisia. Ainoa ero aikuisiin on, etteivät lapset lähde ristiretkille harhanäkyjensä nimessä.

Ymmärtääkseni noissa maissa on ihan yleistä impata erilaisia liimoja ja muita liuottimia, joiden vaikutuksen alaisena saattaa varmasti nähdäkin kaikenlaisia Suuria Keltaisia Miehiä.

Vierailija

Koko juttu lienee aikuisten keksimää soopaa ilman minkäänlaista totuuspohjaa. Vai olikohan Trigmegistus itse paikalla näkemässä ja kuulemassa lapsia ja tutkimassa poskissa olevia jälkiä.

Vierailija
leoric
Koko juttu lienee aikuisten keksimää soopaa ilman minkäänlaista totuuspohjaa. Vai olikohan Trigmegistus itse paikalla näkemässä ja kuulemassa lapsia ja tutkimassa poskissa olevia jälkiä.

Sinä näköjään olet ollut itse paikalla kun voit sanoa;
"Koko juttu lienee aikuisten keksimää soopaa ilman minkäänlaista totuuspohjaa."

Vierailija

En ollut paikalla tutkimassa tapausta. En ehtinyt, olin kalastamassa juuri kyseisenä ajankohtana.

Erikoinen kertomus, sen takia postasin aiheesta tänne.

Yritän suhtautua puolueettomasti, mutta AINA mahtuu porukkaan joku kuka KIIHKOILLEN on 100% varma omasta kannastaan, kertoivat todisteet mitä tahansa.

Jos jonain päivänä kävisikin niin mukavasti, että pääsisin galaktiselle kiertoajelulle, niin miten ihmeessä voisin vakuuttaa sen olevan totta? Valokuvat ja videokuva eivät riitä, koska kuka tahansa kuvankäsittely-ohjelman sujuvasti taitava voisi nykyaikana väärentää molemmat todisteet.

Jos Venuslaiset hakevat minut jonahin päivänä katselemaan omaa galaksiaan, haluan tietää että MIKÄ TEILLE RIITTÄÄ TODISTUS-AINEISTOKSI ! ?

Vielä en ole ajelulle päässyt, mutta mittakaavojen perusteella kallistun 51 / 49% maan ulkopuolisen älyn olemassaololle.

Joidenkin mielestä Maa on ilmeisesti vielä nykyäänkin koko maailmankaikkeuden ja kosmoksen keskus. Ja Maa on litteä ja sitä rataa, eikö?

Linkitän tähän teille putkinäköisille yhden katsomisen arvoisen videon, joka pistää ajattelemaan kosmoksen mittakaavoja: http://www.youtube.com/watch?v=LVLRDBFyrTk

-Onko muualla avaruudessa elämää?

Toivottavasti saamme siihen selvyyden ennen ihmiskunnan tuhoa.

Vierailija
Yeshua
leoric

Sinä näköjään olet ollut itse paikalla kun voit sanoa;
"Koko juttu lienee aikuisten keksimää soopaa ilman minkäänlaista totuuspohjaa."

Väärin. Se että en usko kaikenmaailman ufojuttuihin ei vaadi että olisin joka tapahtumapaikassa henk.koht paikalla - eihän minulla edes ole mitään todistustaakkaa asiassa. Voin ihan rauhassa sanoa kaikkia ufojuttuja höpöjutuiksi niin kauan kuin joku esittää varteenotettavat todisteet jotka riittävät muuttamaan tiedeyhteisön kantaa asiassa. Jos joku haluaa uskoa ufojuttuihin ja väittää niitä tosiksi, ne vaadittavat perusteet olisivat edes jonkin verran varteenotettavammat, jos henkilö itse olisi ollut paikalla. Joten asiaan uskojan olisi pitänyt olla paikalla, minun ei.

ps. käyn usein katsomassa Venuslaisten Galaksia, hieno on.

Vierailija

Leoric kirjoitti: "Voin ihan rauhassa sanoa kaikkia ufojuttuja höpöjutuiksi niin kauan kuin joku esittää varteenotettavat todisteet jotka riittävät muuttamaan tiedeyhteisön kantaa asiassa."

Lue ketjun kommentit ja vastaukset ennenkuin intät missään vastaan. Surkeata vasta-argumentointia kiihkoilla siellä, kun et selvästikään jaksa keskittyä vastapuolen kommentteihin.

Kysyin jo kerran, että minkälainen todistusaineisto
riittää? Valokuvat ja videokuvat voidaan sulkea pois
tänä kuvankäsittelyn ihmeaikana, joten minkälainen
todiste riittää SINULLE ! ? ?

Petu
Seuraa 
Viestejä2287
Liittynyt17.3.2005

Ihmetyttää vain, että mihin se kaikkivaltias avaruusalusta tarvitsee. Luulisi kaiken luojalle yms. olevan mahdollista, että olisi voinut viedä piltit tripille ilman sitä alustakin .

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat